PDA

View Full Version: Løst Opgraderet til nyeste version nu sider får fejl

dgparent
21-10-10, 00:32
Jeg fulgte anvisningerne nu næsten hver tråd får en fejl - jeg har VBSEO også - men de retninger blot sige uploade og importere så det er hvad jeg gjorde

Firefox siger

Siden er ikke omdirigere korrekt

IE siger

Internet Explorer kan ikke vise websiden

Så snart jeg deaktiveret VBet fejlene gik bort

kamilkurczak
21-10-10, 08:05
hej,
Hvis vBET er aktiveret, og du er på hovedsiden (uden oversættelse) hjemmeside virker eller ej? Hvis ja, skal du aktivere vBET og give mig en URL til dette websted.
Hvis ikke, bedes du sende til mig ved PM din admin og FTP-adgang. Thanks

EDITED:
Prøv at deaktivere cache for gæster ved admincp-> vBet-> cache og prøve at finde dette spørgsmål igen.

dgparent
21-10-10, 20:46
Dette var allerede deaktiveret jeg pm'ed dig mit info

kamilkurczak
22-10-10, 11:45
Venligst se til din PM

dgparent
22-10-10, 13:02
Jeg svarede til dig

Venligst se til din PM

kamilkurczak
22-10-10, 14:27
ok.
Bare se her:
vBET oversætte url godt (for eksempel - du kan se det i din side kilden efter oversættelse til pl)

http://.../forum/pl/introduce-yourself/390092-witam-y-all-post490968.html#post490968
men når du klikker på og gå til denne tråd du har en omdirigering til:

http://.../forum/pl/a/390092-witam-y-all.html#post490968
ikke god integration med vBSEO.
Jeg har bemærket, at du har en vBSEO 3.3.0. Dette er en gammel version af dette produkt.
Den gamle version af vBET (før din update) arbejdede i overensstemmelse med vBSEO. det havde en god integration, men efter opdateringen, bør du opdatere din vBSEO til den nyeste version.
EDITED:
efter opdatering af vBSEO bør du lave en fil integranion igen (for to filer: forum root / vbseo / includes / functions_vbseo_url.php fil og forum root / vbseo / includes / functions_vbseo_createurl.php fil). Alt er beskrevet i readme.html fil - integration med vBSEO i gør-ikke-upload mappe.
Efter dette uptade burde være ok. Hvis ikke - så skriv her:)

dgparent
22-10-10, 15:13
Jeg vil bare deaktivere VBET - pr dine instruktioner om, hvordan at opgradere:

"VIGTIG OPGRADERING NOTE TIL vBET 3.3.6: Under opgraderingen, kan du importere produkt-fil først, og derefter uploade filer Det er det hele - bare skift rækkefølgen af de 2 trin."

Den siger intet om redigering af alle filer - du skal fortælle folk før, hvis redigere filer er nødvendig -

Da dette er din fejl, du bør være den, redigere mine filer - så nu er jeg kommer til at miste alt, hvad jeg lagt i dette produkt, fordi Deres instruktioner ikke er klare - takket

kamilkurczak
22-10-10, 15:26
Jeg ved, at efter upgrate i instruktionen du ikke har nogen noter hvordan man kan integrere med vBSEO, men jeg skrev om integration med vBSEO filer efter opgradering vBSEO.

nu har du din vBSEO filer redigeres efter første instalation af vBET og nu efter opgradering vBET du behøver ikke at gøre det.

Men efter opgradering af vBET til 336 du har en for gammel version af vBSEO (kun 330), så du bør upgrate din vBSEO til den seneste version. Efter opgraderingen vBSEO du vil være have en ny fil (uden gammel redigering), så du Du bliver nødt til at redigere i de to vBSEO filer.

dgparent
22-10-10, 18:06
ser ud som om jeg er nødt til at betale nogen for at reparere min fora igen - nu ingen af siderne vises korrekt efter opgradering vbseo pr dine instruktioner.

kamilkurczak
22-10-10, 18:23
Udført.
du glemte vBSEO integration (fil edit) Jeg skrev om det i tidligere indlæg.
for det andet - du havde en dårlig regler i din htaccess -. nu har du en god
alt virker nu - kan du bekræfte det?

dgparent
22-10-10, 19:13
Ingen CSS stilen er alt rodet op endnu - den største siden er fin, men hver side, efter at der er rodet op, men kun på engelsk? Andre sprog er gode? Det er underligt

kamilkurczak
22-10-10, 19:58
ja jeg ser det, men hvis du deaktiverer vBET er stadig dårlig. Hvis du oversætte siden - alt er ok, så dette ikke er vBET spørgsmål.
Hvis du deaktiverer vBSEO - alt er godt - du kan prøve det.
Så dette er vBSEO spørgsmål. Jeg kan ikke hjælpe dig, fordi vBET fungerer godt (efter oversættelse alt er ok)
EDITED:
Jeg lagde mærke til, at - hvis du deaktiverer vBSEO - stil ok, hvis du tillader vBSEO igen-stil er ok stadig, så måske cache? (Prøv det selv - gå til side med dårlig stil, deaktivere vBSEO, opdatere siden, så vBSEO igen). Hvis du bruger cache - prøv at klare det

Som jeg skrev før - det er ikke vBET udstede

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations