PDA

Visa fullständig version: Löste Jag installeras om vBet

wowglider.de
09-04-12, 11:14
Hej, jag bara ominstallerat vBet och har en fråga... jag kan inte se några objekt i / sv och fr/i vbet gäst cache... i de det finns över 1 gb. När gör vBet cache?WoW Forum | WoW FairPlay bot Forum (http://wow.glider-forum.de/en/)

r.dziadusz
10-04-12, 22:47
Vbet gäst cache används när gäster besökt platser för Nej om du vill skapa ytterligare översättning. Förmodligen nr avregistrera användaren besökt webbplatsen översätts till i/en/fr...
Du kan easly tur cache inaktivera

wowglider.de
11-04-12, 21:28
Ah, okej det inte få skapas när är besök som en registrerad användare? ...

Redigera: Det fortfarande inte fungerar. Jag chmoed dir med 777 (alla dirs efter vbet_guestcache). Men det skapa inte .html-filer i /en/ eller /fr/

Jag aktiverade i gäst cache "Använda fullständiga filen Cache för gäster" - > ja "Gäster Cache Time To Live" - > 21600

Gäster Cache Detaljer & gäster Cache Detaljer - nästa del
tyska, engelska och franska

Någon alternativ i forgott?

r.dziadusz
12-04-12, 17:21
Du inte missar något men, har du försökt att använda andra webbläsare - om du använder webbläsare som du var loggade vb, är det möjligt att cookies lagras.
Jag kan kontrollera det på plats om du PM ftp och admincp åt Detaljer

wowglider.de
14-04-12, 11:22
Jag inte tror att ingen sökrobot sedan över 5 dagar trys ska crawlas nya webbadresser.

EDIT:
Tack, nu arbetar efter: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/2929-microsoft-translation-api-s.html#post12138

r.dziadusz
14-04-12, 16:42
Som det fungerar bra, kommer att jag Markera denna tråd som löst om du fortfarande har frågor vänligen föll fritt att ställa

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations