PDA

Veure la Versió Completa: Com obtenir les banderes de les traduccions en ibproarcade???

Mahoni
12-02-15, 18:59
Hola,
Tinc un problema amb vBET. No puc aconseguir les banderes traducció apareixen en la ibproarcade. Sé que podria utilitzar $vbenterprisetranslatorflags per a això. Podria vostè si us plau m'ajuden i em deixa saber hwere exactament que ha de posar-lo? Ho tastava ja a la plantilla d'arcades, devant de $navbar i només no es mostren. Qualsevol ajuda amb això seria fantàstic. Cal assegurar-se que funciona també en l'Arcada abans que adquireixi la proversió.

Salutacions

Marcin Kalak
13-02-15, 11:10
Si teniu un vB 2.3.13 posar una bandera en qualsevol lloc, llavors vostè necessita posar AdminCP -> vBET - > bandera -> banderes lloc de costum i posar a la plantilla d'una frase: $vbenterprisetranslatorflags.

Mahoni
13-02-15, 12:32
Gràcies per la resposta. Cal posar-lo només a la plantilla de vbulletin o també en la ibproarcade de la pell? Podria recomanar em més específic si us plau? On exactament s'ha de posar la frase?

Gràcies per endavant

Marcin Kalak
14-02-15, 10:36
Vostè ha de ser posat en la plantilla que és visible i al cos.
Per exemple, vostè pot posar això en la primera línia de la plantilla de navbar a AdminCP -> estil Manager -> plantilles Edita -> navegació / plantilles d'engruna -> navbar.

Mahoni
14-02-15, 14:45
Gràcies per la seva resposta. Sí jo posar-lo a la plantilla de Navbar. I això es nota per tot arreu, però no en vbandvanced Portal i (més important) en el meu ibproarcade. Quan faig clic al meu d'arcade dins la meva instal·lació de vbulletin. llavors desapareixen les banderes de traducció. No sé per què, però el meu arcade.php ha d'ignorar els $vbenterprisetranslatorflags. Saps com aconseguir el traductor en meu Arcade? He vist altres llocs que tenen dins de l'Arcada.

Marcin Kalak
18-02-15, 12:40
Plz m'envien un PM detalls d'accés d'Admin CP. Vaig a comprovar el que està passant allà :)

Marcin Kalak
02-03-15, 09:27
Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure aquí.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1