cadaver
01-07-13, 08:20
Hej,
Jeg vil gerne bede om din hjælp / forslag:
På vores forum har vi indstille "URL sporing" => "NO" - så at se oversatte indhold, brugerne altid nødt til at klikke sproget link + sproget del (for eksempel / fr /, / de /) er ikke føjet til links - men links på deres egen oversættes.
Eksempel:
1.. Engelsk side (forumdisplay):
{DOMAIN_NAME} / goddag-welcome
linke til tråden på denne side:
{DOMAIN_NAME} / 12345-thread-title-here.html
titel:
Tråd titel her
2.. Tysk side:
{Domain_name} / de / goddag-welcome
linke til tråd:
{DOMAIN_NAME} / 12345-thread-titel-hier.html
titel:
Tråd Titel hier
Men link: {domain_name} / 12345-thread-titel-hier.html omdirigerer tilbage til {DOMAIN_NAME} / 12345-thread-title-here.html - fordi der ikke er sprog parameter (grundet indstillingerne for "URL sporing" => "NO").
Jeg har 2 spørgsmål:
a) Er der nogen chance - med indstillingen "URL sporing" => "NO" - dont oversætte faktiske links - bare tekst?
b) Er det ikke hvordan det skal være korrekt "seowise"?
Tak for hjælp.
Jeg vil gerne bede om din hjælp / forslag:
På vores forum har vi indstille "URL sporing" => "NO" - så at se oversatte indhold, brugerne altid nødt til at klikke sproget link + sproget del (for eksempel / fr /, / de /) er ikke føjet til links - men links på deres egen oversættes.
Eksempel:
1.. Engelsk side (forumdisplay):
{DOMAIN_NAME} / goddag-welcome
linke til tråden på denne side:
{DOMAIN_NAME} / 12345-thread-title-here.html
titel:
Tråd titel her
2.. Tysk side:
{Domain_name} / de / goddag-welcome
linke til tråd:
{DOMAIN_NAME} / 12345-thread-titel-hier.html
titel:
Tråd Titel hier
Men link: {domain_name} / 12345-thread-titel-hier.html omdirigerer tilbage til {DOMAIN_NAME} / 12345-thread-title-here.html - fordi der ikke er sprog parameter (grundet indstillingerne for "URL sporing" => "NO").
Jeg har 2 spørgsmål:
a) Er der nogen chance - med indstillingen "URL sporing" => "NO" - dont oversætte faktiske links - bare tekst?
b) Er det ikke hvordan det skal være korrekt "seowise"?
Tak for hjælp.