PDA

View Full Version: vBET 4.1.0 Released - BETA



vBET
03-03-10, 04:43
Nog 'n groot stap in meertalige ondersteuning aan die gemeenskap - vBET4.1.0:)

Die beste ding - dit ondersteun vBulletin Publishing Suite. Co, kan jy nou 'n meertalige ondersteuning in die CMS en Blogs:) besonderhede hieronder:
- Meertalige ondersteuning vir blogs (blogs inskrywings en kommentaar)
- Meertalige ondersteuning vir die CMS kommentaar
- Vertaal Blogs URL's
- Vertaal URL's vir CMS artikels en CMS-afdelings

Geniet: D

PS.
Hou asseblief in aantekening dat vBET 4.x nie ondersteun nog vBSEO, maar dit sal binnekort. Dit is wat ons gaan in die volgende uitgawe. So gou sal jy in staat wees om vBET 4.x te gebruik met vBSEO - Moet asseblief nie probeer dit nou;)

Kolbi
03-03-10, 06:58
Nice werk:) Alhoewel ek nog moet wag vir die vBSEO Support:)

bhanuprasad1981
12-03-10, 20:20
enige updates oor vbet werk met vbseo, sedert die dag dat ek gestremd is vbet as gevolg van vbseo, my verkeer is byna die helfte van: (

vBET
13-03-10, 00:57
Op die oomblik het ons 'n vBET werk met vBSEO en vertaling skakels vir: drade, blogs, CMS artikels, CMS afdelings, CMS kategorieë.

Vandag sal ons toets dit met argief bladsye RSS en blog RSS. As alles goed sal ons gereed is om vry te stel. Daar is dus 'n verandering wat dit sal hierdie week wees:) Dit is nie' n belofte ... OK ons sal ons bes doen;)

Ek weet dat byna die helfte van die verkeer is nie 'n goeie ding, maar van die ander kant jy nou kan voel hoe goeie idee was om vBET te koop;) OK - net' n grap. Ander manier ... : D

Ons sal ons bes doen:)

vBET
13-03-10, 04:30
OK - argief en RSS werk goed met vBSEO:) Nou kode skoonmaak, en kontroleer nie iets links TODO vir hierdie weergawe en ons is gereed:)

Ek kan sê dat daar 95% kans dat die nuwe vBET release (ondersteunende vBSEO) sal in hierdie week:)

bhanuprasad1981
13-03-10, 07:07
Ek hoop om dit binnekort te sien: (

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations