PDA

View Full Version: Ratkaistu Saan tyhjä sivu

Damas
20-11-09, 19:01
Hello,

En asentanut vBET234 viikko sitten ja kaikki toimi hienosti.

Juuri tänään saan tyhjän sivun, minulla on palvelin ja en tehnyt mitään muuta, niin mikä on ongelma please?

CURL ja iconv asennettu

root @ palvelin [~] # php-m
[PHP moduulit]
bcmath
kalenteri
cgi
ctype
kiertyä
päivämäärä
dom
eAccelerator
suodatin
ftp
gd
gettext
Hash
iconv
imap
ioncube Loader
JSON
libxml
mbstring
mysql
openssl
pcre
POSIX
Heijastus
istunto
SimpleXML
SPL
SQLite
standardi
tokenizer
xml
xmlreader
xmlwriter
Zend Optimizer
vetoketju
zlib

[Zend Moduulit]
Zend Extension Manager
Zend Optimizer
ioncube PHP Loader

root @ palvelin [~] #

Jokainen idea hyvä?

Damas
20-11-09, 21:11
Läähättää sama errorvBulletin.org Forum - View Single Post - vB Enterprise Kääntäjä (http://www.vbulletin.org/forum/showpost.php?p=1911751&postcount=860) en käytä Google API keyThank voit

vBET
21-11-09, 18:20
Jos se toimi ja yhtäkkiä pysähtyy ja näen näiden skenaarioiden:
1. Isäntä tarjoaja tehnyt mitään muutoksia palvelimelle - kysyä häneltä sitä.
2. Muut ylläpitäjän tehnyt kokoonpanon muutokset - tarkista asetukset uudelleen
3. Sinulla on jokin ongelma Google - open file FORUM_ROOT / inclues / vbenterprisetranslator_functions.php, löytää siellä $ tulos = @ curl_exec ($ yhteys); ja alle lisätä echo $ tulos. '</ Br> ". Poista välimuistin, mene jotkut käännetty sivulle ja katso mikä on tulos Googlelta. Sen jälkeen kumota muutoksia - poistaa kaiun ja mahdollistaa välimuistin uudelleen.

Tämä Voin kertoa tällä hetkellä. Enemmän, kun annat minulle vahvistuksen noin 1 ja 2, ja tulokset 3.

Damas
22-11-09, 11:04
Hei,

Noin 1 ja 2, en muuta mitään minun palvelin, sen Oma palvelin.

Yritän vaihe 3, mutta silti sama ongelma, ei tuloksia Googlesta.

Kiitos auttaa

vBET
22-11-09, 17:05
Ei, ei, ei - jos sinulla on CURL käytössä, niin saat aina seurausta Google. Kysymys kuuluu, mitä tämä tulos sisältää. Ja se oli mitä minun tarvitsee tietää. Ja 3 oli antaa sinulle tapa löytää sitä laittamalla sen lähtö ennen muun sivun (sinun pitäisi nähdä se kerjääminen sivun)

Jos haluat voin hoitaa tämän - tarvitsee vain käsiksi Admin CP (Haluan nähdä kokoonpanossa) ja FTP. Ole hyvä ja PM minulle ne käyttöoikeustiedot, tai kirjoittaa täällä tuloksena 3 niin kysyin ennen. 3 ei ole ratkaisu - 3 tutkinta.

Damas
23-11-09, 00:48
PM Lähetetyt

Kiitos

vBET
23-11-09, 20:31
Thanks. Olen jo lähettää sinulle vastauksen PM. Syynä on, että olet estänyt Google. Ole rauhallinen - Google haluaa antaa pääsyn takaisin, kun kaikki on OK, niin vain kirjoittaa niitä ja tulemme selvittämään tilannetta.

Jokaiselle, jolla on samanlaiset kysymys tutkikaa päivitetty FAQ (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post9). Se näkyy siellä miten tarkistaa tekee sivustosi on estetty Google ja mitä on tällaisessa tapauksessa.

Damas
23-11-09, 21:06
Kirjoitin Google tukea, toivon vastausta pian: confused:

Kiitos

Damas
24-11-09, 21:30
Hello,

Lähetin sinulle pm auttakaa minua ASAP, Google antaa minulle vain hetki korjata tämän ongelman

Kiitos

vBET
25-11-09, 01:53
Olemme 1:53 yöllä aikamme, mutta sinne teidän PM:)

vBET
25-11-09, 02:21
Ja vastasi - Olemme iloisia, että Google haluaa sallia niin nopeasti:)

Damas
25-11-09, 04:29
Yaaaaaaaaah
verkkosivuillani vapautetuksi NYT

Thanks Thanks Säiliöt paljon suurta tukea

Terveisin

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1