PDA

Ver Versión Completa: Tere, hey (Estonia)



lyyser
12-03-10, 11:45
Eu teño pregunta?
Quen, cando e onde, e que é un produto feito en lingüística da Estonia
Por que eu debería preguntar ...
Non ser filólogo para entender o que realmente foi preparado.

vBET
13-03-10, 01:25
Eu non estou seguro é o que está pedindo, pero vBET está apoiando estoniano neste momento:)

lyyser
13-03-10, 21:17
Eu non estou seguro é o que está pedindo, pero vBET está apoiando estoniano neste momento:)
Este non é traducido ...
Este é só copiar as palabras do dicionario, que é unha linguaxe de incumprimento das regras impostas nunha fileira. A linguaxe real é algo completamente diferente.
Cada palabra máis dun significado, isto é incorrecto, non obstante, afronta unha verdadeira opción palabras que significan algo totalmente distinto

vBET
14-03-10, 03:50
Non podemos facer nada sobre a calidade da tradución de Google. Para algúns idiomas traducións son só grandes, porque algúns aínda non tan grande.

Boa nova é - Google mellora a súa calidade de servizo de tradución o tempo. Polo tanto, hai gran oportunidade de que Estoniano será mellor así:)

lyyser
14-03-10, 13:29
Non podemos facer nada sobre a calidade da tradución de Google. Para algúns idiomas traducións son só grandes, porque algúns aínda non tan grande.

Boa nova é - Google mellora a súa calidade de servizo de tradución o tempo. Polo tanto, hai gran oportunidade de que Estoniano será mellor así:)

Esperanto ou Englis tradutor mellor, entón Google.

Linguas son construídos de distintos sistemas.
Os diferentes usos, as palabras que poden ser significativamente ligados ao mal.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1