PDA

Veure la Versió Completa: Resolt I el reinstal·lava vBet



wowglider.de
09-04-12, 11:14
Hola, només reinstal·lava vBet i tenen una pregunta... no veig alguns elements a / en i fr/en memòria cau d'aquests vbet... a de hi ha més de 1 gb. Quan fa vBet memòria cau?Sorpresa Fòrum | Sorpresa FairPlay amp Forum (http://wow.glider-forum.de/en/)

r.dziadusz
10-04-12, 22:47
Amagatall de VBET Comentaris dels clients s'utilitza quan Hostal visitar llocs en ordre no per crear traducció addicional. Probablement no impercebre usuari va visitar el seu lloc web traduït en/ca/fr...
Vostè pot easly volta cau fora

wowglider.de
11-04-12, 21:28
Ah, bé, no es creen quan es visita com a usuari registrat? ...

Edit: Encara no està funcionant. Jo chmoed el directori amb 777 (a tots els directors després de vbet_guestcache). Però això no crear alguns arxius. html en /en/ o /fr/

He permès en memòria cau de convidat "Ús ple arxiu de memòria cau per a visitants" - > sí "Reduïda amagatall de temps per viure" - > 21600

Detalls de memòria cau de reduïda i detalls de memòria cau de reduïda - següent part
alemany, anglès i francès



Jo qualsevol opció Forgotten?

r.dziadusz
12-04-12, 17:21
Vostè no va perdre tot el contrari, intentava utilitzar altre navegador - si vostè utilitza el navegador en el qual vostè prèviament es registraven a vb, és possible que les galetes s'emmagatzemen.
Puc comprovar el lloc si vostè PM ftp i admincp accedir detalls

wowglider.de
14-04-12, 11:22
Jo no crec que cap rastrejador des de més de 5 dies trys per rastrejar els urls nous.

EDIT:
Gràcies, ara treballant, després: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/2929-microsoft-translation-api-s.html#post12138

r.dziadusz
14-04-12, 16:42
Com funciona bé, vaig a marca aquest fil com resoldre si vostè encara té algunes preguntes si us plau Abati lliure de preguntar

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1