PDA

View Full Version: vBadvanced Dynamics integrasie

vBET
14-11-09, 15:05
Om te integreer vBET met VBA Dyna, jy het net een bykomende gratis plugin te installeer. Jy kan dit aflaai van die beslaglegging in hierdie pos. Installasie is baie eenvoudig - net lêers oplaai, installeer lêer van die produk en maak die klein opset veranderinge in vBET - al die besonderhede is ingesluit in die pakket.

Ondersteun sedert: vBET 3.2.0
Getoets op: vBAdvanced Dynamics 1.2.0

Wat hierdie plugin sal gee:

Multilingual ondersteuning aan die gemeenskap - gebruikers in staat sal wees om inskrywings te skryf in verskillende tale
Outomatiese boodskap taal opsporing
Ondersteun gebruiker standaard taal in die redaksie
User Name sal nie vertaal kan word in

Blaai kategorie
Lid se kategorieë
Dyna postbit
Entry

vBET
21-11-09, 18:42
Nuwe weergawe ondersteun outomatiese boodskap taal opsporing.

Vereis vBET 3.2.0 en hoër

muratcan25
24-12-09, 15:58
Ja, ek dink die probleem is nie, sal load plug-ins

yahoooh
30-12-09, 22:51
Wanneer ek op die aanhegsel
dit sal leë bladsy

vBET
31-12-09, 16:58
Dankie vir die nota - dit moet 'n newe-effek van bediener beweeg, sal ek dit weer te laai.

En nou is dit beskikbaar:)

yahoooh
20-01-10, 01:43
kan jy geverifieer plz as die replys en nuwe inskrywings sal dieselfde funksies soos wat ons sien in die drade van 'n forum
gebruiker kan antwoord met sy moeder taal en die vbet vertaal na ander afhanklik in hul tale

vBET
21-01-10, 16:16
Ja - dit sal jou:) Dit is gratis voeg by die vBET 3.x - probeer dit net:)

tavenger5
03-03-10, 18:49
Vir een of ander rede slegs die tuisblad van my vbDynamics werk. Post bladsye resultate in 'n 404 en die kategorie bladsye nie meer sluit in die dinamika-lêergids (nie die dop van die tuisblad). Ek het die instruksies gevolg. Is daar iets anders wat ek het om te doen? Ek is met behulp van die Spider Friendly URL se opsie. Doen die herschrijfregels in die dinamika gids moet verander?

vBET
03-03-10, 20:46
Vir een of ander rede slegs die tuisblad van my vbDynamics werk. Post bladsye resultate in 'n 404 en die kategorie bladsye nie meer sluit in die dinamika-lêergids (nie die dop van die tuisblad). Ek het die instruksies gevolg. Is daar iets anders wat ek het om te doen? Ek is met behulp van die Spider Friendly URL se opsie. Doen die herschrijfregels in die dinamika gids moet verander?

Kan jy asseblief PM my jou forum adres. Ek wil uit te vind watter weergawe gebruik jy en watter soort vertaling skakels.

tavenger5
03-03-10, 22:08
PM'ed jy **********..

vBET
22-06-10, 23:01
Pakket opgedateer. Weergawe nie verander nie, omdat slegs 3 bykomende lêers vir die vlae waar bygevoeg wat kan ook geneem word van die laaste vBET vrylating - hier bygevoeg vir gebruikers gerief.
As jy opgedateer om te vBET 3.3.4 jou vlae kan ophou werk op VBA Dynamics - net eerste integrasie stap weer (prentjies oplaai) en dit sal opgelos word:)

yahoooh
13-11-10, 08:11
is daar update weergawe vir VBA 2.0.x laaste weergawe en vBulletin 4.0.x
Soos u weet weergawe op die ou vBulletin sal nie werk met die nuwe

kan u dit bywerk en ek kan verskaf om die Dyna enigste toets
danksy

vBET
14-11-10, 06:10
Op die oomblik het ons ondersteun nie VBA vir vB4.0
Ons ondersteun dit vir vB3.8 omdat een van ons gebruikers aan ons gegee het toegang tot die forum met VBA (wat die mod is wat betaal word soos ek onthou). Ons het nie die lisensie vir die VBA 2.0.x

Ook in die toekoms beskryf asseblief kwessies wat verband hou met vB4.0 in afdelings vir vBET4.x:)

anand
31-01-12, 05:47
Weer het ons hierdie probleem met die nuutste weergawes & die lêer nie beskikbaar is nie op jou bediener

http://www.architectpavilion.com/vbet_missing_images.jpg~~V

http://www.architectpavilion.com/vbet_file_error.jpg~~V

VB - huidige weergawe: 4.1.0
dinamika-huidige weergawe: 2.1.3 RC1
vbenterprisetranslator-huidige weergawe: 4.4.6

danksy
Anand

r.dziadusz
01-02-12, 11:27
Hi,
Nuwe draad oopmaak in die forum. Ook heel waarskynlik ons sal plugin becouse te wysig:

Op die oomblik het ons ondersteun nie VBA vir vB4.0

Nuwe draad oopmaak

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1