PDA

View Full Version: Om te verduidelik Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf



mario06
16-01-11, 10:17
Google E-pos Waarskuwing: Googlebot het gevind dat 'n uiters hoë aantal URL's op jou werf

Ek het hierdie e-posadres (waarskuwing) van Googles Webmaster Tools

Let wel dat ek nie vBSEO Geïnstalleerde.

Ek wil 'n oplossing vir hierdie probleem voor Google verlaag my page rank of my geheel en al verbied, my adsense inkomste het reeds verminder met die helfte en die Google-Bots het letterlik my site aangeval.

Die is die tweede geval van so 'n probleem met vBET is wat hier beskryf word: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1076-warning-google.html

Ek het die e-pos is gestuur aan alle vBET bestuurders in PM soos versoek, het ek kan openbaar nie post die e-pos as jy moet weet, want dit gaan teen Googles TOS met my Plaaslike Privacy Laws as dit sou 'n seker verbod vir my Google Adsense rekening word dus nie' n t vra.

Ek het 'n onmiddellike oplossing vir hierdie probleem, sonder verdere vertraging, dit is 3 dae dat ek praat oor dit in die skakel hierbo.

Groete

yahoooh
16-01-11, 17:32
Ek dink die rede dat jy al 52 tale in staat stel
Ek voel dat as vbe die tale requst as AJAX kliek Lang Ages en dun bring die enabled skakels vir ander tale kan help om op hierdie

tavenger5
16-01-11, 17:39
Ek kry dieselfde waarskuwing en ek het net 12 tale aangeskakel

vBET
16-01-11, 20:03
Ek dink die rede dat jy al 52 tale in staat stel
Ek voel dat as vbe die tale requst as AJAX kliek Lang Ages en dun bring die enabled skakels vir ander tale kan help om op hierdie

Nee dit is nie die rede. Ons en baie ander forums het ingesluit alle tale en dit is goed. So jy kan soveel tale as wat jy kan gebruik. Die probleem is iewers anders en ons weet op hierdie oomblik 2 verskillende redes van daardie.

Gewysig:
Nou weet ons meer redes:) So asseblief jou eie draad oop en gee vir ons jou e-pos van Google:)

vBET
16-01-11, 20:05
Ek kry dieselfde waarskuwing en ek het net 12 tale aangeskakel

Hi - 'n nuwe draad oor jou isue met jou e-pos skep. Jy het verskillende lniks en ons kou 2 redes van hierdie kwessie. Om jou te help, moet ons weet jou saak. So asseblief open nuwe draad daaroor en ons sal jou help:)

vBET
16-01-11, 20:06
mario06 - Ek is net tydens die kontrolering van jou skakels. Ek sal jou antwoord in 'n kort tyd:)

Let asseblief daarop dat, soos ons voorheen beskryf - ons personeel is beskikbaar om te begin werk op die kwessie wanneer nuwe afgemerk aankom in die vorm van 'n nuwe draad oor die kwessie. Anders is ons nie in staat is om dit te bestuur, en ons ons kliënte inlig dat hy nodig het om sy eie nuwe draad te open oor sy probleem. Net soos jy nou net gedoen het en nou is ons in staat is om jou te help:)

vBET
16-01-11, 20:38
Hi:)

Een van die redes, (daar sal ander - nog tydens die ondersoek) van jou probleem is dat jy toegelaat word om die indeks sulke bladsye as 'n lid bladsye. Dit is nie relevant is en die meeste lid bladsye is in 99% dieselfde - slegs onderskei word lid gebruikersnaam. En toe was dit addisioneel vertaal wat jy gemaak het 52 keer meer sulke bladsye wat byna dieselfde (dieselfde bladsye inhoud na die vertaling, sal dieselfde vertaal inhoud te gee) het. Adviseer ons amptelik irrelevant bladsye te sluit deur robot.txt - hier sal jy vind hoe om dit te doen: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html # post1178

Neem asseblief kennis dat dit sal daardie bladsye verdwyn vorm Google-indeks en dit is goed vir jou SEO aangesien Google sal sien en die indeks slegs relevante bladsye met relevante inhoud.

Ook as ek sien wat jy gemaak het veranderinge sedert Google gegenereer hierdie e-pos, want soos ek sien jy geblokkeer lid bladsye vir gaste. Dit los ook hierdie deel van die probleem. Tog as jy gas wil sien lid bladsye, maar kruip Google nie dit - net gebruik robots.txt vir daardie:)

Ek sien dat daar ook skakels vir argief en drade - ek gaan nou om dit reg te analiseer:)

vBET
16-01-11, 21:22
Hi weer:)

Ek dink ek weet wat die ander oorsaak kan wees - as ek op vlae skakels soek, is daar geen skakel sonder language = op alle ... Let asseblief vertel wat is jou standaard taal van die forum vir hierdie taal skakel moet word sonder language = omdat nou elke bladsy wat jy vir Google gedupliseer het. Eens en vir normale URL en 'n tweede keer met die taal = YOUR_DEFAULT_LANGUAGE.

Ook asseblief vertel het jy ons sjabloon met die naam vbenterprisetranslator_flag verander? Ons moet weet, is dit vBET bug of gegenereer word deur die kliënt verander.

Dink ek kan ook wees (kan nie check dit nou maar ons reeds het TODO taak waarmee dit te kontroleer in die toekoms) dat jy net skoongemaak kas en daar was kwessie met Google verband - in daardie geval bladsye genereer sonder inhoud ( omdat die vertaling is nie verkry nie) en letterlik inhoud is dieselfde vir al die vertalings. Maar sulke dinge indien gebeur is tydelik en as jy nie geblokkeer is deur Google diegene verdwyn self - dit is tussen jou en Google server en vBET kan niks doen met hierdie. Ek sê nie dat dit die rede was. Ek dink dit kan wees. Soos ek nou op die skakels gegee word deur Google soek, sien ek nie beskryf kwessie op alle. So dit kan wees.

- Beantwoord vrae oor die standaard taal en die sjabloon.

Ek sien daar een ding - jou vertaal argief bladsye vir Subforums nie werk nie en gee leë resultate. Hoof-en post-bladsye is OK. Vir argief subforum bladsye daar is fout. Dit maak ook baie van die skakels gaan na dieselfde inhoud - inhoud leeg en dit kan ook rede waarom Google het julle dit. Let asseblief vertel watter weergawe van vB gebruik jy? Ondersteunde 3,8 of 'n laer - as ek onthou so iets gebeur op 3.6 as gevolg van vB fout. As dit nie die weergawe en vB fout ondersteun - ek vind draad daaroor en ek het sterk aanbeveel om te skryf aan vB span oor die oplossing van hierdie fout. Ongelukkig het ek verwag dat hulle nie sal dit doen want dit is nie die weergawe meer ondersteun. Maar - asseblief eers vertel watter weergawe gebruik jy, so ek sal nie meer middellyf woorde en jou tyd vir die bespiegelings;)

vBET
16-01-11, 21:39
Hi again weer:)

Hierdie keer het ek jou show draad skakels nagegaan en ek sien 2 dinge hier
1. Niemand is skuldig nie - as ek sien n paar van die skakels (nie almal sien nommer 2) al die drade is baie kort met slegs een sin in dit. So almal wat baie soortgelyk is by verstek - 99% van die inhoud was uitleg. Dit het niks te doen met vBET is nie - dit is net die inhoud van jou eie drade. vBET vertaal dit net sodat dit meer soortgelyke bladsye vir diegene wat werklik is, maar as jy dit afskakel vBET nie vertaal bladsye sal steeds soortgelyk aan mekaar as jy net een sin in slegs 'n pos in die draad. So ons het niks om te hier te doen.
2. Miskien is jy die doodmaak van jou forum om jouself deur die beperking van die aantal poste om te sien deur gaste. Nou is al die bladsye vir my het dieselfde inhoud met kommunikeer dat ek moet registreer. Onthou dat Google is op soek na jou bladsy as gas - so indien u die beperking van mod is dom is dit jou forum sal doodmaak nie, omdat Google sal oral dieselfde inhoud en vertel hom om te registreer;) Maak asseblief seker dat die beperking van mod is slim genoeg, of dit afskakel.

mario06
17-01-11, 09:19
Hi again weer:)

Hierdie keer het ek jou show draad skakels nagegaan en ek sien 2 dinge hier
1. Niemand is skuldig nie - as ek sien n paar van die skakels (nie almal sien nommer 2) al die drade is baie kort met slegs een sin in dit. So almal wat baie soortgelyk is by verstek - 99% van die inhoud was uitleg. Dit het niks te doen met vBET is nie - dit is net die inhoud van jou eie drade. vBET vertaal dit net sodat dit meer soortgelyke bladsye vir diegene wat werklik is, maar as jy dit afskakel vBET nie vertaal bladsye sal steeds soortgelyk aan mekaar as jy net een sin in slegs 'n pos in die draad. So ons het niks om te hier te doen.
2. Miskien is jy die doodmaak van jou forum om jouself deur die beperking van die aantal poste om te sien deur gaste. Nou is al die bladsye vir my het dieselfde inhoud met kommunikeer dat ek moet registreer. Onthou dat Google is op soek na jou bladsy as gas - so indien u die beperking van mod is dom is dit jou forum sal doodmaak nie, omdat Google sal oral dieselfde inhoud en vertel hom om te registreer;) Maak asseblief seker dat die beperking van mod is slim genoeg, of dit afskakel.

1. Dit is 'n Italiaanse Forum, die inhoud in die poste is gemiddeld en dit het niks te doen met wat jy sê.

2. Ek is nie die doodmaak van die forum, want die mod na 3 besoeke registreer (een van die mees gewilde geïnstalleer mods) het niks te doen het met die bots soos hulle gaan deur nie, selfs kinders weet dat Verder het ek het vBET gebruik sedert die gratis weergawe uitgekom het (omtrent 'n jaar?) en niks is bygevoeg of verander sedert dan.

Die probleem is dat my forum word beskou as 'n medium forum met 368,000 drade, toe Google stuur dit bots op my site hulle effektief 368,000 drade sien nie, maar op www.google.52languages hulle sien 1.540,000 geïndekseer drade wat veroorsaak het dat die Google-bot aan te val my site probeer om uit te vind waar hulle is. My kas was vir vyf dae met al die tale Cached MAAR (toets) Ek het sit dit tot 2 dae met die 4 tale Cached, op hierdie punt wat ek kan bevestig dat die probleem is vBET, want nou is ek te 766,000 geïndekseer drade en die Google bots opgehou het my site aan te val.

Voorbeeld: Jou site het 5578 effektiewe drade, maar Google sien 334,000 geïndekseer drade, verstaan jy waar die probleem is?

Sonder die oortreding moet jy kyk na wat gebeur met Google en vind 'n oplossing vir die probleem, want Google het uitgevind die 52x tale is vals | duplikaat geïndekseer skakels wat beteken dat die vertaalde skakels fisies bestaan nie, en ek kan nie argumenteer dat, aangesien Dit is waar, dit is Cached op ons bedieners, dit is soos 'n kullery.

Op klein forums betaal hulle nie veel aandag nie, maar op medium | forums groot dit beteken nie slaag deur onopgemerk.

Jy moet begin belê om die taal parameter te URL (adres taal = af? ") Dit is wat Googles bots verwek vBET aangedrewe webwerwe te verifieer. Jy het vBSEO (ek nie) wat beteken dat jy die verskillende taal-parameter wat op die oomblik is verby Googles aandag gebruik.

'N baie van ander vBET gebruikers met dieselfde probleem en dit is dus nie' n toeval!!

PS. Google Help Sentrum Verklaring: In die algemeen is hierdie boodskap getoon wanneer ons ontdek 'n relatief hoë aantal URL's vir jou site.

Groete

vBET
17-01-11, 17:45
1. Draai op 'n Italiaanse vlag op jou forum (Ek het dit nie) - nou die taal wat die gebruikers verander is nie in staat is om terug te keer na die oorspronklike taal. Soos ek geskryf het die inhoud van die drade wat ek in staat was om te sien voordat ek gesien het wat ek het om te registreer, is slegs een sin in alle gevalle. Dit nie wat ek aanvaar as 'n gemiddelde lengte van die inhoud. Weereens dit maak bladsye lyk baie soortgelyk, aangesien die verskil tussen die kort drade is slegs een sin - die res is uitleg wat dieselfde is. Ek weet nie hoe jy so seker dat dit het niks te doen met hierdie geval. As jy weet iets wat ons nie net deel dit asseblief so sal ons in staat wees om jou vinniger te help. Weet jy waarom hierdie e-pos gestuur is?

2. Ek knoop wat is skool-program vir die kinders in jou land nie, maar ek hoop dat dit baie nuttig sal wees vir hulle om te weet dat u registreer mod na 3 besoeke het niks te doen met die bots as hulle gaan deur.
Fokus op die probleem. En vereis antwoord - ek het nie geweet watter mod is jy gebruik en ek het nie eens vra, want dit is nie vir my belangrik - belangrike was, is dit boot veilig. As jy 100% seker dat dit veilig is dan groot. Net in geval jy het enige twyfel wat jy kan sien hoe Google jou forum in die Webmaster Tools.

Neem asseblief kennis dat Google-stewels nie enige webwerwe aanval - Google sites nie skade berokken nie. Ons advies kas te gebruik vir langer toegelaat tydperk, want dit is beter vir die prestasie. Ook as jy voel dat dit vir seker die enigste rede is 'n aantal van vertaling op jou bladsy - voel vry om sommige van dié uit te skakel en dit weer in staat stel om een deur een van tyd tot tyd. Nog oorweeg dit asseblief dat jou lisensie vir 6 maande aktief is en jy het hierdie e-pos nou. Dit is moeilik om te glo dat vir 6 maande Google nie die skakels sien - in werklikheid baie van diegene wat jy reeds geïndekseer. So ek is nie seker dat dit die oorsaak van e-pos wat jy het. Selfs al is dit Oorweeg dit asseblief om al die inligting wat aan jou gegee is na die analise van die skakels.

Ek weet nie wat jy bedoel deur effektiewe drade nie.

Ook asseblief daarop let dat ons is besig om oor hierdie kwessie - jy het die resultate van ons analiseer. En hou asseblief vertel wat Google beskou - want dit is jy wat van mening is dat Google dit nie korrek vind. Ons het baie van forums wat absoluut geen probleem met Google en alle tale aangeskakel. En dit is nie waar dat die inhoud fisies is nie bestaan nie, asseblief vertel nie doen wat ons kan argumenteer nie, want iets ... Die inhoud bestaan vir almal wat dit besoek, en dit fisies in die databasis bestaan in die oorspronklike en in die kas in vertaalde vorm. Dit is nie wêrelde lotery - hierdie is 'n vertaling dit kan nie gebeur nie as inhoud nie bestaan. En niks is hier verneuk - lees asseblief Google TOS - dit is Google wat beweer dat die vertaling kan wees Cached vir maksimum 15 dae. Dit is alles OK met Google in die geval van outomatiese bladsy vertalings - dit is Google wat hierdie vertaling gedoen het:)

Ook geen kliënt kan vertel dat enige inhoud wat gestroom het na hom van statiese lêer of nie. In werklikheid in hierdie dae amper niks is staties. In die vBulletin geen oog hoes van 'n statiese HTML struktuur - alles basis op data uit die databasis (tale, templates, style). Ek het geen idee wat is jou kennis oor die kliënt-bediener argitektuur met dun kliënt, maar let asseblief daarop dat die inhoud bestaan as skakel antwoorde. Vertel dat Google voel dit verneuk, omdat dit nie bestaan nie, het niks te doen met die werklikheid.

Ook asseblief daarop let dat jy kan elke oomblik gebruik vBET SEO skakels en / en / in plaas van taal = - hierdie opset is net aan jou en vBET ondersteun dit sonder vBSEO.

Oor daarop wat jy het - as ek geskryf het as jy voel dat jy die ware rede van jou probleem, dan het u oplossing ontdek. Nog steeds van mening dat hierdie is 'n paar generiese antwoord sonder om eers nagaan wat gebeur. Ek sou nie reken op dit:
1 - jy het 'n soortgelyke bedrag van links vir' n halwe jaar.
2 - Google Mail self vertel:
"Googlebot kan onnodig kruip 'n groot aantal afsonderlike URL's wat identiese of soortgelyke inhoud, of crawlen dele van jou site wat nie bedoel om deursoek deur Googlebot."

Dus weer kyk na ons advies en analiseer gevolg. As jy voel dit is net kwessie van die aantal van die vertalings wat jy aangeskakel is - dan weet jy die oplossing.

Het jy nog steeds ons hulp nodig / te adviseer in hierdie kwessie?

mario06
17-01-11, 18:46
Die enigste ding wat afgeskakel was, was die Italiaanse taal (ek het dit op), want dit is die forums moedertaal Ek het nie gedink dit in elk geval saak Ek was 'n goeie sedert' n jaar gelede so whats up nou?

Hier is 'n voorbeeld (jou werf) van wat ek bedoel as ek sê effektiewe geïndekseer poste.

Voordat vBET (effektiewe forum geïndekseer stats):
http://img203.imageshack.us/img203/275/5582.jpg

Na vBET (nie effektief forum geïndekseer stats):
http://img266.imageshack.us/img266/8489/3330001.jpg

Wat ek probeer sê, is dat die 52x taal vertaal poste nou duplikaat poste oorweeg word deur Google. Die e-pos is selfverduidelikend

In my eie woorde toe ek 'n bot-aanval sê wat ek bedoel as jy het 300 Google bots swaar op dieselfde tyd die soek van jou webwerf te eet en te skeur weg op jou bandwydte, RAM en CPU en veroorsaak forum stalletjies. En hulle het dit in die brief hieronder in 'n meer professionele manier, maar die betekenis is dieselfde.

Amptelike Google E-pos:
Googlebot probleme ondervind met die soek van jou site http://mysite.com/.
Googlebot teëgekom baie groot getalle van die skakels op jou site. Dit kan dui op 'n probleem met jou webwerf se URL struktuur. Googlebot kan onnodig kruip 'n groot aantal afsonderlike URL's wat' n punt te identiese of soortgelyke inhoud, of crawlen dele van jou site wat nie bedoel om deursoek deur Googlebot. As gevolg Googlebot veel meer bandwydte as wat nodig is verteer, of kan word nie heeltemal indeks van alle van die inhoud van jou werf.

Het jy lees wat die Google-ondersteuning-span het aan my geskryf? -> In die algemeen is hierdie boodskap getoon wanneer ons ontdek 'n relatief hoë aantal URL's vir jou site.

Jy het alles en niks geskryf omdat ek nie jou Engels verstaan, gee my net 'n oplossing in eenvoudige stappe soos;
1. Doen dit
2. Doen dit
3. En dit
ens.

Groete

mario06
19-01-11, 06:03
Wag nog vir 'n middel.

Groete

vBET
20-01-11, 19:36
Die enigste ding wat afgeskakel was, was die Italiaanse taal (ek het dit op), want dit is die forums moedertaal Ek het nie gedink dit in elk geval saak Ek was 'n goeie sedert' n jaar gelede so whats up nou?

Dit is net advies van ons span dat sonder hierdie vlag jou gebruikers is nie in staat is om om te draai terug na die oorspronklike taal wanneer hulle op sommige vlag nie. Daarom is dit wys om die vlag te hou vir jou standaard taal:)


Hier is 'n voorbeeld (jou werf) van wat ek bedoel as ek sê effektiewe geïndekseer poste.

Voordat vBET (effektiewe forum geïndekseer stats):
http://img203.imageshack.us/img203/275/5582.jpg

Na vBET (nie effektief forum geïndekseer stats):
http://img266.imageshack.us/img266/8489/3330001.jpg

Wat ek probeer sê, is dat die 52x taal vertaal poste nou duplikaat poste oorweeg word deur Google. Die e-pos is selfverduidelikend


Dit is nie waar nie. Jy het probleme met jou forum. Jy het gebreek argief - en die meeste skakels wat jy in die e-pos van Google gekry het oor ons argief. Jy het totaal geïgnoreer het ons ondersteuning - jy het nie antwoord op vrae oor die weergawe en vertel wat jy dink en wat is nie waar nie. As jy jou probleem op te los braak ons ondersteuning wenke. Ons het gevra dat jy oor jou vB weergawe, want jy het 'n gebreekte argief. Is dit ondersteun 3,8 of sommige nie ondersteun weergawe? Ons weet dat die argief is in 3.6 as gevolg van die vBulletin fout gebreek. Dit gee jou duisende van skakels wat nie werk - en jy het van Google e-pos oor die verkeerde links. In plaas daarvan om te luister na ons ondersteuning en saam hou jy vertel van een of ander belaglike idee en jy dink dit is belangrik om dit te sit in die rooi.
Wat is jou doel hier? Jy wil ons ondersteun jou probleem op te los, of jy net probeer om ander af te skrik? Want as jy wil om hierdie probleem op te los asseblief saam met ons ondersteuning.

Ook oor die beeld wat jy gegee het - dit is jou verkeerde interpretasie. Google gee nie om oor die aantal poste wat in die forum. En dit kan nie omgee nie. Dit is omdat Google indekse al die bladsye wat nie geblokkeer! Jy op die forum lede bladsye, groepe, venen miskien, albums en so aan ... en so aan ... Ook forum kan baie van die ander plugins wat skep bykomende bladsye (soos arcade).
So moet asseblief verstaan: jy is verkeerd. Google oorweeg nie vertaal inhoud as duplisering. Jy het 'n probleem met jou eie forum en ons ontdek gebiede van moontlike oorsaak. So moet asseblief - braak ons instruksies / vrae. Anders kan dit gemerk word as opgelos, aangesien dit lyk of jy nie belangstel om met ons ondersteuning net soos om te herhaal wat jy dink verkeerd - ons lees al hierdie - daar is nie enige nodig om dit weer te herhaal. Dit is nie waar nie. Fokus op die oplossing van jou probleem as jy dit wil opgelos word. Antwoord op die vraag en hou die aandag op jou argief.


Amptelike Google E-pos:
Googlebot probleme ondervind met die soek van jou site http://mysite.com/.
Googlebot teëgekom baie groot getalle van die skakels op jou site. Dit kan dui op 'n probleem met jou webwerf se URL struktuur. Googlebot kan onnodig kruip 'n groot aantal afsonderlike URL's wat' n punt te identiese of soortgelyke inhoud, of crawlen dele van jou site wat nie bedoel om deursoek deur Googlebot. As gevolg Googlebot veel meer bandwydte as wat nodig is verteer, of kan word nie heeltemal indeks van alle van die inhoud van jou werf.

Presies! JY VERKEERD STRUKTUUR! JY verkeerd inhoud! en ons skryf dit aan jou heel aan die begin - Jy het neergestort het argief waar duisende van skakels wat nie werk! So asseblief begin met ons ondersteuning wat jy gevra vir die plaas van probeer om ons gebruikers af te skrik. Wat is jy van ons verwag wanneer jy vra vir die ondersteuning en dit ignoreer?


Jy het alles en niks geskryf omdat ek nie jou Engels verstaan, gee my net 'n oplossing in eenvoudige stappe soos;
1. Doen dit
2. Doen dit
3. En dit
ens.

Groete

Hier het jy presies die inligting wat jy bladsye van lede moet sluit en hoe om dit te doen:


Hier het jy inligting wat jou argief is neergestort het, die vraag oor jou weergawe van vBulletin en wat om te doen as dit nie weergawe ondersteun:

Dit is 'n baie presiese opdrag - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy.

En hier het jy inligting het dat jy uitsteken moet nie enigiets met poste wat baie kort (net 1 sin), want dit is 'n kwessie van die inhoud van die vBET. Wanneer die inhoud sal meer kry (gebruikers sal antwoorde kry.) Hierdie bladsye inhoud sal wees nie dieselfde nie:


Dus:
1. Hou jou lid bladsye geblokkeer op 'n wyse soos jy het dit onlangs (slegs vir geregistreerde gebruikers) of deur robots.txt soos dit hier beskryf: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance html # post1178.
2. Check in die Webmaster Tools jou "3 besoeke vir Guest" mod is Google red - check hoe Google jou forum sien deur die gee van die URL vir sommige draad. Gaan 'n paar keer (kan nie sê nie Google sal dieselfde IP vir elke tjek gebruik). Op hierdie manier sal jy regtig seker dat die mod is behalwe vir robots.
3. Jy het argief gebreek - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy?
4. Vir kort drade kan jy net gee meer antwoorde daar (natuurlik anders) of hou dit net as dit is hoop dat mense sal daardie drade beantwoord.

PS.
Neem asseblief my vra om verskoning vir die laat antwoord. Ek was by die afvaardiging en Kamil is aangesê om hierdie probleem op te los na my. Dus weer sorry:)

pepito69
20-01-11, 22:50
Hallo,
Ek moet sê dat Migal is reg, ek het dieselfde waarskuwing uit google, en dit is maklik om op te los as jy kyk na URL's die probleem veroorsaak. In my voorbeeld het, het ek 'n baie gedupliseer inhoud omdat vbet verbintenis: & language = nl, in' n Franse URL. As jy na parameters in die webmaster tools wat jy kan oplos hierdie uitsluiting van hierdie parameter. En ook kyk na jou robots lêer. Ek het ook 'Disallow in robots argief lêers, dit nie nodig nie. Daar is 'n baie werk te doen het met robots.txt as jy VBET.
En ek raai nie meer as 20 tale te gebruik, jy nie nodig het nie:)

mario06
21-01-11, 07:56
Double Post, Jammer!

mario06
21-01-11, 08:38
Dit is net advies van ons span dat sonder hierdie vlag jou gebruikers is nie in staat is om om te draai terug na die oorspronklike taal wanneer hulle op sommige vlag nie. Daarom is dit wys om die vlag te hou vir jou standaard taal:)



Dit is nie waar nie. Jy het probleme met jou forum. Jy het gebreek argief - en die meeste skakels wat jy in die e-pos van Google gekry het oor ons argief. Jy het totaal geïgnoreer het ons ondersteuning - jy het nie antwoord op vrae oor die weergawe en vertel wat jy dink en wat is nie waar nie. As jy jou probleem op te los braak ons ondersteuning wenke. Ons het gevra dat jy oor jou vB weergawe, want jy het 'n gebreekte argief. Is dit ondersteun 3,8 of sommige nie ondersteun weergawe? Ons weet dat die argief is in 3.6 as gevolg van die vBulletin fout gebreek. Dit gee jou duisende van skakels wat nie werk - en jy het van Google e-pos oor die verkeerde links. In plaas daarvan om te luister na ons ondersteuning en saam hou jy vertel van een of ander belaglike idee en jy dink dit is belangrik om dit te sit in die rooi.
Wat is jou doel hier? Jy wil ons ondersteun jou probleem op te los, of jy net probeer om ander af te skrik? Want as jy wil om hierdie probleem op te los asseblief saam met ons ondersteuning.

Ook oor die beeld wat jy gegee het - dit is jou verkeerde interpretasie. Google gee nie om oor die aantal poste wat in die forum. En dit kan nie omgee nie. Dit is omdat Google indekse al die bladsye wat nie geblokkeer! Jy op die forum lede bladsye, groepe, venen miskien, albums en so aan ... en so aan ... Ook forum kan baie van die ander plugins wat skep bykomende bladsye (soos arcade).
So moet asseblief verstaan: jy is verkeerd. Google oorweeg nie vertaal inhoud as duplisering. Jy het 'n probleem met jou eie forum en ons ontdek gebiede van moontlike oorsaak. So moet asseblief - braak ons instruksies / vrae. Anders kan dit gemerk word as opgelos, aangesien dit lyk of jy nie belangstel om met ons ondersteuning net soos om te herhaal wat jy dink verkeerd - ons lees al hierdie - daar is nie enige nodig om dit weer te herhaal. Dit is nie waar nie. Fokus op die oplossing van jou probleem as jy dit wil opgelos word. Antwoord op die vraag en hou die aandag op jou argief.



Presies! JY VERKEERD STRUKTUUR! JY verkeerd inhoud! en ons skryf dit aan jou heel aan die begin - Jy het neergestort het argief waar duisende van skakels wat nie werk! So asseblief begin met ons ondersteuning wat jy gevra vir die plaas van probeer om ons gebruikers af te skrik. Wat is jy van ons verwag wanneer jy vra vir die ondersteuning en dit ignoreer?



Hier het jy presies die inligting wat jy bladsye van lede moet sluit en hoe om dit te doen:


Hier het jy inligting wat jou argief is neergestort het, die vraag oor jou weergawe van vBulletin en wat om te doen as dit nie weergawe ondersteun:

Dit is 'n baie presiese opdrag - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy.

En hier het jy inligting het dat jy uitsteken moet nie enigiets met poste wat baie kort (net 1 sin), want dit is 'n kwessie van die inhoud van die vBET. Wanneer die inhoud sal meer kry (gebruikers sal antwoorde kry.) Hierdie bladsye inhoud sal wees nie dieselfde nie:


Dus:
1. Hou jou lid bladsye geblokkeer op 'n wyse soos jy het dit onlangs (slegs vir geregistreerde gebruikers) of deur robots.txt soos dit hier beskryf: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance html # post1178.
2. Check in die Webmaster Tools jou "3 besoeke vir Guest" mod is Google red - check hoe Google jou forum sien deur die gee van die URL vir sommige draad. Gaan 'n paar keer (kan nie sê nie Google sal dieselfde IP vir elke tjek gebruik). Op hierdie manier sal jy regtig seker dat die mod is behalwe vir robots.
3. Jy het argief gebreek - asseblief vertel watter weergawe van vBulletin gebruik jy?
4. Vir kort drade kan jy net gee meer antwoorde daar (natuurlik anders) of hou dit net as dit is hoop dat mense sal daardie drade beantwoord.

PS.
Neem asseblief my vra om verskoning vir die laat antwoord. Ek was by die afvaardiging en Kamil is aangesê om hierdie probleem op te los na my. Dus weer sorry:)

1. My robots.txt dieselfde is, het ek nie verander nie en dit lyk goed:
User-agent: *
Disallow: / admincp /
Disallow: / clientscript /
Disallow: / cpstyles /
Disallow: / lede /
Disallow: / customavatars /
Disallow: / customprofilepics /
Disallow: / images /
Disallow: / modcp /
Disallow: / ajax.php
Disallow: / attachment.php
Disallow: / calendar.php
Disallow: / cron.php
Disallow: / editpost.php
Disallow: / global.php
Disallow: / image.php
Disallow: / inlinemod.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: / login.php
Disallow: / member.php
Disallow: / memberlist.php
Disallow: / misc.php
Disallow: / moderator.php
Disallow: / newattachment.php
Disallow: / newreply.php
Disallow: / newthread.php
Disallow: / online.php
Disallow: / poll.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / printthread.php
Disallow: / private.php
Disallow: / profile.php
Disallow: / register.php
Disallow: / report.php
Disallow: / reputation.php
Disallow: / search.php
Disallow: / sendmessage.php
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / threadrate.php
Disallow: / usercp.php
Disallow: / usernote.php
2. Nee, dit is nie red
3. My argief werk goed, al die skakels getoets en werk, waar het jy dit gebreek?
4. Die enigste klein poste is waar die nuwe lede teenwoordig om hulself en net sê: "Hallo, my naam is Tom" Ek kan nie enigiets doen, 90% van die poste is gidse wat beteken mediumgrootte.


pepito69 sê iets interessants wat behels die parameter url soos ek gesê het hierbo
In my voorbeeld het, het ek 'n baie gedupliseer inhoud omdat vbet verbintenis: & language = nl, in' n Franse URL. As jy na parameters in die webmaster tools wat jy kan oplos hierdie uitsluiting van hierdie parameter.
maar hy het dit net vir een taal Ek kry dit vir alle tale so is hierdie die rede en wat ek moet presies doen?

PS. Ek het nie vbSEO geïnstalleer, maar gebruik vBSEO sitemap wat reeds die argief sluit, is ek veronderstel om te sluit dit die robots.txt? Ek het nog nooit gesien iemand hier of enige ander plek, sluit dit in hul robots.txt

Ek wil 'n eenvoudige gedetailleerde instruksies,
VOORBEELD:

1. Doen dit
2. Doen dit
3. En dit

pepito69,
Ek het nog nooit so 'n groot robots.txt as jy gesien, is alles wat regtig nodig?
In Realty daar is net 3 bots wat beskou word as Bad Bots * en dit sou nie makliker wees om hulle te sit in jou htaccess-lêer., Nee?
PS. Jou vlae nie vertoon word nie

* BaiDu Spider
* Mozilla / 5 (.*) Twiceler
* Yeti

pepito69
21-01-11, 18:30
Dankie Mario,

Ja, my robots lêer is miskien te groot, is nie Picasa, maar dit werk vir my en moet my nie seermaak nie.
Ek sluit hierdie bots in my htaccess, dankie.


maar hy het dit net vir een taal Ek kry dit vir alle taal

Nee my vriend, ek het dit ook in alle tale, dit was net 'n voorbeeld. Maar, want ek gebruik die parameters in die webmaster gereedskap Ek het my Google-crawl verhoog weer. Ek weet nog steeds nie hoe om ander probleme met VBET, meer belangrik vir my, soos die UGO Ek het met die kode taal en die gebroke woorde wat gebruik om 'n aksent (O, ñ, ens) op te los.
Wel, ek sluit argief in robots.txt, en ek het nie enige argief webwerwe in Google-indeks.
Ek dink baie keer vbseo sitemap te gebruik, maar my webwerf is baie goed gekruip koop Google. Ek het altyd toepassing van hierdie reël: as iets werk, doen dit raak nie.

Jammer dat ek nie kan vertel wat jy moet doen, het ek net my ervaring deel.

Dankie. My vlae nie in / index.php, maar is sigbaar in die forums site, sal ek los dit nou.

vBET
21-01-11, 20:55
1. My robots.txt dieselfde is, het ek nie verander nie en dit lyk goed:
User-agent: *
Disallow: / admincp /
Disallow: / clientscript /
Disallow: / cpstyles /
Disallow: / lede /
Disallow: / customavatars /
Disallow: / customprofilepics /
Disallow: / images /
Disallow: / modcp /
Disallow: / ajax.php
Disallow: / attachment.php
Disallow: / calendar.php
Disallow: / cron.php
Disallow: / editpost.php
Disallow: / global.php
Disallow: / image.php
Disallow: / inlinemod.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: / login.php
Disallow: / member.php
Disallow: / memberlist.php
Disallow: / misc.php
Disallow: / moderator.php
Disallow: / newattachment.php
Disallow: / newreply.php
Disallow: / newthread.php
Disallow: / online.php
Disallow: / poll.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / printthread.php
Disallow: / private.php
Disallow: / profile.php
Disallow: / register.php
Disallow: / report.php
Disallow: / reputation.php
Disallow: / search.php
Disallow: / sendmessage.php
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / threadrate.php
Disallow: / usercp.php
Disallow: / usernote.php
2. Nee, dit is nie red
3. My argief werk goed, al die skakels getoets en werk, waar het jy dit gebreek?
4. Die enigste klein poste is waar die nuwe lede teenwoordig om hulself en net sê: "Hallo, my naam is Tom" Ek kan nie enigiets doen, 90% van die poste is gidse wat beteken mediumgrootte.


pepito69 sê iets interessants wat behels die parameter url soos ek gesê het hierbo
maar hy het dit net vir een taal Ek kry dit vir alle tale so is hierdie die rede en wat ek moet presies doen?

PS. Ek het nie vbSEO geïnstalleer, maar gebruik vBSEO sitemap wat reeds die argief sluit, is ek veronderstel om te sluit dit die robots.txt? Ek het nog nooit gesien iemand hier of enige ander plek, sluit dit in hul robots.txt

Ek wil 'n eenvoudige gedetailleerde instruksies,
VOORBEELD:

1. Doen dit
2. Doen dit
3. En dit

pepito69,
Ek het nog nooit so 'n groot robots.txt as jy gesien, is alles wat regtig nodig?
In Realty daar is net 3 bots wat beskou word as Bad Bots * en dit sou nie makliker wees om hulle te sit in jou htaccess-lêer., Nee?
PS. Jou vlae nie vertoon word nie

* BaiDu Spider
* Mozilla / 5 (.*) Twiceler
* Yeti

1. Dit was nie dieselfde nie - andersins sou Google nie wys jy 'n skakel na die bladsy van die lid omdat Google nie bladsye geblokkeer deur robots.php besoek en jy het in waarskuwing e-pos hierdie skakel:

http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
Nou is dit OK. Dit was nie 'n tyd gelede en Google was daar. Jy kan nou kalm oor hierdie deel:)
2. Indien dit nie veilig is vir robots en toon aan robots blokkeer kommunikeer behoort jy dit ernstig oorweeg om die verwydering van hierdie mod. Anders sal Google begin indeksering bladsye wat hy sien - so bladsye met blokkeer kommunikeer. Ook in hierdie geval is dit die vernaamste oorsaak van jou probleem is - al die bladsye lyk vir Google dieselfde - net blokkeer kommunikeer.
Soos ek verstaan dat jy al in die webmaster nutsprogramme hoe Google jou forum sien, en jy sien dat Google kommunikeer dat hy moet registreer - ja sien?
3. Soos ek geskryf het in die begin van jou skakels te sub-forums in die argief is nie besig om op alle. Slegs na die hoof forum en drade. Dit maak die duisende van die verkeerde skakels op jou argief bladsye. Byvoorbeeld:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Dit is 'n skakel argief te trap en dit werk, maar daar is links op die top van die bladsy by die sub forums waar die draad is ingesluit in dit inhoud. Voorbeeld:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
En al die skakels nie werk nie - slegs hoof forum. Alle argief sub-forums skakels nie werk nie. Dit maak jy duisende van werk nie links op die duisende van argief drade bladsye.
Jy nog steeds nie vertel VSA wat vBulletin WEERGAWE IS jy '...
Op die oomblik kan ek wed dat dit nie ondersteun nie vBulletin 3,6 - moenie bekommerd wees nie ons sal nie ophou steun jou. Ons het dit nodig om te weet jou beter te help, omdat dit in 3,6 vBulletin fout is bekend. As dit ander weergawe is dit moontlik dat dit vBET fout. Dit is van kritieke belang om te ontdek wat die oorsaak is om jou te help.
4. Ek is nie die skryf van ongeveer 90% van jou poste. Ek skryf oor poste wat in Google e-pos. Ander is van die omvang van hierdie bespreking. Google gelys jy net drade met een sin, soos ek geskryf het dat jy (ten minste dié wat ek kan sien voor jou mod het vir my gesê om te registreer). Verstaan jy nou? Dit is nie die probleem met jou forum geheel. Soos ek reeds geskryf het - ek sou nie bekommerd wees oor daardie mense sal skryf antwoorde daar en dan gaan dit nie dieselfde wees nie - net soos 90% van jou poste wat heeltemal anders lyk.

Neem asseblief kennis dat pepito69 verskillende opset dat jy kan. In jou geval ignoreer taal parameter is nie aanbeveel nie, omdat jy nie met SEO skakels en dit is net 'n manier om te erken dat die URL is verskillende. As jy vir Google hierdie kenmerk te ignoreer vir Google alle URL's heks verskil slegs 'n waarde van taal parameter sal oorweeg word as dieselfde inhoud - dit sal chaos in geïndekseer bladsye wat lukraak tale verander in Google-indeks, of Google skep sal net indeks jou hooftaal bladsye. Ek dink so - nuwer nagegaan en adviseer nie vir jou saak. Moet asseblief dit nie doen nie so lank soos jy nie SEO skakels gebruik.

Eenvoudige instruksies op hierdie oomblik:
1. As jou "3 keer mod" is nie Google veilig nie - dit afskakel en kontak mod skrywer daaroor.
2. VERTEL ONS watter weergawe van vBulletin jy gebruik.

Dit is 'n 3de keer wat ons vra oor hierdie ... Hoe kan jy verwag van ons om jou te help as jy nie saam nie. Ons het nie 'n towerstaffie nie wat jou sal skep oplossings. Ons moet weet wat aangaan op jou bediener.

Oor groot htaccess - Ek weet nie wat jy skryf oor presies, maar ek wed dat jy dit nie nodig is om sulke groot - Ek neem aan dat daar reëls vBSEO skakels vir bladsye van lede en so aan te sluit. Jy is nie in die gebruik van vBSEO en jy is nie met SEO skakels - jou klein robots.txt is fyn.

mario06
22-01-11, 07:24

TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
Ek weergawe 3.6.12 ek gebruik, moet jy weet dit, want ek betaal 'n addisionele fooi te kry dit werk (sodat dit verenigbaar is) as gevolg van die argief probleem so as dit die argief, dis wat veroorsaak dat hierdie dan is dit (geen misdryf) jou skuld sedert Jy het dit gedoen. :


As jou "3 keer mod" is nie Google veilig nie - dit afskakel en kontak mod skrywer daaroor.
Skrywer sê dit nie skade google.


1. Dit was nie dieselfde nie - andersins sou Google nie wys jy 'n skakel na die bladsy van die lid omdat Google nie bladsye geblokkeer deur robots.php besoek en jy het in waarskuwing e-pos hierdie skakel:
1. Die enigste ding wat ek bygevoeg het was / lede / .. alles insluitend memberslist.php was reeds daar, my skuld, so laat se noue hierdie argument.


2. Indien dit nie veilig is vir robots en toon aan robots blokkeer kommunikeer behoort jy dit ernstig oorweeg om die verwydering van hierdie mod. Anders sal Google begin indeksering bladsye wat hy sien - so bladsye met blokkeer kommunikeer. Ook in hierdie geval is dit die vernaamste oorsaak van jou probleem is - al die bladsye lyk vir Google dieselfde - net blokkeer kommunikeer.
2. Daar is glad nie nodig om ongeskik te wees nie, verstaan ek hoe die robots.txt te gebruik, maar in jou optimalisering gidse (my mening) jou leun meer na vBSEO setups, net in gedagte hou dat ten minste 80% van die vBulletin-gebruikers nie t gebruik vBSEO so jy moet hou van 2 aparte drade as jy praat oor die wenke, tweaked en optimalisering, byvoorbeeld, "vBSEO Optimization" en "Nie vBSEO Optimization" om dit meer gebruikersvriendelik vriendelik te maak.


3. Al die argief skakels wat jy gepos het as gebroke lyk goed wees vir my werk, hier is 'n momentopname van jou gebroke argief skakel byvoorbeeld:


http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
http://img138.imageshack.us/img138/364/43312523.jpg


4. htaccess kommentaar was nie vir jou nie, maar vir die lid pepito69


Luister Michael, ek wil nie elke enkele brief wat jy geskryf is, om te argumenteer nie, ek wil net 'n maklike 1. 2. 3. los en niks meer nie.

Beste wense


[OORTYD]
Wat die Google-verteenwoordiger het vir my gesê, is die url struktuur hieronder geïndekseer 4 keer, maar in Realty vir hulle dit beskou word 1 en moet as sodanig word geïndekseer en dit is waarskynlik die rede waarom ek die e-pos gekry het. Die onder-pos is net 'n voorbeeld;


http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661 Oorspronklike
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=pl Translated
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=en Translated
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=es Translated
[OORTYD]

vBET
22-01-11, 19:17

TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
Ek weergawe 3.6.12 ek gebruik, moet jy weet dit, want ek betaal 'n addisionele fooi te kry dit werk (sodat dit verenigbaar is) as gevolg van die argief probleem so as dit die argief, dis wat veroorsaak dat hierdie dan is dit (geen misdryf) jou skuld sedert Jy het dit gedoen. :

Ons het baie van die gebruikers. Ons weet wat ons in die werklike draad ingesluit. Dankie vir jou vBulletin weergawe te gee:)

Oor die kwessie. Jy is in kennis gestel dat integrasie kan nie moontlik wees omdat jou weergawe word nie ondersteun nie en jy besluit om te gaan dit in elk geval. Probleem in die argief wat jy het, is op die kant van vBulletin. Jy is ook in kennis gestel PM daaroor.
So jy bewus was nie werk argief sub-forums op jou nie ondersteun nie ou vBulletin weergawe van die begin af. Jy is ook vertel dat, want dit is vBulletin fout is wat jy moet vBulletin span kontak om dit op te los.
Ook as ek in die draad sien jy wys jy het geweier om ons toekomstige ondersteuning. Maar natuurlik, jy het volle reg om iemand te blameer vir enigiets:)

Wat nou te doen met die argief? Jy het nou verskeie opsies:
1. Kontak vBulletin span hul fout op te los. As jy weet (van die ou stories) vBulletin 3,6 fout en wanneer jy enige addisionele parameter in die URL te argief sub-forum bladsy, dan is dit ineenstort. Dit is uit vBET omvang aangesien ou vBulletin op te tree op hierdie manier, selfs wanneer vBET is nie geïnstalleer - so in kort woorde: dit is vBulletin fout. Dit is ook uit ons omvang, want dit is nie weergawe ondersteun. So kan jy vra vBuletin is hulle is nog steeds verantwoordelik vir die kode en sal hulle dit korrek is. Hulle kan weier as hulle ook vB3.6 beskou as nie ondersteun nie.
2. Jy kan die hele argief sluit in robots.txt - nie goeie idee raai ons dit nie.
3. Jy kan afskakel vertaling van argief bladsye. Daar sal minder bladsye in Google-indeks, maar daar sal nie meer gebroke skakels.
4. Jy kan die uitleg van jou draad argief bladsy wysig sodat skakels na die argief sub-forums nie ingesluit word nie. Jy kan dit sluit nie vertaal en gestremdes vir een vertaal. Op jou hoof forum argief bladsy sal steeds daar gebroke skakels in sub-forum, maar dit is slegs 'n paar skakels wat nie duisende op duisende argief draad bladsye. Jy kan selfs 301 omschakeling vir die vernaamste forum argief bladsy sodat dit sal slegs in die oorspronklike taal.

Laat ons weet watter weergawe verkies jy doen, en ons sal jou lei om meer in die gekose een.


Skrywer sê dit nie skade google.
Ek is hier verloor het. Eers het jy geskryf het dit is veilig. Dan moet jy dit nie veilig is geskryf. Nou is dit weer veilig. Wat ek belangstel is wat ek geskryf het aan jou oor Webmaster Tools. Ons is nie geïnteresseerd is wat jy mod skrywer vertel - dit is tussen jou en hom. Ons is geïnteresseerd hoe Google jou forum sien. As Google jou forum as geblokkeer kommunikeer dan is die mod Harms Google, omdat Google sien oral dieselfde inhoud (elke pos is so beskou as gedupliseer inhoud). In hierdie geval, raai ons aan om nie gebruik om die mod meer totdat dit veilig sal wees vir Google - so, totdat jy in staat sal wees om te sien in die Webmaster Tools dat Google al die bladsye normaal en dit is nie geblokkeer. Dit is hoe dit is en ons het niks meer om te sê op hierdie gebied. Dit is jou keuse sal jy braak advies of nie. So check dit die eerste keer, en as dit is nie veilig dan jou eie besluit wie jy wil luister.


2. Daar is glad nie nodig om ongeskik te wees nie, verstaan ek hoe die robots.txt te gebruik, maar in jou optimalisering gidse (my mening) jou leun meer na vBSEO setups, net in gedagte hou dat ten minste 80% van die vBulletin-gebruikers nie t gebruik vBSEO so jy moet hou van 2 aparte drade as jy praat oor die wenke, tweaked en optimalisering, byvoorbeeld, "vBSEO Optimization" en "Nie vBSEO Optimization" om dit meer gebruikersvriendelik vriendelik te maak.

Ek vra om verskoning as jy dink ons antwoord as onbeskof. Ek het net bygevoeg TODO lys aparte robot.txt lêer te maak vir nie SEO skakels. Dankie vir jou boodskap.


3. Al die argief skakels wat jy gepos het as gebroke lyk goed wees vir my werk, hier is 'n momentopname van jou gebroke argief skakel byvoorbeeld:


http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
http://img138.imageshack.us/img138/364/43312523.jpg

Let asseblief noukeurig te lees en weer wat ek geskryf het jy in die laaste reaksie. Ek het nog nooit geskryf het dat die skakel:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
gebreek is. Ek het geskryf dat dit werk - gebreek is links op hierdie bladsy. Lees asseblief weer wat beskryf is voor. Ek weet dat hierdie bladsy te werk. Dit is waarom ek dit geskryf het:

Byvoorbeeld:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Dit is 'n skakel argief te trap en dit werk, maar daar is links op die top van die bladsy by die sub forums waar die draad is ingesluit in dit inhoud. Voorbeeld:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
En al die skakels nie werk nie - slegs hoof forum. Alle argief sub-forums skakels nie werk nie.
Ek het jou dat hierdie skakel werk nie - jy hoef nie te gee vir my skerm skote en aan my bewys dat dit werk;) Net asseblief noukeurig lees wat ek skryf aan julle. En kyk nou op jou beeld en aandag gee op die top skakels (skakels na die argief sub-forums) - dit is gebroke:) (behalwe skakel na argief vernaamste forum)


Luister Michael, ek wil nie elke enkele brief wat jy geskryf is, om te argumenteer nie, ek wil net 'n maklike 1. 2. 3. los en niks meer nie.

Groot:) Hoop jy verstaan nou die gebied van die probleem en weet wat is die keuses. Laat ons weet watter een jy verkies, en ons sal jou lei in die rigting.


Wat die Google-verteenwoordiger het vir my gesê, is die url struktuur hieronder geïndekseer 4 keer, maar in Realty vir hulle dit beskou word 1 en moet as sodanig word geïndekseer en dit is waarskynlik die rede waarom ek die e-pos gekry het. Die onder-pos is net 'n voorbeeld;


http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661 Oorspronklike
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=pl Translated
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=en Translated
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=es Translated

Al die bladsye het 'n heeltemal ander inhoud en enige boot kan nie sê dat dit dieselfde is as die teks is heeltemal anders. Dit is verskillende bladsye wat die verskillende inhoud wat geteiken is vir verskillende ontvanger dien, en die antwoord het geen sin vir ons te alle nie. Asseblief PM my hele boodskap wat jy gekry het, kontak te bron van hierdie boodskap. Ons wil graag om dit te verduidelik. Waarskynlik persoon wat Check sien dit nie die werklike inhoud, maar slegs blokkeer boodskap (soos ek nou het) - so ins so 'n geval die terugvoer het geen waarde nie. Weereens - PM asseblief besonderhede en ons sal dit verifieer.

mario06
23-01-11, 09:22
http://img31.imageshack.us/img31/2613/95809131.jpg
Hier is jy duidelik stel dat hierdie skakel nie gewerk het nie (verkeerde beteken dieselfde) wat in rooi gemerk en nou kan jy sê dat jy nooit gesê dat dit??


Ek is hier verloor het. Eers het jy geskryf het dit is veilig. Dan moet jy dit nie veilig is geskryf. Nou is dit weer veilig. Wat ek belangstel is wat ek geskryf het aan jou oor Webmaster Tools. Ons is nie geïnteresseerd is wat jy mod skrywer vertel - dit is tussen jou en hom. Ons is geïnteresseerd hoe Google jou forum sien. As Google jou forum as geblokkeer kommunikeer dan is die mod Harms Google, omdat Google sien oral dieselfde inhoud (elke pos is so beskou as gedupliseer inhoud). In hierdie geval, raai ons aan om nie gebruik om die mod meer totdat dit veilig sal wees vir Google - so, totdat jy in staat sal wees om te sien in die Webmaster Tools dat Google al die bladsye normaal en dit is nie geblokkeer. Dit is hoe dit is en ons het niks meer om te sê op hierdie gebied. Dit is jou keuse sal jy braak advies of nie. So check dit die eerste keer, en as dit is nie veilig dan jou eie besluit wie jy wil luister.

Omdat ek Engels is en weet wat die taal baie goed, ek het nog altyd gesê dat beperkte gas mod maak nie seer, seer te maak, pla, hoogste, onderdruk die google bots.



Oor die kwessie. Jy is in kennis gestel dat integrasie kan nie moontlik wees omdat jou weergawe word nie ondersteun nie en jy besluit om te gaan dit in elk geval. Probleem in die argief wat jy het, is op die kant van vBulletin. Jy is ook in kennis gestel PM daaroor.
So jy bewus was nie werk argief sub-forums op jou nie ondersteun nie ou vBulletin weergawe van die begin af. Jy is ook vertel dat, want dit is vBulletin fout is wat jy moet vBulletin span kontak om dit op te los.
Ook as ek in die draad sien jy wys jy het geweier om ons toekomstige ondersteuning. Maar natuurlik, jy het volle reg om iemand te blameer vir enigiets

Jy het my vertel dat jy vir 'n addisionele fooi gemaak het, my weergawe verenigbaar dan na die werk wat jy het gesê dat hulle was' n probleem met die argief wat ek gedoen het nie vind nie, want al die skakels vir my gewerk het. Ek gekontak vBulletin (wanneer jy vir my gesê dat het) en hulle het gesê dat alles was OK.


Ek kontak met die vBulletin Ondersteuning weer vandag en ek het 'n soortgelyke reaksie as' n jaar 'n gelede, in eenvoudige woorde is my argief werk soos dit moet! Lees vBulletins kommentaar hieronder, het ek my verberg die naam vir pivacy redes, maar ek kan jou verseker dat hy die oudste lid is daar so nou wat?
http://img153.imageshack.us/img153/9333/vbulletinm.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/5306/77575048.jpg

PS. Indien u steeds ontevrede met hul reaksie en wil vir my 'n meer tegniese vraag het post dit hier te vra en ek sal kopie / plak dit aan die vBulletin Support Team direk ok?

Sedert vBulletin gesê daar is geen fout nie en alles werk goed om die probleem op jou einde is so ek wag vir die oplossing.

Beste wense

vBET
24-01-11, 19:05
http://img31.imageshack.us/img31/2613/95809131.jpg
Hier is jy duidelik stel dat hierdie skakel nie gewerk het nie (verkeerde beteken dieselfde) wat in rooi gemerk en nou kan jy sê dat jy nooit gesê dat dit??

Jy is regtig die tyd mors. En weer jy het nie aandagtig gelees. - Lees asseblief hele punt. As ek julle skryf: "Ek is bietjie verward" - jy sal bewys my nou eers wat ek geskryf het jy dat ek min?? Waaroor dit gaan in elk geval? ...

Dit is wat ek geskryf het:

3. Soos ek geskryf het in die begin van jou skakels te sub-forums in die argief is nie besig om op alle. Slegs na die hoof forum en drade. Dit maak die duisende van die verkeerde skakels op jou argief bladsye. Byvoorbeeld:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Dit is 'n skakel argief te trap en dit werk, maar daar is links op die top van die bladsy by die sub forums waar die draad is ingesluit in dit inhoud. Voorbeeld:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
En al die skakels nie werk nie - slegs hoof forum. Alle argief sub-forums skakels nie werk nie. Dit maak jy duisende van werk nie links op die duisende van argief drade bladsye.
Ek het jou voorbeeld van die plek waar jy gebroke skakels en die volgende voorbeeld van gebreekte skakel self (na die vertaling gebreek). Jammer - maar wat is die probleem hier? Het jy nog steeds nie weet waaroor dit gaan is of jy probeer om hier iets te bewys?
Asseblief ook kennis wat jy kan gebruik aanhalings nie - insluitende beelde is nie nodig:)


Jy het my vertel dat jy vir 'n addisionele fooi gemaak het, my weergawe verenigbaar dan na die werk wat jy het gesê dat hulle was' n probleem met die argief wat ek gedoen het nie vind nie, want al die skakels vir my gewerk het. Ek gekontak vBulletin (wanneer jy vir my gesê dat het) en hulle het gesê dat alles was OK.

Nie waar nie - wat ek geskryf het jy het in jou PM en ek ook. EOT. Lees weer as dit nodig is om dit te herinner. Ons het reeds begin met vermelding van ons PMs in ander draad (wat jy dit hier gekoppel), sodat daar geen behoefte om weer te begin. Enige ander inhoud van PM openbaar hier oorweeg sal word as spam, want dit is reeds in 'n ander onderwerp. Enige duplisering van dieselfde gebruiker word beskou as SPAM op hierdie forum en op enige ander forum wat ek ken. So moet asseblief nie begin om te SPAM.


Ek kontak met die vBulletin Ondersteuning weer vandag en ek het 'n soortgelyke reaksie as' n jaar 'n gelede, in eenvoudige woorde is my argief werk soos dit moet! Lees vBulletins kommentaar hieronder, het ek my verberg die naam vir pivacy redes, maar ek kan jou verseker dat hy die oudste lid is daar so nou wat?
http://img153.imageshack.us/img153/9333/vbulletinm.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/5306/77575048.jpg

Argief sub-forum bladsye op vBulletin 3,6 crashes indien u enige addisionele parameter advertensie URL. Jy kan dit selfs op skoon byvoorbeeld - sonder vBET of enige ander mod. Ek sien dit op jou forum met vBET gestremdes. So is dit vBulletin fout, aangesien vBulletin plugin argitektuur en ondersteun na plugin bykomende funksionaliteit. Argief het sy eie uitbreiding punte wat beteken dat die argief was ook voorspel dat uitgebrei word. As die byvoeging van 'n parameter na URL breek hele bladsy, beteken dit dat daar' n fout in die vBulletin kode en dit is vBulletin span werk om dit op te los.



PS. Indien u steeds ontevrede met hul reaksie en wil vir my 'n meer tegniese vraag het post dit hier te vra en ek sal kopie / plak dit aan die vBulletin Support Team direk ok?

Ek verstaan nie wat dit beteken deur te skryf dat dit is nie bedoel om Subforums in argief getoon word - dit is en dit is gegenereer deur vBulletin ... Miskien het jy verstaan mekaar nie. Gee hulle net die URL:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
En vertel dat dit sal breek as jy 'n parameter te URL - dit is die fout. Jy kan ook hulle 'n vorige paragraaf.


Sedert vBulletin gesê daar is geen fout nie en alles werk goed om die probleem op jou einde is so ek wag vir die oplossing.

Nee, dit beteken dat hulle nie weet wat jy bedoel, of hulle net spoel jy af. Dit sal nie vir hulle 'n fout verdwyn uit hul kode en Spring na ons kode, net omdat hulle geskryf het dat daar geen fout. Dit werk nie op hierdie manier. En ek het jy hoe jy jouself kan kontroleer dat dit vBulletin fout. Ek het dit geskryf jy dan, ek skryf dit nou. Dus net nagaan en ophou skryf dat dit aan ons kant is, want dit sal nie dit aan ons kant verskyn nadat herhaal dit weer en weer. Het jy selfs nagegaan? Het jy gestremdes vBET en nagegaan jouself dat die skakel ongeluk met 'n parameter na URL? Het jy?

mario06
25-01-11, 08:30
Die vBulletin lid is 'n senior lid en ek glad nie glo dat hy' n fout gemaak kontrole van die argief (hy toegang tot die forum as 'n admin) of dat Hy vryf my af. "Miskien" misverstaan ons mekaar so ek het gevra vir verdere hulp van hulle Dus kan sien wat hulle sê weer.

Vra vir ondersteuning word beskou as spam vir julle? As dit die geval is is, ek is jammer om te vra vir ondersteuning! Jy ernstig moet kyk na hierdie saak uit my oogpunt, vBulletin sê dat daar geen fout, sê jy dat dit 'n vBulletin bug so sit jouself in my skoene en vra wie moet ek glo?

PS. Ek het nog nooit aangehaal enigiets van 'n PM gestuur of van jou, het ek net en jou lyne aangehaal.

PS2. Aangesien ek nie 'n kodeerder vertel my dinge om seker te maak, maak nie sin nie, so ek moet óf jy of vBulletin vertrou op hierdie punt.

PS3. Sedert ons leef in 'n beskaafde wêreld ons demokraties sekere kwessies gedebatteer, dinge gesê en verskillende punte van die oog en niks meer nie. Daar is geen kwade gevoelens van my kant nie. Ek wil net om pacifically die probleem op te los:)

Beste wense

vBET
25-01-11, 10:04
Die vBulletin Lid is 'n senior lid en ek glad nie glo dat hy' n fout gemaak kontrole van die argief (hy toegang tot die forum as 'n admin) of dat Hy vryf my af of dat ons mekaar misverstaan sedert Engels is ons moedertaal . Die snap shots praat duidelik. Wil jy nie of nie in staat is om die probleem op te los en ek sal aanvaar dat.

Vra vir ondersteuning word beskou as spam?? As dit die geval is is het ek hom vra om verskoning vir te vra vir ondersteuning!! Jy het gesê dat daar is 'n fout, vBulletin het gesê dat daar nie!! Wie moet ek glo?

PS. Ek het nog nooit aangehaal enigiets van 'n PM gestuur of van jou, het ek net en jou lyne aangehaal.

PS2. As die draad het afgegaan onderwerp dit nie my skuld nie, ek het jou verskeie kere gevra om te gee my 'n eenvoudige los in' n 1. 2. 3. wyse maar ek het net het hierdie
1. Dis sy skuld
2. Dit is jou skuld
3. Dit is hulle skuld.

Sedert ons leef in 'n beskaafde wêreld waarin ons demokraties op sekere kwessies gedebatteer, dinge gesê en verskillende punte van die oog en niks meer nie. Vir my is die kwessie is gesluit, sodat jy kan hierdie draad sluit. Geen harde gevoelens van my kant. :)

Beste wense

Dit is nie wat jy glo - dit gaan oor wat werklik gebeur, en jy kan eenvoudig check dit self - ons het u instruksies hoe om dit te doen. So moet asseblief Trow jou weg te glo, omdat dié lei wat jy in die verkeerde rigting en dit net check. Het jy check?

Let asseblief daarop dat ons nie raad om die probleem op te los, net soos dit is. Ons beveel sterk aan om dit op te los. Ons het jy ander moontlikhede as vBulletin span wil nie hulle fout reg te stel. Jy kan een van diegene wat as 'n tydelike oplossing en is nog steeds kontak vBulletin span hul fout op te los. As jy wil dit op te los, vertel ons asseblief die geleentheid wat jy verkies en ons sal jou lei om meer in hierdie rigting. Op die oomblik is, volgens jou wens - die onderwerp is van mening opgelos.

mario06
25-01-11, 10:57
Ek het aan hulle gegee het om die inligting so ek wag vir 'n reaksie, ek het nie naby hierdie kwessie nog. :)

Groete

vBET
25-01-11, 17:59
Ek het aan hulle gegee het om die inligting so ek wag vir 'n reaksie, ek het nie naby hierdie kwessie nog. :)

Groete

So het ek ook hier 'nog nie opgelos nie. Ons wil graag om jou te help maak dit werk:)

tavenger5
26-01-11, 17:50
Hoekom gebruik jy weer die argief? Dit is 'n massiewe bedrag van onnodige dubbele inhoud.

mario06
29-01-11, 08:43
Hoekom gebruik jy weer die argief? Dit is 'n massiewe bedrag van onnodige dubbele inhoud.

Die argief word aanbeveel word dissabled Indien gebruik vBseo deur die vBSEO-span, ek is nie die gebruik van vBSEO of Zoints so daar is geen voordeel in die aanskakel van dit vir my.
PS. Google skei en kies die beter van die 2 van die normale forum threads en die argief forum threads sodat hulle jou nie penaliseer nie dat so dit is nie die rede. Hier is 'n Google-Gids dubbele inhoud gids van Youtube, aandag skenk:

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g

mario06
29-01-11, 08:50
So het ek ook hier 'nog nie opgelos nie. Ons wil graag om jou te help maak dit werk:)


Hier is die antwoorde van vBulletin Support Team, het ek het hulle uitgestuur om die hele lys van URL's van die Google-e-pos (soos ek jou gestuur het) en jou gebreekte skakel voorbeelde.


XXXXXXXXXXX
Jan 25ste '11 11:14 am


http://mysite.com/archive/index.php/t-61966.html?language=zh-TW

Soos jy kan sien, gaan na enige van daardie URL's daar is nie 'n "crash" So ek is nie seker wat hulle praat.

As daar 'n bug, gee my asseblief met die fout verslag. Maar daar is geen gekraak aan die gang.

Al die beste,
XXXXXXXXXXX
Support Team, vBulletin

Koop vBulletin, die mees kragtige forum sagteware wat beskikbaar is. (Http://www.vbulletin.com/)
mailto: support@vbulletin.com



xxxxxxxxxxxx
Jan 26ste '11 01:12 am

Die persoon wat jy kontak het, het gesê daar was 'n fout, en dat hy besig was met ons daaroor. Ek sien nie 'n probleem met jou argief URL's nie, is dit nie gekraak van die forum. Ek sou graag wou hoor oor hierdie fout verslag, aangesien die argief kode het nie verander in die eeue nie.


Al die beste,
xxxxxxxxxxxxx
Support Team, vBulletin

Koop vBulletin, die mees kragtige forum sagteware wat beskikbaar is. (Http://www.vbulletin.com/)
mailto: support@vbulletin.com

So hier is jy gaan Michael nie, het hulle in talle antwoorde vermeld dat die argief het nie 'n probleem nie, nou wat nou?

Groete

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations