PDA

View Full Version: Løst Jeg geninstalleret vBet



wowglider.de
09-04-12, 11:14
Hej, jeg har lige geninstalleret vBet og har et spørgsmål... jeg kan ikke se nogen elementer i / en og fr/i vbet gæst cache... i de der er over 1 gb. Når ikke vBet cache?WoW Forum | WoW bot FairPlay Forum (http://wow.glider-forum.de/en/)

r.dziadusz
10-04-12, 22:47
Vbet gæst cache bruges når gæst besøgte websteder i rækkefølge Nej for at oprette yderligere oversættelse. Sandsynligvis nr unregister brugeren besøgte webstedet oversat i/en/fr...
Du kan easly slå cache off

wowglider.de
11-04-12, 21:28
Ah, okay det ikke få oprettet når besøg som en registreret bruger? ...

Rediger: Det stadig ikke fungerer. Jeg chmoed dir med 777 (alle dir efter vbet_guestcache). Men det oprette ikke nogen .html filer i /en/ eller /fr/

Jeg har aktiveret i gæst cache "Brug fuld fil Cache For gæster" - > ja "Gæster Cache Time To Live" - > 21600

Gæster Cache detaljer & gæster Cache detaljer - næste del
tysk, engelsk og fransk



Nogen mulighed i forgott?

r.dziadusz
12-04-12, 17:21
Du ikke går glip af noget, men, gjorde du forsøger at bruge andre browser - Hvis du anvendte browser, som du tidligere var logget til vb, det er muligt at cookies lagres.
Jeg kan kontrollere det sted, hvis du PM ftp og admincp adgang til detaljer

wowglider.de
14-04-12, 11:22
Jeg tror ikke, nogen crawler siden over 5 dage prøver for at gennemsøge den nye URL-adresser.

EDIT:
Tak, nu arbejder efter: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/2929-microsoft-translation-api-s.html#post12138

r.dziadusz
14-04-12, 16:42
Som det fungerer fint, markerer jeg denne tråd som løst, hvis du stadig har spørgsmål venligst faldt frie spørge

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1