Ver Versión Completa: Para explicar Google Aviso Email: Google atopou un número moi elevado de URLs na súa páxina web
Google Aviso Email: Google atopou un número moi elevado de URLs na súa páxina web
Recibín este correo-e (aviso) de Google Webmaster Tools
Conta que eu non teño vBSEO instaladas.
Quero corrixe este problema antes google diminúe o meu principal rango ou prohibicións me por completo, a miña receita de AdSense xa descendeu á metade ea Motores de búsqueda Google literalmente atacou o meu sitio.
O segundo caso é dun tal problema con vBET descrito en: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1076-warning-google.html
Enviar correo-e para todos os administradores vBET en AM, segundo proceda, non podo públicamente publicar o correo-e como debes saber, que vai contra o CHOS Google co meu leis de protección de datos locais como sería a prohibición de seguro para a miña conta de Google AdSense para don ' t preguntar.
Necesito unha corrección inmediata a este problema, sen máis delongas, é 3 días que eu teño falado sobre isto no enlace anterior.
Regards
Creo que a razón que para que as 52 linguas
Eu sinto que se vbe facer o requst linguas como ajax por langages clic e fina traer as ligazóns activado para outras linguas poden axudar nesta
eu recibín o mesmo aviso e eu só teño 12 idiomas habilitados
Creo que a razón que para que as 52 linguas
Eu sinto que se vbe facer o requst linguas como ajax por langages clic e fina traer as ligazóns activado para outras linguas poden axudar nesta
Non esta non é a razón. A nosa sorte e doutros foros incluíron todas as linguas e está todo ben. Logo, pode usar tantas linguas como sexa posible. A cuestión está en outro lugar e neste momento sabemos dúas razóns diferentes do que iso.
Editado:
Agora sabemos máis razóns:) Entón, por favor abrir o seu propio segmento e darnos o seu correo electrónico de Google:)
eu recibín o mesmo aviso e eu só teño 12 idiomas habilitados
Ola - crear novo tema sobre o seu isue co seu e-mail. Ten lniks diferentes e nós kow 2 razóns desta cuestión. Para axudar temos que saber o seu caso. Entón, por favor abrir nova fío sobre iso e imos axudar:)
mario06 - Eu son só durante a verificación dos seus enlaces. Vou darlle resposta a curto espazo de tempo:)
Ten en conta que, como describimos antes - o noso equipo está dispoñible para comezar a traballar no asunto cando novos sinalada chega en forma de novo comentario sobre o tema. Se non, non son capaces de xestionar-lo e informamos noso cliente que necesita para abrir a súa propia fío de novo sobre o seu problema. Así como fixo e agora somos capaces de axudar:)
Ola:)
Unha das razóns (non haberá outros - aínda durante a investigación) do seu problema foi que vostedes permitiron que as páxinas de índice, como páxinas membro. Os que non son relevantes e páxinas máis membros están en 99% aínda - só difire por nome de usuario membro. Entón, cando foi traducido, adicionalmente, que fixo 52 veces máis páxinas dese tipo, que son case iguais (mesmas páxinas de contido logo da tradución vai dar contido traducido mesmo). Nós aconsellamos oficialmente para bloquear páxinas spam por robot.txt - aquí vai atopar como facelo: # post1178 http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Teña en conta que isto fará que as páxinas desaparecen índice formulario Google e iso é bo para o seu SEO dende que Google ha ver e índice soamente as páxinas relacionadas con contido relevante.
Ademais, como eu vexo fixo cambios desde que Google xerou este correo-e, porque, como eu vexo que bloqueou páxinas de membros para os hóspedes. Isto tamén resolve esa parte da cuestión. Aínda así, se queres ver as páxinas invitado membro, pero Google non indexa-lo - non necesitará empregar máis robots.txt para iso:)
Vexo que tamén hai ligazóns para o arquivo e temas - Vou analizar iso agora:)
Ola de novo:)
Eu creo que sei o que pode ser a causa outros - como eu estou mirando en ligazóns bandeiras non hai conexión sen = lingua en todos os ... Por favor, diga cal é a súa linguaxe foro default - para esta ligazón linguaxe debe ser sen language = porque agora todas as páxinas que ten duplicado a Google. Unha vez para URL normal e segunda vez coa linguaxe YOUR_DEFAULT_LANGUAGE =.
Tamén por favor, diga que cambiou a nosa modelo chamado vbenterprisetranslator_flag? Necesitamos saber é erro vBET ou xeradas polo cambio do cliente.
A razón que eu creo que podería ser tamén (non se pode comprobar-lo agora, pero xa temos tarefa TODO o que permitirá a verificar no futuro) que só tiña borrar a caché e non había problema coa conexión Google - en que as páxinas se xerar sen contido ( porque a tradución non se obtidos) e, literalmente, o contido é igual para todas as traducións. Pero isto acontece, se son temporais e se non está bloqueado por Google aqueles desaparece en si - estas son cuestións entre Google e do servidor e vBET non pode facer nada con iso. Eu non digo que foi a razón. Coido que podería ser. Como eu estou ollando agora con facilitados por Google non vexo problema descrito en todo. Para que puidese ser el.
Aínda - por favor, responder a preguntas sobre a lingua estándar e modelo.
Vexo que hai unha cousa - súas páxinas de arquivo traducido para subfóruns non están a funcionar e dar resultados baleiros. Páxinas principais e pos están Aceptar. Para páxinas de arquivos subforum non hai erro. Isto tamén fai que gran cantidade de enlaces vai mesmo contido - contido baleiro e iso tamén pode ser a razón pola que Google escribiu isto. Por favor, diga que versión do vB está a utilizar? Soportados 3.8 ou algúns máis baixos - como eu me lembro tal cousa acontece en 3,6 por mor do erro vB. Se non está soportado versión e erro vB - vou atopar tema sobre iso e eu recomendo encarecidamente para escribir vB equipo sobre como resolver este erro. Por desgraza eu espero que eles non van facer iso xa que non é soportado versión máis. Pero - primeiro por favor, diga que versión se está a usar, así que vou sen cintura máis palabras eo seu tempo para especulacións;)
Ola de novo outra vez:)
Esta vez, eu verifiquei as ligazóns mostrar conversa e vexo dúas cousas aquí
1. Ninguén é culpable - como eu vin algúns destes enlaces (non todos ver o número 2) todos os temas foi moi curto tendo só unha frase nela. Así, todos aqueles eran moi semellantes por defecto - 99% do contido era esquema. Non ten nada que ver con vBET - é só o contido das súas propias threads. vBET só traduce a que realmente é máis páxinas similares para aqueles, pero se desactivar vBET non páxinas traducidas aínda serán semellantes entre si, se ten só unha frase no post só en discusión. Entón, non temos nada que facer aquí.
2. Pode que a matando o seu foro, limitándose número de prazas que ver polos hóspedes. Agora todas as páxinas para min ten o mesmo contido coa comunicar que eu debería rexistrar. Lembre que Google está mirando a súa páxina como invitado - por iso, se o mod limitante é parvo ha matar o seu foro, porque Google ha ver o contido en todas as partes mesmo dicíndolle para rexistro;) Por favor, asegúrese de que a limitación mod é intelixente dabondo ou desactivalo lo.
Ola de novo outra vez:)
Esta vez, eu verifiquei as ligazóns mostrar conversa e vexo dúas cousas aquí
1. Ninguén é culpable - como eu vin algúns destes enlaces (non todos ver o número 2) todos os temas foi moi curto tendo só unha frase nela. Así, todos aqueles eran moi semellantes por defecto - 99% do contido era esquema. Non ten nada que ver con vBET - é só o contido das súas propias threads. vBET só traduce a que realmente é máis páxinas similares para aqueles, pero se desactivar vBET non páxinas traducidas aínda serán semellantes entre si, se ten só unha frase no post só en discusión. Entón, non temos nada que facer aquí.
2. Pode que a matando o seu foro, limitándose número de prazas que ver polos hóspedes. Agora todas as páxinas para min ten o mesmo contido coa comunicar que eu debería rexistrar. Lembre que Google está mirando a súa páxina como invitado - por iso, se o mod limitante é parvo ha matar o seu foro, porque Google ha ver o contido en todas as partes mesmo dicíndolle para rexistro;) Por favor, asegúrese de que a limitación mod é intelixente dabondo ou desactivalo lo.
1. É un foro italiano, o contido do post é a media e iso non ten nada que ver co que dixo.
2. Eu non estou matando o foro porque o rexistre mod tras 3 visitas (un dos mods máis populares instalado) non ten nada que ver cos bots como eles pasan, mesmo os nenos saben que, ademais, eu teño usado vBET desde o versión gratuita saíu (preto de un ano?) e nada cambiou ou engadido desde entón.
O problema é que o meu foro é considerado como un foro media, con 368.000 liñas, cando o Google envía bots no meu sitio eles efectivamente ver 368.000 temas sobre PERO www.google.52languages que estaban vendo 1.540,000 temas indexadas que causou o bot google para atacar o meu sitio tentando atopar onde están. O meu caché foi marcada para cinco días con todas as linguas que se están almacenados en memoria pero agora (proba) eu define-la a 2 días con 4 idiomas sendo almacenada en caché, neste momento podo confirmar que o problema é vBET porque agora eu estou disposto a 766.000 temas indexadas e os bots de Google parar atacando meu sitio.
Exemplo: O seu web ten 5578 temas eficaz, pero Google ve 334,000 temas indexados, entender onde está o problema?
Sen ofensa ten que descubrir o que está a suceder co google e atopar unha solución para o problema, porque Google descubriu as linguas 52x é falso | ligazóns duplicadas indexadas o que significa que as ligazóns traducido non existen fisicamente e non podo argumentar que, unha vez é verdade, é almacenada en caché nos nosos servidores, é como facer trampas.
En foros pequenos que non prestei moita atención, pero en media | foros grande que non pasa desapercibida.
Ten que comezar a investir o parámetro linguaxe para URL ('enderezo? Language = en ") é iso que está provocando bots Google para comprobar vBET sitios de potencia. Ten vBSEO (eu non) o que significa que está a usar o parámetro linguaxe distinta que no momento está pasando por unha atención Google.
Unha morea de usuarios vBET outros están tendo o mesmo problema entón non é unha coincidencia!
PS. Declaración Google Help Center: En xeral, esta mensaxe amosada cando descubrimos un número relativamente elevado de URLs para a súa web.
Regards
1. Por favor, chame bandeira italiana no seu foro (eu non atopalo) - agora os usuarios que mudaron de idioma non son capaces de volver á lingua orixinal. Como escribín contido de temas que eu era capaz de ver antes de que eu vin que eu teño que rexistrar foi só unha frase en todos os casos. Este non é o que persoalmente eu asumo lonxitude como media de contido. Unha vez máis, iso fai que as páxinas é moi parecido xa que a diferenza entre os temas máis curta é só unha frase - o resto é o esquema que é o mesmo. Non sei como está tan seguro de que non ten nada que ver con este caso. Se sabe algo que non por favor só compartir-lo así que imos ser capaces de axudar máis rápido. Vostede sabe por que este correo-e foi enviado?
2. Non no que é o programa escolar para os nenos no seu país, pero espero que será moi útil para que saiban que rexistre mod tras 3 visitas non ten nada que ver cos bots como van pasar.
Por favor, o foco sobre a cuestión. E dar resposta necesaria - Eu non sabía cal mod está a usar e eu nin sequera preguntar porque non é importante para min - é importante foi arranque segura. Se é 100% de certeza que é seguro, entón gran. Só no caso de que tiña algunha dúbida podes ver como Google ve o seu foro no Webmaster Tools.
Ten en conta que as botas de Google non están atacando sitios - Google non prexudiquen sitios. É aconsellable a utilización de caché para o período máis permitido, porque é mellor para o desempeño. Ademais, se sente que con certeza a única razón é o número de tradución na súa páxina - síntase libre para desactivar algúns destes e activalas novamente, un por un de cando en vez. Aínda considere que a súa licenza activo por 6 meses e ten este correo agora. É difícil crer que durante 6 meses Google non viu as ligazóns - de feito, moitos dos que xa indexadas. Entón eu non estou seguro de que esta é a causa de correo-e que ten. Aínda que sexa por favor, considere toda a información que lle foi dado despois análise dos enlaces.
Eu non sei que entende por temas eficaz.
Tamén vale lembrar que estamos a traballar sobre esta cuestión - tes os resultados da nosa análise. Por favor, manteña en dicir que o Google, - porque é vostede quen considera que Google non atopalo correcto. Temos gran cantidade de foros que non teñen absolutamente ningún problema en Google e todas as linguas teñen contacto. E non é verdade que o contido non é fisicamente existe, por favor, non dicir o que podemos argumentar porque algo ... O contido existe para todos os que visitan e existe fisicamente na base de datos gardada orixinal e na forma traducida. Isto non é lotería mundos - este é a tradución que non podería ocorrer se o contido non existe. E nada é trampa aquí - por favor lea CHOS Google - este é o Google, que alega que a tradución pode ser almacenada en caché para un máximo de 15 días. É TODO OK con Google en caso de traducións automáticas de páxina - el é o Google, que fixo este artigo:)
Tamén ningún cliente pode dicir que calquera contido que se transmite para el é a partir de arquivo estático ou non. En realidade, este día case nada é estático agora. En vBulletin non enxadas vista da estrutura HTML estático - base en datos de todo a base de datos (linguas, modelos, estilos). Non teño idea de cal é o seu coñecemento sobre a arquitectura cliente-servidor con thin client, pero teña en conta que o contido existe as respostas ligazón. Dicindo que Google pensa que facer trampas, pois non existe non ten nada que ver coa realidade.
Tamén vale lembrar que é posible en cada momento use ligazóns vBET SEO e ter / en / no canto de idioma = - esta configuración é só para ti e vBET soporta-la sen vBSEO.
Sobre a nota que deu - como escribín se cre que descubriu a verdadeira razón do problema, así que ten solución. Aínda por favor, considere que esta é unha resposta xenérica, sen sequera consultar o que pasa. Eu non contaría con iso:
1 - ten unha cantidade semellante de con medio ano.
2 - Google se di e-mail:
"Google pode ser innecesariamente rastrexar un gran número de URLs distintas que ligan con contido idéntico ou similar, ou partes seguimento do seu sitio web, que non se destinan a ser Rastrexar polo Google."
Entón unha vez máis por favor, considere os nosos consellos e analizar resultado. Se sente que é só unha cuestión de número de traducións que chamou - entón vostede sabe a solución.
Aínda precisan da nosa axuda / aconsellar nesta cuestión?
O único que foi desconectado era a lingua italiana (I transformouse en), xa que é a lingua nativa foros eu non creo que iso importase todos os xeitos eu era bo desde un ano atrás, entón o que é agora?
Aquí está un exemplo (o seu web) do que quero dicir cando digo eficaz artigos indexados.
Antes vBET (foro eficaz indexadas stats):
http://img203.imageshack.us/img203/275/5582.jpg
Despois vBET (non indexadas foro eficaz stats):
http://img266.imageshack.us/img266/8489/3330001.jpg
O que eu estou intentando dicir é que a linguaxe posts 52x traducido agora están a ser considerados artigos duplicados por Google. O correo electrónico é auto-explicativo
Nas miñas propias palabras cando digo un ataque bot quero dicir cando ten 300 bots Google fortemente o seguimento do seu sitio web, á vez comendo e rasgando fóra da súa banda, ram e CPU e causando tendas foro. E escribiu na súa carta a seguir dunha forma máis profesional, pero o significado é o mesmo.
Correo-e oficial de Google:
Google atopou problemas ao visite a súa http://mysite.com/ web.
Google atopou un número moi grande de ligazóns no seu sitio. Isto pode deber a un erro a estrutura do seu sitio web URL. Google pode ser innecesariamente rastrexar un gran número de URLs distintas que ligan con contido idéntico ou similar, ou partes seguimento do seu sitio web, que non se destinan a ser Rastrexar polo Google. Como resultado de Google pode consumir ancho de banda moito máis que o necesario, ou pode ser completamente incapaces de índices de todo o contido na súa páxina web.
Vostede leu o que o equipo de soporte de Google me escribiu? -> En xeral, esta mensaxe amosada cando descubrimos un número relativamente elevado de URLs para a súa web.
Vostede escribiu todo e nada, porque eu non entendo o inglés, só dar-me unha corrección en pasos simple como;
1. Facelo
2. Facelo
3. E iso
etc
Regards
Aínda á espera de un remedio.
Regards
O único que foi desconectado era a lingua italiana (I transformouse en), xa que é a lingua nativa foros eu non creo que iso importase todos os xeitos eu era bo desde un ano atrás, entón o que é agora?
É só o consello do noso equipo que, sen esa bandeira que os usuarios non son capaces de volver á lingua orixinal cando click nalgún bandeira. Por iso, é aconsellable manter bandeira da súa lingua estándar:)
Aquí está un exemplo (o seu web) do que quero dicir cando digo eficaz artigos indexados.
Antes vBET (foro eficaz indexadas stats):
http://img203.imageshack.us/img203/275/5582.jpg
Despois vBET (non indexadas foro eficaz stats):
http://img266.imageshack.us/img266/8489/3330001.jpg
O que eu estou intentando dicir é que a linguaxe posts 52x traducido agora están a ser considerados artigos duplicados por Google. O correo electrónico é auto-explicativo
Iso non é verdade. Ten problemas co seu foro. Vostede rompe arquivo - e máis ligazóns que ten de Google en correos electrónicos son preto de arquivo. Vostede ignorou totalmente o noso apoio - non responder a preguntas sobre a versión e sigo a dicir o que pensa eo que non é verdade. Se quere resolver o seu problema, por favor pousio consellos do noso apoio. Nós preguntarlle sobre a súa versión vB porque ten de arquivo roto. Ela é soportada 3.8 ou algunha versión non funciona? Sabemos que arquivo é quebrado en 3,6 por mor do erro vBulletin. Isto dálle miles de relacións de traballo non - e que recibiu de correo electrónico de Google sobre as conexións erradas. No canto de escoitar o noso apoio e cooperar vostede quede dicindo unha idea ridícula e pensas que é importante poñelo en vermello.
Cal é o seu propósito aquí? Quere o noso apoio para resolver o seu problema ou só está intentando asustar os outros? Porque se quere resolver este problema, por favor cooperar co noso apoio.
Tamén sobre a imaxe que deu - esta é a súa mala interpretación. Google non lle importan número de mensaxes que aparecen polo foro. E non pode se preocupan con iso. É porque Google indexa todas as páxinas que non están bloqueadas! No foro que ten páxinas de membros, grupos, pantanos quizais, álbums e así por diante ... e así por diante ... Foro tamén pode ter moitos outros plugins que crea páxinas adicionais (como Arcade).
Entón, por favor, entenda: está mal. Google non considera o contido traducido como a duplicación. Ten problemas co seu propio foro e descubrimos áreas de posible causa. Entón, por favor - pousio nosas instrucións / preguntas. Se non, este pode ser marcado como resolto dende que parece ser non está interesado co noso apoio só quere repetir o que pensas erroneamente - que xa lin iso - non hai ningunha necesidade de repetir-la de novo. Iso non é verdade. Por favor, concentrarse en resolver o seu problema se quere que sexa resolto. Por favor, responda a cuestión e manter a atención no seu arquivo.
Correo-e oficial de Google:
Google atopou problemas ao visite a súa http://mysite.com/ web.
Google atopou un número moi grande de ligazóns no seu sitio. Isto pode deber a un erro a estrutura do seu sitio web URL. Google pode ser innecesariamente rastrexar un gran número de URLs distintas que ligan con contido idéntico ou similar, ou partes seguimento do seu sitio web, que non se destinan a ser Rastrexar polo Google. Como resultado de Google pode consumir ancho de banda moito máis que o necesario, ou pode ser completamente incapaces de índices de todo o contido na súa páxina web.
Exactamente! VOSTEDE TEN ESTRUTURA incorrecta! Ten contido incorrecta! e escribir para ti no comezo - Ten caído arquivo onde están miles de relacións de traballo non! Entón, por favor comezar a utilizar o noso apoio, que pediu en vez de tratar de asustar os nosos usuarios. O que espera de nós cando pedir apoio e ignore-lo?
Vostede escribiu todo e nada, porque eu non entendo o inglés, só dar-me unha corrección en pasos simple como;
1. Facelo
2. Facelo
3. E iso
etc
Regards
Aquí tes a información exacta que ten que bloquear páxinas membro e como facelo:
Aquí tes información que o arquivo é deixar de funcionar, pregunta sobre a súa versión do vBulletin eo que facer se non está soportado versión:
Esta é a instrución moi exacta - por favor, diga que versión do vBulletin que está a usar.
E aquí tes información que jut non debe facer nada coas mensaxes que son moi curta (só unha frase), porque este é un tema do contido non de vBET. Cando o contido se ve máis tempo (os usuarios recibirán respostas) os contidos das páxinas non será máis semellante:
Así:
1. Manteña as súas páxinas membro bloqueado no camiño como fixo iso recentemente (só para usuarios rexistrados) ou por robots.txt tal como se escribiu en: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance . html # post1178
2. Check-in Webmaster Tools é que o seu "3 invitados por Guest" mod é gardar Google - comprobar como Google ve o seu foro dando a URL para algúns de discusión. Comprobe varias veces (non é posible dicir que o Google pode utilizar o mesmo IP a cada cheque). Desta forma, será realmente seguro de que o mod é aforrar para os bots.
3. Vostede rompe arquivo - por favor, diga que versión do vBulletin está a utilizar?
4. Para temas curta pode só dar algunhas respostas máis alá (distinto, claro) ou só mantelo como espera que as persoas van responder a esas threads.
PS.
Por favor, tome as miñas desculpas pola resposta tardía. Eu estaba na delegación e Kamil se dixo para deixar esta cuestión para min. Entón unha vez sorry:)
Ola,
Teño que dicir que Michal é certo, eu tiven o mesmo aviso do google e é doado de resolver se ollar para o que URLs están causando o problema. No meu exemplo, eu tiña unha morea de contido duplicado, porque vbet insectos: & language = en, nunha URL francés. Se vai para os parámetros en ferramentas de webmaster pode resolver este excluíndo este parámetro. E tamén ollar para o seu arquivo de bots. Eu tamén teño disallow en arquivos de robots de arquivo, non precisa del. Hai moito traballo que facer co robots.txt, se usa VBET.
E eu non suxiro usar máis de 20 linguas, non del:)
Mensaxe de parella, Sentímolo!
É só o consello do noso equipo que, sen esa bandeira que os usuarios non son capaces de volver á lingua orixinal cando click nalgún bandeira. Por iso, é aconsellable manter bandeira da súa lingua estándar:)
Iso non é verdade. Ten problemas co seu foro. Vostede rompe arquivo - e máis ligazóns que ten de Google en correos electrónicos son preto de arquivo. Vostede ignorou totalmente o noso apoio - non responder a preguntas sobre a versión e sigo a dicir o que pensa eo que non é verdade. Se quere resolver o seu problema, por favor pousio consellos do noso apoio. Nós preguntarlle sobre a súa versión vB porque ten de arquivo roto. Ela é soportada 3.8 ou algunha versión non funciona? Sabemos que arquivo é quebrado en 3,6 por mor do erro vBulletin. Isto dálle miles de relacións de traballo non - e que recibiu de correo electrónico de Google sobre as conexións erradas. No canto de escoitar o noso apoio e cooperar vostede quede dicindo unha idea ridícula e pensas que é importante poñelo en vermello.
Cal é o seu propósito aquí? Quere o noso apoio para resolver o seu problema ou só está intentando asustar os outros? Porque se quere resolver este problema, por favor cooperar co noso apoio.
Tamén sobre a imaxe que deu - esta é a súa mala interpretación. Google non lle importan número de mensaxes que aparecen polo foro. E non pode se preocupan con iso. É porque Google indexa todas as páxinas que non están bloqueadas! No foro que ten páxinas de membros, grupos, pantanos quizais, álbums e así por diante ... e así por diante ... Foro tamén pode ter moitos outros plugins que crea páxinas adicionais (como Arcade).
Entón, por favor, entenda: está mal. Google non considera o contido traducido como a duplicación. Ten problemas co seu propio foro e descubrimos áreas de posible causa. Entón, por favor - pousio nosas instrucións / preguntas. Se non, este pode ser marcado como resolto dende que parece ser non está interesado co noso apoio só quere repetir o que pensas erroneamente - que xa lin iso - non hai ningunha necesidade de repetir-la de novo. Iso non é verdade. Por favor, concentrarse en resolver o seu problema se quere que sexa resolto. Por favor, responda a cuestión e manter a atención no seu arquivo.
Exactamente! VOSTEDE TEN ESTRUTURA incorrecta! Ten contido incorrecta! e escribir para ti no comezo - Ten caído arquivo onde están miles de relacións de traballo non! Entón, por favor comezar a utilizar o noso apoio, que pediu en vez de tratar de asustar os nosos usuarios. O que espera de nós cando pedir apoio e ignore-lo?
Aquí tes a información exacta que ten que bloquear páxinas membro e como facelo:
Aquí tes información que o arquivo é deixar de funcionar, pregunta sobre a súa versión do vBulletin eo que facer se non está soportado versión:
Esta é a instrución moi exacta - por favor, diga que versión do vBulletin que está a usar.
E aquí tes información que jut non debe facer nada coas mensaxes que son moi curta (só unha frase), porque este é un tema do contido non de vBET. Cando o contido se ve máis tempo (os usuarios recibirán respostas) os contidos das páxinas non será máis semellante:
Así:
1. Manteña as súas páxinas membro bloqueado no camiño como fixo iso recentemente (só para usuarios rexistrados) ou por robots.txt tal como se escribiu en: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance . html # post1178
2. Check-in Webmaster Tools é que o seu "3 invitados por Guest" mod é gardar Google - comprobar como Google ve o seu foro dando a URL para algúns de discusión. Comprobe varias veces (non é posible dicir que o Google pode utilizar o mesmo IP a cada cheque). Desta forma, será realmente seguro de que o mod é aforrar para os bots.
3. Vostede rompe arquivo - por favor, diga que versión do vBulletin está a utilizar?
4. Para temas curta pode só dar algunhas respostas máis alá (distinto, claro) ou só mantelo como espera que as persoas van responder a esas threads.
PS.
Por favor, tome as miñas desculpas pola resposta tardía. Eu estaba na delegación e Kamil se dixo para deixar esta cuestión para min. Entón unha vez sorry:)
1. O meu robots.txt foi a mesma, non cambiei nada e parece moi ben:
User-agent: *
Disallow: / AdminCP /
Disallow: / ClientScript /
Disallow: / cpstyles /
Disallow: / members /
Disallow: / customavatars /
Disallow: / customprofilepics /
Disallow: / images /
Disallow: / modcp /
Disallow: ajax.php /
Disallow: attachment.php /
Disallow: / calendar.php
Disallow: / cron.php
Disallow: editpost.php /
Disallow: / global.php
Disallow: / image.php
Disallow: / inlinemod.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: / login.php
Disallow: / member.php
Disallow: memberlist.php /
Disallow: misc.php /
Disallow: / moderator.php
Disallow: newattachment.php /
Disallow: newreply.php /
Disallow: / newthread.php
Disallow: / online.php
Disallow: / poll.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / printthread.php
Disallow: / private.php
Disallow: / profile.php
Disallow: / register.php
Disallow: report.php /
Disallow: / reputation.php
Disallow: / search.php
Disallow: / sendmessage.php
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / threadrate.php
Disallow: usercp.php /
Disallow: / usernote.php
2. Non, non salva
3. O meu arquivo funciona ben, todos os enlaces probado e de traballo, no que velo roto?
4. Os artigos son só pequenos, onde os novos membros se presentan e dicir "Ola, meu nome é Tom" Eu non podo facer nada respecto, o 90% dos postos son guías significado de tamaño medio.
pepito69 dixo algo interesante que implica o parámetro url como eu dixen arriba
No meu exemplo, eu tiña unha morea de contido duplicado, porque vbet insectos: & language = en, nunha URL francés. Se vai para os parámetros en ferramentas de webmaster pode resolver este excluíndo este parámetro.
pero só iso para unha linguaxe que eu estou facendo iso de todas as linguas así é esta a razón eo que debo facer exactamente?
PS. Eu non teño vBSEO instalado, pero uso sitemap vBSEO que xa exclúe o arquivo, debo exclúe-lo o robots.txt para? Eu nunca vin a ninguén aquí ou en calquera outro lugar borrar-lo nos seus robots.txt
Quero simple instruccións detalladas,
EXEMPLO:
1. Facelo
2. Facelo
3. E que
pepito69,
Eu nunca vin tal robots.txt un grande como ten, é todo o que é realmente necesario?
En Realty hai só 3 bots que se consideran Bots Bad * e non sería máis doado poñelos no seu arquivo. Htaccess, non?
PS. As súas bandeiras non están mostrando
* Baiduspider
* Mozilla / 5 (.*) Twiceler
* Yeti
Grazas Mario,
Si, meu arquivo de robots quizais é grande, non é óptimo, pero traballa para min e non me machucar.
Vou incluír este bots no meu htaccess, grazas.
pero só iso para unha linguaxe que eu estou facendo iso de todas as linguas
Non meu amigo, eu tamén te-lo en todas as linguas, que foi só un exemplo. Pero, xa que eu usei os parámetros en ferramentas de webmaster i aumentaron meu exploración google novo. Eu aínda non sei como resolver outros problemas con VBET, máis importante para min, como a OBE que eu teño coa linguaxe de código e as palabras rotas que usan algúns acentos (O, N, etc).
Ben, eu eliminar arquivo robots.txt, e eu non teño ningunha páxina web archive no índice de Google.
Pensei moitas veces a usar sitemap vBSEO pero meu sitio está moi ben Rastrexar mercar google. Sempre aplicar esta regra: se algo funciona, non toque nel.
Sentímolo, non podo dicir o que ten que facer, só compartir a miña experiencia.
Grazas. O meu bandeiras non mostran in / index.php, pero son visibles no sitio web foros, eu vou solucionar isto agora.
1. O meu robots.txt foi a mesma, non cambiei nada e parece moi ben:
User-agent: *
Disallow: / AdminCP /
Disallow: / ClientScript /
Disallow: / cpstyles /
Disallow: / members /
Disallow: / customavatars /
Disallow: / customprofilepics /
Disallow: / images /
Disallow: / modcp /
Disallow: ajax.php /
Disallow: attachment.php /
Disallow: / calendar.php
Disallow: / cron.php
Disallow: editpost.php /
Disallow: / global.php
Disallow: / image.php
Disallow: / inlinemod.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: / login.php
Disallow: / member.php
Disallow: memberlist.php /
Disallow: misc.php /
Disallow: / moderator.php
Disallow: newattachment.php /
Disallow: newreply.php /
Disallow: / newthread.php
Disallow: / online.php
Disallow: / poll.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / printthread.php
Disallow: / private.php
Disallow: / profile.php
Disallow: / register.php
Disallow: report.php /
Disallow: / reputation.php
Disallow: / search.php
Disallow: / sendmessage.php
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / threadrate.php
Disallow: usercp.php /
Disallow: / usernote.php
2. Non, non salva
3. O meu arquivo funciona ben, todos os enlaces probado e de traballo, no que velo roto?
4. Os artigos son só pequenos, onde os novos membros se presentan e dicir "Ola, meu nome é Tom" Eu non podo facer nada respecto, o 90% dos postos son guías significado de tamaño medio.
pepito69 dixo algo interesante que implica o parámetro url como eu dixen arriba
pero só iso para unha linguaxe que eu estou facendo iso de todas as linguas así é esta a razón eo que debo facer exactamente?
PS. Eu non teño vBSEO instalado, pero uso sitemap vBSEO que xa exclúe o arquivo, debo exclúe-lo o robots.txt para? Eu nunca vin a ninguén aquí ou en calquera outro lugar borrar-lo nos seus robots.txt
Quero simple instruccións detalladas,
EXEMPLO:
1. Facelo
2. Facelo
3. E que
pepito69,
Eu nunca vin tal robots.txt un grande como ten, é todo o que é realmente necesario?
En Realty hai só 3 bots que se consideran Bots Bad * e non sería máis doado poñelos no seu arquivo. Htaccess, non?
PS. As súas bandeiras non están mostrando
* Baiduspider
* Mozilla / 5 (.*) Twiceler
* Yeti
1. Non era mesmo - se non, o Google non ía amosar-lle ir ó enlace membro porque Google non ten visitas páxinas bloqueadas por robots.php e ten de correo-e de alerta este link:
http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
Agora é OK. Non foi hai moito tempo e Google estaba alí. Pode estar tranquilo agora sobre esa parte:)
2. Se non é seguro para os robots e mostra aos robots bloqueo comunicar debería considerar seriamente retirar este mod. Se non, Google comezará a indexación de páxinas que ve - páxinas para comunicarse co bloqueo. Tamén neste caso, é a principal causa do seu problema - todas as páxinas mira a Google mesmo - comunicarse só de bloqueo.
Como podo entender que facturación ferramentas para webmasters como Google ve o seu foro e viu que Google ve comunicar que debería rexistrar - si?
3. Como escribín no inicio os enlaces a sub-foros no ficheiro non están funcionando en todos. Só para o foro principal e threads. Isto fai que miles de conexións erradas nas súas páxinas de arquivo. Por exemplo:
http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Este é o enlace para pisar arquivo eo funciona, pero en que o contido hai enlaces que aparecen na parte superior da páxina para foros sub onde o segmento está incluído. Exemplo:
http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
E todos eses enlaces non están funcionando - só para o foro principal. Todos os ficheiros sub-forums ligazóns non están funcionando. Isto fai que non miles de relacións de traballo en miles de páxinas temas arquivo.
Aínda non dixen que EUA VERSIÓN vBulletin está a utilizar ...
Neste momento podo apostar que non é soportado vBulletin 3.6 - por favor, non te preocupes, non vai deixar de apoiar ti. Necesitamos saber que para axuda-lo mellor, porque en 3,6 é coñecido erro vBulletin. Se é outra versión, pode que sexa erro vBET. É fundamental para descubrir cal é a causa para axudar.
4. Eu non estou escribindo preto de 90% dos seus posts. Eu estaba escribindo sobre lugares da lista de correo-e de Google. Outros están fóra do ámbito desta discusión. Google listados ti temas só con unha frase que escribín para ti (polo menos os que eu puiden facer ver antes do seu mod me dixo para rexistrar). Vostede entende agora? Non é a cuestión con todo o seu foro. Como xa escribín - Eu non me preocuparía con aqueles - a xente escribir respostas alí e os que non será semellante máis - así como o 90% dos seus posts que parece completamente diferente.
Teña en conta que pepito69 pode configuración diferente que. No seu caso, ignorando o parámetro a linguaxe non é aconsellable, pois non está a usar con SEO e esta é só unha forma de recoñecer que URLs son diferentes. Se digo Google para ignorar este atributo para todas as bruxas Google URL difire só o valor do parámetro de idioma será considerado como mesmo contido - o que pode crear o caos en páxinas indexadas que aleatoriamente as linguas cambian no índice de Google, ou Google só pode indexar a súa lingua principal páxinas. Eu creo que si - a máis nova verificados e non aconsello para o seu caso. Por favor, non faga iso, mentres non use con SEO.
Instrucións sinxelas neste momento:
1. Se o "3 veces mod" Google non é seguro - desactivalo lo e poñerse en contacto co autor mod sobre o asunto.
2. Diga que EUA VERSIÓN do vBulletin está a usar.
Esta é 3 ª vez que estamos preguntando sobre iso ... Como está esperando-nos a axudar se non cooperar. Nós non temos vara máxica que pode crear solucións. Necesitamos saber o que está a suceder no seu servidor.
Sobre o gran htaccess. - Eu non sei o que está escribindo sobre exactamente, pero eu aposto que para ti non é necesario grandes tales - Presumo que existen regras para bloquear con páxinas vBSEO membro e así por diante. Non está a usar vBSEO e non está a usar con SEO - o seu robots.txt pequeno é bo.
TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
Está a usar a versión 3.6.12, ten que saber que sempre que eu pago unha taxa adicional para facelo funcionar (facelas compatibles) a causa do problema de arquivo por iso, se é o ficheiro que é a facer iso, entón é (sen ofensa) fallou SÚA desde fixo iso. :
Se o "3 veces mod" Google non é seguro - desactivalo lo e poñerse en contacto co autor mod sobre o asunto.
Autor dixo que non fai mal google.
1. Non era mesmo - se non, o Google non ía amosar-lle ir ó enlace membro porque Google non ten visitas páxinas bloqueadas por robots.php e ten de correo-e de alerta este link:
1. O único que eu engade foi / members / .. o resto, incluíndo memberslist.php xa estaba alí, a miña culpa, entón imos pechar este argumento.
2. Se non é seguro para os robots e mostra aos robots bloqueo comunicar debería considerar seriamente retirar este mod. Se non, Google comezará a indexación de páxinas que ve - páxinas para comunicarse co bloqueo. Tamén neste caso, é a principal causa do seu problema - todas as páxinas mira a Google mesmo - comunicarse só de bloqueo.
2. Non hai absolutamente ningunha necesidade de ser rudo, podo entender como usar o robots.txt, pero nos seus guías de optimización (miña opinión) a súa máis delgada para setups vBSEO, basta ter presente que polo menos o 80% dos usuarios vBulletin don ' t use vBSEO así que ten que manter dous segmentos separados cando fala de consellos, axustes e optimización, exemplo, "vBSEO Optimization" e "Optimización vBSEO Non" para facelo máis amigábel.
3. Todas as ligazóns para os ficheiros que publicou como roto parecen estar funcionando ben para min, aquí está unha instantánea do seu exemplo de arquivo roto link:
http://img138.imageshack.us/img138/364/43312523.jpg
4. htaccess comentario non era para ti, pero para o membro pepito69
Escoita Michael eu non quero discutir cada letra que está escrito con vostede, eu só quero unha fácil 1. 2. 3. corrección e nada máis.
Saúdos
[Horas extraordinarias]
Polo que o representante google me dixo, a estrutura url abaixo está indexado 4 veces, pero en Realty para eles é considerado 1 e deben ser indexados, como tal, e iso pode ser por iso que eu teño o correo-e. O post de abaixo é só un exemplo;
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661 Orixinal
Traducido http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=pl
Traducido http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=en
Traducido http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=es
[Horas extraordinarias]
TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
Está a usar a versión 3.6.12, ten que saber que sempre que eu pago unha taxa adicional para facelo funcionar (facelas compatibles) a causa do problema de arquivo por iso, se é o ficheiro que é a facer iso, entón é (sen ofensa) fallou SÚA desde fixo iso. :
Temos gran cantidade de usuarios. Sabemos o que temos incluído na liña real. Grazas por dar a súa versión vBulletin:)
Sobre o asunto. Vostede foi informado de que a integración non pode ser posible sempre que a súa versión non está soportado e decidiu ir a el de calquera maneira. Erro no arquivo que está ao lado vBulletin. Tamén foi informado na PM sobre iso.
Entón estaba consciente sobre o arquivo non funciona sub-foros sobre a súa versión non é soportado vBulletin de idade, dende o principio. Tamén se dixo que porque este é erro vBulletin ten que contactar equipo vBulletin para resolvelo.
Ademais, como eu vexo no fío moito está apuntando en ti rexeitou o noso apoio futuro. Pero é claro que ten pleno dereito a culpar a ninguén por nada:)
¿Que facer agora co arquivo? Ten agora varias opcións:
1. Contacta o equipo vBulletin para resolver os seus erros. Como vostede sabe (a partir de historias vellas) teñen 3,6 vBulletin erro e cando engadir calquera parámetro adicional na URL para arquivar páxina sub-foro, a continuación, el traba. Está fóra do ámbito vBET desde vBulletin vellos se comportan deste xeito, aínda que vBET non está instalado - así, en poucas palabras: é erro vBulletin. Tamén está fóra do noso alcance, porque non é soportado versión. Entón podes solicitar vBuletin son aínda son responsables do seu código e eles van resolve-lo. Poden rexeitar considerarse tamén vB3.6 como non válido.
2. Podes bloquear o ficheiro no robots.txt - non boa idea que non aconsello iso.
3. Pode desactivar tradución de páxinas de arquivos. Haberá menos páxinas no índice de Google, pero non haberá máis as ligazóns crebadas.
4. Pode editar deseño da súa páxina de arquivo móbil para con arquivar sub-foros non serán incluídos. Podes facelo incluído para non traducido páxina e desactivado para traducir un. Na súa páxina principal foro de arquivo de alí as ligazóns crebadas para sub-foro será aínda, pero esta é só con non moitos miles en miles páxinas fío arquivo. Podería ata fixo 301 redirección á páxina principal foro de arquivo polo que vai ser só na lingua orixinal.
Por favor, diga-nos que a versión que prefire e nós imos oriente-lo máis nun escollido.
Autor dixo que non fai mal google.
Estou perdido aquí. Primeiro escribiu é seguro. Entón, escribiu que non é seguro. Agora é seguro de novo. O que eu estou interesado é o que escribín para ti sobre Webmaster Tools. Non estamos interesados que o autor mod está dicíndolle - isto é entre ti e el. Estamos interesados como Google ve seu foro. Se o Google ve o seu foro como comunicar bloqueado entón o mod prexudica Google, porque Google ve o contido, en todas partes mesmo (así cada post é considerado como contido duplicado). Neste caso, aconsellamos non utilizar o mod máis ata que ela é segura para Google - entón ata que será capaz de ver en Google Webmaster Tools que ver todas as páxinas normalmente e non está bloqueado. Isto é como é e temos máis nada que dicir nesta área. É a súa escolla vaille consellos de pousio ou non. Polo tanto, comproba-o primeiro e se non é seguro a continuación, fixo a súa propia decisión que quere escoitar.
2. Non hai absolutamente ningunha necesidade de ser rudo, podo entender como usar o robots.txt, pero nos seus guías de optimización (miña opinión) a súa máis delgada para setups vBSEO, basta ter presente que polo menos o 80% dos usuarios vBulletin don ' t use vBSEO así que ten que manter dous segmentos separados cando fala de consellos, axustes e optimización, exemplo, "vBSEO Optimization" e "Optimización vBSEO Non" para facelo máis amigábel.
Pido desculpas se considerar a nosa resposta como rude. Acaba de engadir á lista TODO para facer arquivo robot.txt separado para accesorios non SEO. Grazas pola súa nota.
3. Todas as ligazóns para os ficheiros que publicou como roto parecen estar funcionando ben para min, aquí está unha instantánea do seu exemplo de arquivo roto link:
http://img138.imageshack.us/img138/364/43312523.jpg
Por favor, lea con atención e unha vez máis o que escribín para ti en resposta anterior. Eu nunca escribín que apuntan a:
está roto. Eu escribín que está a traballar - rotos son enlaces incluídos nesta páxina. Por favor, lea de novo o que foi descrito antes. Sei que esta páxina está funcionando. É por iso que eu lle escribín:
Por exemplo:
Este é o enlace para pisar arquivo eo funciona, pero en que o contido hai enlaces que aparecen na parte superior da páxina para foros sub onde o segmento está incluído. Exemplo:
E todos eses enlaces non están funcionando - só para o foro principal. Todos os ficheiros sub-forums ligazóns non están funcionando.
Escribín-lle que esta conexión está a traballar - non ten que me dar tiros de pantalla e probar para min que está a traballar;) Só lea atentamente o que eu estou escribindo para ti. E agora ollar sobre a súa imaxe e prestar atención en ligazóns superior (con arquivar sub-forums) - eses son dobres:) (excepto ligazón a arquivo principal do foro)
Escoita Michael eu non quero discutir cada letra que está escrito con vostede, eu só quero unha fácil 1. 2. 3. corrección e nada máis.
Grande:) Espero que comprender o dominio da cuestión agora e saber cales son as opcións. Por favor nos diga que prefire e nós imos oriente-lo nesa dirección.
Polo que o representante google me dixo, a estrutura url abaixo está indexado 4 veces, pero en Realty para eles é considerado 1 e deben ser indexados, como tal, e iso pode ser por iso que eu teño o correo-e. O post de abaixo é só un exemplo;
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661 Orixinal
Traducido http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=pl
Traducido http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=en
Traducido http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=es
Todas as páxinas ten contido completamente diferente e calquera arranque non podería dicir que é mesmo cando o texto é completamente diferente. Estes son diferentes páxinas que serve de contido distinto dirixidos para o receptor distinto, ea resposta non teñen ningún sentido para nós en todo. Por favor, AM me mensaxe enteira ten, co contacto coa fonte desta mensaxe. Queremos explicar. A maioría da xente probablemente comprobar que non viu o contido real, pero só o bloqueo de mensaxes (como eu fixen agora) - así como ins caso de que o producto non ten ningún valor. Unha vez máis - por favor detalles PM imos comprobar-la.
http://img31.imageshack.us/img31/2613/95809131.jpg
Aquí afirmar claramente que esta ligazón non estaba funcionando (mal significa o mesmo) marcadas en vermello e agora di que nunca dixo iso?
Estou perdido aquí. Primeiro escribiu é seguro. Entón, escribiu que non é seguro. Agora é seguro de novo. O que eu estou interesado é o que escribín para ti sobre Webmaster Tools. Non estamos interesados que o autor mod está dicíndolle - isto é entre ti e el. Estamos interesados como Google ve seu foro. Se o Google ve o seu foro como comunicar bloqueado entón o mod prexudica Google, porque Google ve o contido, en todas partes mesmo (así cada post é considerado como contido duplicado). Neste caso, aconsellamos non utilizar o mod máis ata que ela é segura para Google - entón ata que será capaz de ver en Google Webmaster Tools que ver todas as páxinas normalmente e non está bloqueado. Isto é como é e temos máis nada que dicir nesta área. É a súa escolla vaille consellos de pousio ou non. Polo tanto, comproba-o primeiro e se non é seguro a continuación, fixo a súa propia decisión que quere escoitar.
Dende que eu estou inglés e coñecer a lingua moi ben, eu sempre dixen que este mod invitado limitada non fai mal, mal, incomoda, supremo, suprimir os bots de Google.
Sobre o asunto. Vostede foi informado de que a integración non pode ser posible sempre que a súa versión non está soportado e decidiu ir a el de calquera maneira. Erro no arquivo que está ao lado vBulletin. Tamén foi informado na PM sobre iso.
Entón estaba consciente sobre o arquivo non funciona sub-foros sobre a súa versión non é soportado vBulletin de idade, dende o principio. Tamén se dixo que porque este é erro vBulletin ten que contactar equipo vBulletin para resolvelo.
Ademais, como eu vexo no fío moito está apuntando en ti rexeitou o noso apoio futuro. Pero é claro que ten pleno dereito a culpar a ninguén por nada
Vostede díxome que por unha cantidade adicional que faría a miña versión compatible, a continuación, despois do traballo que dixo que a súa era un problema co arquivo que eu non atopar, porque todos os enlaces funcionaron para min. Entrei en contacto con vBulletin (cando me dixo iso) e eles dixeron que todo estaba ok.
Entrei en contacto co soporte vBulletin hoxe de novo e eu teño unha resposta semellante como un ano tan atrás, en palabras simples meu arquivo funciona como debería! Ler vBulletins abaixo, eu escondín o nome por razóns pivacy pero podo asegurarlle que el é o membro máis vello alí para e agora?
http://img153.imageshack.us/img153/9333/vbulletinm.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/5306/77575048.jpg
PS. Se o seu aínda insatisfeito coa súa resposta e quere facerme unha pregunta máis técnica post-lo aquí e eu vou copiar / pegar para o Equipo de Soporte vBulletin directamente ok?
Desde vBulletin dixo que non hai erro e todo funciona ben o problema é o seu final, entón estou esperando a corrección.
Saúdos
http://img31.imageshack.us/img31/2613/95809131.jpg
Aquí afirmar claramente que esta ligazón non estaba funcionando (mal significa o mesmo) marcadas en vermello e agora di que nunca dixo iso?
Está realmente perdendo o tempo. E unha vez máis non leu con atención. Por favor - le punto enteiro. Se eu escribir: "Estou un pouco confuso" - vai me probar que escribín que estou pouco? Que se trata ao final? ...
Isto é o que eu escribín:
3. Como escribín no inicio os enlaces a sub-foros no ficheiro non están funcionando en todos. Só para o foro principal e threads. Isto fai que miles de conexións erradas nas súas páxinas de arquivo. Por exemplo:
E todos eses enlaces non están funcionando - só para o foro principal. Todos os ficheiros sub-forums ligazóns non están funcionando. Isto fai que non miles de relacións de traballo en miles de páxinas temas arquivo.
Eu che dei exemplo do lugar onde vai atopar as ligazóns crebadas e próximo exemplo de enlace roto en si (roto tras a tradución). Sentímolo - pero cal é o problema aquí? Aínda non sei de que se trata ou estás a probar algo aquí?
Tamén vale lembrar que pode usar comillas - incluíndo imaxes non é necesario:)
Vostede díxome que por unha cantidade adicional que faría a miña versión compatible, a continuación, despois do traballo que dixo que a súa era un problema co arquivo que eu non atopar, porque todos os enlaces funcionaron para min. Entrei en contacto con vBulletin (cando me dixo iso) e eles dixeron que todo estaba ok.
Non é certo - o que escribín para ti que ten no seu PMs e eu tamén. EOT. Ler de novo se cómpre lembrar iso. Xa comezou citando o noso PMs noutra thread (que chamou-o aquí) así non hai necesidade de inicia-lo de novo. Calquera outro contido do PM incluídas públicamente aquí será considerada como SPAM, unha vez que xa está en outro tema. Calquera reprodución, feita polo mesmo usuario é considerado como SPAM neste foro e en calquera outro foro que eu coñezo. Entón, por favor - non comezar a SPAM.
Entrei en contacto co soporte vBulletin hoxe de novo e eu teño unha resposta semellante como un ano tan atrás, en palabras simples meu arquivo funciona como debería! Ler vBulletins abaixo, eu escondín o nome por razóns pivacy pero podo asegurarlle que el é o membro máis vello alí para e agora?
http://img153.imageshack.us/img153/9333/vbulletinm.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/5306/77575048.jpg
Arquivo sub-foro páxinas sobre vBulletin 3,6 fallos se ad calquera parámetro adicional para URL. Podes comprobar-lo, mesmo no proceso limpa - sen vBET nin calquera outro mod. Eu verifiquei no seu foro con discapacidade vBET. Por iso é erro vBulletin, pois vBulletin teñen arquitectura de plugins que admite a función do complemento adicional. Arquivo ten os seus puntos de extensión propia é dicir aquel arquivo tamén foi previsto para ser prorrogado. Se engadir calquera parámetro para URL quebras de páxina completa que significa que existe un erro no código vBulletin e vBulletin traballo en equipo para resolvelo.
PS. Se o seu aínda insatisfeito coa súa resposta e quere facerme unha pregunta máis técnica post-lo aquí e eu vou copiar / pegar para o Equipo de Soporte vBulletin directamente ok?
Non entendo o que queren dicir por escrito que non se destina a subfóruns para ser mostrado en arquivo - que é eo que é xerado polo vBulletin ... Tal vez non entender un ao outro. Só ten que darlles a URL:
E dicir que ha rompe se engadir calquera parámetro de URL - este é o erro. Tamén pode darlles parágrafo anterior.
Desde vBulletin dixo que non hai erro e todo funciona ben o problema é o seu final, entón estou esperando a corrección.
Non significa que eles non saben o que quere dicir ou só lave-lo fóra. Non vai facer a súa erro desaparecer do seu código e pasar ao noso código, só porque escribiu que non hai erro. Non traballa deste xeito. E eu escribín como pode comprobar-se que é erro vBulletin. Eu escribín para ti, entón, eu escribín iso agora. Entón, só tes que comprobar e por favor deixe de escribir que está do noso lado porque non vai facelo do noso lado aparece despois repetir-lo novo e de novo. Vostede mesmo verifiquei? Será que escolleu vBET e comprobado de que a conexión vai caer con calquera parámetro engadido ao URL? Non é?
O Membro vBulletin é membro Senior e eu non creo en todo o que cometeu un erro de verificación do ficheiro (el identificado foro como administrador), nin que me cepillo fóra. "Quizais" nós incomprendido outro entón eu pedín para máis asistencia a partir deles, entón imos ver o que din de novo.
Pedindo apoio é considerado SPAM para ti? En tal caso pido desculpa por pedir apoio! Ten que mirar seriamente este asunto, do meu punto de vista, vBulletin di que non hai ningún erro, que di que é un erro vBulletin así poñer-se no meu lugar e preguntar a quen debo crer?
PS. Nunca citou calquera cousa dun PM enviado ou a partir de ti, eu só citou as súas citas.
PS2. Dende que eu non son un programador me dicindo para comprobar as cousas non ten sentido entón debo confiar en ti é dicir vBulletin neste momento.
PS3. Unha vez que vivimos nun mundo civilizado que democraticamente debatido cuestións determinadas, cousas ditas e diferentes puntos de vista e nada máis. Non hai resentimentos da miña parte. Eu só quero solucionar o problema pacificamente:)
Saúdos
O Membro vBulletin é membro Senior e eu non creo en todo o que cometeu un erro de verificación do ficheiro (el identificado foro como administrador), nin que me cepillo fóra ou que incomprendido entre si desde o inglés é a nosa lingua nai . Os instantáneas falar claramente. Non quere ou non é capaz de resolver o problema e eu vou aceptar iso.
Pedindo apoio é considerado SPAM?!? En tal caso pido desculpas por pedir axuda! Vostede dixo que hai un erro, vBulletin dixen que non hai! Que eu teño que crer?
PS. Nunca citou calquera cousa dun PM enviado ou a partir de ti, eu só citou as súas citas.
PS2. Se o segmento foi off topic non é miña culpa, eu lle pedín moitas veces para me dar unha simple corrección de un 1. 2. 3. xeito, pero eu só recibiu esta
1. A culpa é del
2. A culpa é súa
3. É culpa deles.
Unha vez que vivimos nun mundo civilizado que democraticamente debatida en certas cuestións, cousas ditas e diferentes puntos de vista e nada máis. Para min a cuestión está pechada entón podes pechar este fío. Sen resentimentos da miña parte. :)
Saúdos
Non é o que cre sobre - é o que realmente acontece e pode simplemente check it yourself - que lle deu instrucións de como facelo. Entón, por favor trow súa cre lonxe, porque aqueles que leva na dirección incorrecta e só verificalo. O señor checo iso?
Teña en conta que non consello deixar a cuestión tal e como ela é. Recomendamos fortemente para resolvelo. Nós demos-lle outras posibilidades se o equipo vBulletin non queren corrixir os seus erros. Podes usar un destes solución como temporal e aínda contacto co equipo vBulletin para resolver os seus erros. Se desexa resolver-lo por favor nos diga cal posibilidade prefire e imos oriente-lo máis nesa dirección. Neste momento, segundo o seu desexo - tema considerados resoltos.
Eu dei-lles a información que eu estou esperando por unha resposta, eu non pechar esa cuestión aínda. :)
Regards
Eu dei-lles a información que eu estou esperando por unha resposta, eu non pechar esa cuestión aínda. :)
Regards
Así que tamén definir aquí non resolto aínda. Nós realmente queremos axudar a facelo funcionar:)
Por que está a usar o arquivo de novo? Iso é unha enorme cantidade de contido duplicado innecesario.
Por que está a usar o arquivo de novo? Iso é unha enorme cantidade de contido duplicado innecesario.
O ficheiro é recomendable para ser dissabled IF usando vBSEO polo equipo vBSEO, eu non estou usando vBSEO Zoints ou ben non hai beneficio en desactivalo para min.
PS. Google separa e elixir o mellor dos dous temas do foro normal e os temas do foro arquivo para que non sanciona-lo para que así non é esa a razón. Aquí está unha guía Google Duplicate Content Guía de Youtube, preste moita atención:
http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g
Así que tamén definir aquí non resolto aínda. Nós realmente queremos axudar a facelo funcionar:)
Aquí están as respostas a partir vBulletin Equipo de Apoio, eu os enviei a listaxe de URLs do correo electrónico de Google (como eu vos enviei) e os seus exemplos enlace roto.
xxxxxxxxxxx
25 de xaneiro '11 11:14
http://mysite.com/archive/index.php/t-61966.html?language=zh-TW
Como verás, indo a calquera destas URLs non existe un "crash" Entón eu non estou seguro de que están falando.
Se hai un erro, por favor me achegar o informe de erro. Pero non hai fallos suceder.
Todos os mellores,
xxxxxxxxxxx
Equipo de Apoio, vBulletin
VBulletin compra, o software de foro máis poderoso dispoñible. (Http: / / www.vbulletin.com/)
mailto: support@vbulletin.com
xxxxxxxxxxxx
26 de xaneiro '11 1:12
A persoa que estaba falando a dixo que había un erro, e que el estaba a traballar connosco sobre iso. Eu non vexo un problema co seu URLs de arquivo, non se batendo o foro. Gustaríame saber sobre este informe de erros, xa que o código de arquivo non cambiou en idades.
Todos os mellores,
xxxxxxxxxxxxx
Equipo de Apoio, vBulletin
VBulletin compra, o software de foro máis poderoso dispoñible. (Http: / / www.vbulletin.com/)
mailto: support@vbulletin.com
Entón aquí vai Michael, eles afirmaron, en numerosas respostas que o arquivo non ten ningún problema, e agora que é o próximo?
Regards
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):