PDA

View Full Version: vBET 4.1.0 uitgebracht - BETA

vBET
03-03-10, 04:43
Een andere grote stap in de meertalige gemeenschap te ondersteunen - vBET4.1.0:)

Het beste wat - het ondersteunt vBulletin Publishing suite. Co kunt u nu meertalige ondersteuning in CMS en blogs hebben:) Details hieronder:
- Meertalige ondersteuning voor blogs (blogs entries en reacties)
- Meertalige ondersteuning voor CMS commentaar
- Vertaalt blogs URL's
- Vertaalt URL's voor CMS artikelen en CMS secties

Genieten: D

PS.
Houd er rekening mee dat vBET 4.x niet ondersteunt nog vBSEO, maar het zal binnenkort. Dit is wat we gaan in de volgende release. Zo spoedig zullen jullie in staat zijn om vBET 4.x gebruiken met vBSEO - alsjeblieft niet nu proberen;)

Kolbi
03-03-10, 06:58
Leuke update:) Hoewel ik nog steeds te wachten op de vBSEO Support:)

bhanuprasad1981
12-03-10, 20:20
alle updates over vbet het werken met vBSEO, sinds de dag dat ik vbet uitgeschakeld vanwege vBSEO, mijn verkeer is bijna de helft: (

vBET
13-03-10, 00:57
Op dit moment hebben we vBET het werken met vBSEO en vertalen links voor: draden, blogs, CMS artikelen, CMS secties, CMS categorieën.

Vandaag zullen we testen met archief pagina's, RSS en blog RSS. Als alles komt goed we zijn klaar om los te maken. Dus er is een verandering die zal deze week zijn:) Het is niet een belofte ... OK we zullen ons best doen;)

Ik weet dat het hebben van bijna de helft van het verkeer niet is goede zaak, maar van de andere kant kun je nu voelen hoe goed idee was om vBET te kopen;) OK - maar een grapje. Andere manier ... : D

We zullen ons best doen:)

vBET
13-03-10, 04:30
OK - archief en RSS werkt prima met vBSEO:) Nu code reiniging, controle doet iets naar links TODO voor deze release en we zijn klaar:)

Ik kan zeggen dat er 95% kans dat nieuwe vBET release (ondersteunende vBSEO) zal in deze week:)

bhanuprasad1981
13-03-10, 07:07
Ik hoop je snel te zien dat: (

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1