PDA

View Full Version: At forklare Google E-mail Advarsel: Googlebot fandt et ekstremt højt antal webadresser på dit websted

mario06
16-01-11, 10:17
Google E-mail Advarsel: Googlebot fandt et ekstremt højt antal webadresser på dit websted

Jeg har modtaget denne e-mail (advarsel) fra Googles Webmaster Tools

Bemærk venligst, at jeg ikke har vBSEO installeret.

Jeg ønsker en løsning på dette problem før Google sænker min side rang eller forbud mig helt, har min AdSense-indtjening allerede faldet til det halve og Google Bots har bogstaveligt talt angrebet min hjemmeside.

Det er det andet tilfælde af et sådant problem med vBET beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1076-warning-google.html

Jeg har sendt e-mailen til alle vBET admins i PM som ønsket, kan jeg ikke offentligt sende den email, som du bør vide, fordi det går imod Googles TOS med min lokale love om privatliv, som det ville være en sikker forbud for min Google Adsense konto, så don ' t spørge.

Jeg har brug for en øjeblikkelig løsning på dette problem uden yderligere forsinkelse, det er 3 dage, så jeg har talt om dette i ovenstående link.

Regards

yahoooh
16-01-11, 17:32
Jeg tror, at grunden til, at du aktiverer alle 52 sprog
Jeg føler, at hvis vbe gør de sprog forlangende som Ajax ved at klikke langages og tynde bringe aktiveret links til andre sprog kan hjælpe på dette

tavenger5
16-01-11, 17:39
Jeg får den samme advarsel, og jeg har kun 12 sprog aktiveret

vBET
16-01-11, 20:03
Jeg tror, at grunden til, at du aktiverer alle 52 sprog
Jeg føler, at hvis vbe gør de sprog forlangende som Ajax ved at klikke langages og tynde bringe aktiveret links til andre sprog kan hjælpe på dette

Nej det er ikke grunden. Vores og masser af andre fora har medtaget alle sprog, og det er fint. Så du kan bruge så mange sprog som du kan. Spørgsmålet er et andet sted og i dette øjeblik ved vi 2 forskellige grunde af det.

EDITED:
Nu skal vi vide mere årsager:) Så skal du åbne din egen tråd og giv os din mail fra Google:)

vBET
16-01-11, 20:05
Jeg får den samme advarsel, og jeg har kun 12 sprog aktiveret

Hej - bedes du oprette ny tråd om dit isue med din e-mail. Du fik forskellige lniks og vi Kow 2 grunde af dette spørgsmål. For at hjælpe må vi kende din sag. Så skal du åbne ny tråd om det, og vi vil hjælpe dig:)

vBET
16-01-11, 20:06
mario06 - Jeg er bare løbet kontrollere dine links. Jeg vil give dig svar på kort tid:)

Bemærk venligst, at som vi beskrev før - vores medarbejdere er til rådighed til at begynde at arbejde på spørgsmålet, når nye krydset kommer i form af nye tråd om emnet. Ellers er vi ikke i stand til at styre det, og vi informere vores kunder, at han har brug for at åbne sin egen nye tråd om hans problem. Ligesom du lige gjorde, og nu er vi i stand til at hjælpe dig:)

vBET
16-01-11, 20:38
Hi:)

En af årsagerne (der vil være andre - stadig under efterforskningen) af dit problem var, at du har lov til at indeksere sådanne sider som medlem sider. Disse er ikke relevante, og de fleste medlemsstater sider er i 99% samme - kun adskiller sig fra medlemsstaternes brugernavn. Så når det blev desuden oversat du har lavet 52 gange flere sådanne sider, der er næsten samme (samme sider indhold, efter oversættelsen vil give samme oversat indhold). Vi officielt råder til at blokere for irrelevante sider af robot.txt - her finder du, hvordan du gør dette: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html # post1178

Bemærk venligst, at dette vil gøre disse sider forsvinde formular Google-indekset og det er godt for din SEO siden Google vil se og indeksere kun relevante sider med relevant indhold.

Også som jeg kan se du har foretaget ændringer siden Google genereret denne e-mail, fordi som jeg ser dig blokerede medlem sider for gæster. Dette gælder også løser denne del af problemet. Stadig, hvis du ønsker gæst se medlem sider, men Google ikke indeksere det - bare bruge robots.txt til at:)

Jeg kan se, at der også links til arkiv og tråde - jeg har tænkt mig at analysere dette lige nu:)

vBET
16-01-11, 21:22
Hej igen:)

Jeg tror, jeg ved hvad der kan være andre årsager - som jeg ser på flagene links, der ikke er nogen sammenhæng uden sprog = overhovedet ... Fortæl, hvad der er din standard forum sprog - for dette sprog link skal være uden language = da nu hver side, du har kopieret til Google. Når for normal URL og anden gang med language = YOUR_DEFAULT_LANGUAGE.

Også du fortælle det har du ændret vores skabelon opkaldt vbenterprisetranslator_flag? Vi har brug for at vide, er det vBET bug eller genereres af kunden forandring.

Grunden til at jeg tror, kunne også (kan ikke tjekke det nu, men vi har allerede TODO opgave, som vil gøre det muligt at tjekke det i fremtiden), at du lige havde renset cache og der var problem med Google-forbindelse - i så fald sider genererer uden indhold ( fordi oversættelsen ikke er opnået) og bogstaveligt indhold er ens for alle oversættelser. Men sådanne ting, hvis ske, er midlertidige, og hvis du ikke er blokeret af Google dem, forsvinder selv - disse er problemer mellem din og Google-server og vBET intet kan gøre med dette. Jeg kan ikke fortælle, at det var årsagen. Jeg synes, det kunne være. Som jeg ser nu på links, som Google ser jeg ingen beskrev spørgsmål overhovedet. Så det kunne være det.

Stadig - Du bedes svare på spørgsmål om standardsprog og skabelon.

Jeg ser der én ting mere - din oversatte arkiv sider til underfora virker ikke og giver tomme resultater. Hoved-og post-sider er OK. For arkiv underforum sider der er fejl. Dette gør også masser af links gå til samme indhold - tomt indhold, og dette kan også være grunden til, at Google har skrevet dig dette. Fortæl hvilken version af vB bruger du? Understøttet 3,8 eller nogle lavere - så vidt jeg husker sådan noget sker på 3,6 på grund af vB bug. Hvis det ikke er understøttet version og VB bug - Jeg vil finde tråd om det, og jeg anbefaler stærkt at skrive til VB hold om at løse denne fejl. Desværre Jeg forventer, at de ikke vil gøre dette, da det ikke er understøttet version længere. Men - først skal du fortælle hvilken version bruger du, så jeg vil ikke talje flere ord og din tid til spekulationer;)

vBET
16-01-11, 21:39
Hej igen igen:)

Denne gang jeg tjekkede dit show tråd links og jeg se 2 ting her
1. Ingen er skyldig - som jeg så få af disse bånd (ikke alle se nummer 2) alle disse emner var meget kort med kun én sætning i det. Så alle dem, der var meget lig som standard - 99% af indholdet var layout. Det har intet at gøre med vBET - det er blot indholdet af dine egne tråde. vBET kun oversætter det, så det virkelig er mere ens sider til dem, men hvis du deaktiverer vBET ikke oversatte sider vil stadig ligne hinanden, hvis du kun har en enkelt sætning i kun indlæg i tråden. Så vi har intet at gøre her.
2. Måske er du dræbe dit forum dig selv ved at begrænse antallet af stillinger for at se af gæster. Nu er alle sider for mig har samme indhold med kommunikere, at jeg skal registrere. Husk, at Google ser din side som gæst - så hvis din begrænsende mod er dumt det vil dræbe dit forum, fordi Google vil se overalt samme indhold fortæller ham at lade sig registrere;) Sørg for, at en begrænsning mod er smart nok eller deaktivere det.

mario06
17-01-11, 09:19
Hej igen igen:)

Denne gang jeg tjekkede dit show tråd links og jeg se 2 ting her
1. Ingen er skyldig - som jeg så få af disse bånd (ikke alle se nummer 2) alle disse emner var meget kort med kun én sætning i det. Så alle dem, der var meget lig som standard - 99% af indholdet var layout. Det har intet at gøre med vBET - det er blot indholdet af dine egne tråde. vBET kun oversætter det, så det virkelig er mere ens sider til dem, men hvis du deaktiverer vBET ikke oversatte sider vil stadig ligne hinanden, hvis du kun har en enkelt sætning i kun indlæg i tråden. Så vi har intet at gøre her.
2. Måske er du dræbe dit forum dig selv ved at begrænse antallet af stillinger for at se af gæster. Nu er alle sider for mig har samme indhold med kommunikere, at jeg skal registrere. Husk, at Google ser din side som gæst - så hvis din begrænsende mod er dumt det vil dræbe dit forum, fordi Google vil se overalt samme indhold fortæller ham at lade sig registrere;) Sørg for, at en begrænsning mod er smart nok eller deaktivere det.

1. Det er en italiensk Forum, indholdet i de stillinger er gennemsnittet, og det har intet at gøre med, hvad du sagde.

2. Jeg er ikke at dræbe forum, fordi du registrere dig mod efter 3 besøg (en af de mest populære installeret mods) har intet at gøre med robotter, da de går igennem, selv børn vide, at endvidere Jeg har brugt vBET lige siden gratis version kom ud (ca. et år?!?) og intet er blevet ændret eller tilføjet siden da.

Problemet er, at mit forum anses for at være et medie forum med 368.000 tråde, når Google sender det bots på min hjemmeside de reelt ser 368.000 tråde Men på www.google.52languages de så 1.540,000 indekseret tråde, der har forvoldt Google-bot til at angribe min side at forsøge at finde hvor de er. Min cache blev sat til fem dage med alle sprog bliver cachet, MEN nu (test) Jeg har indstillet det til 2 dage med 4 sprog bliver cachet, på dette punkt, jeg kan bekræfte, at problemet er vBET, fordi nu skal jeg ned til 766.000 indekseret tråde og Google bots er holdt op med at angribe min hjemmeside.

Eksempel: Dit websted har 5.578 effektive tråde, men Google ser 334.000 indekserede tråde, forstår du, hvor problemet er?

Uden handling du skal finde ud af, hvad der sker med google og finde en løsning på problemet, fordi Google har fundet ud af 52x sprog er falsk | dublerede indekseret links, hvilket betyder, at det oversatte links ikke fysisk eksisterer, og jeg kan ikke påstå, at eftersom det er sandt, det er cached på vores servere, er det som snyd.

På små fora de ikke betaler meget opmærksomhed, men på medium | store fora det ikke forbi ubemærket.

Du bør begynde at investere sproget parameter til URL ('adresse? Language = da') Dette er, hvad der udløser Googles robotter til at kontrollere vBET powered sites. Du har vBSEO (jeg ikke), hvilket betyder, at du bruger de forskellige sprog, parameter, der i øjeblikket er forbi Googles opmærksomhed.

En masse andre vBET brugere har det samme problem, så det ikke er en tilfældighed!

PS. Google Hjælp erklæring: Generelt er denne meddelelse vises, når vi opdager et relativt højt antal webadresser for dit websted.

Regards

vBET
17-01-11, 17:45
1. Slå på italiensk flag på dit forum (jeg gjorde ikke finde den) - lige nu brugere, der skiftede sprog er ikke i stand til at vende tilbage til originalsproget. Som jeg skrev indholdet af tråde, som jeg var i stand til at se, før jeg så, at jeg er nødt til at registrere var kun en sætning i alle tilfælde. Det er det ikke hvad jeg personligt påtage sig som gennemsnitlige varighed af indhold. Igen dette gør siderne ligner meget, da forskellen mellem korte tråde er kun én sætning - resten er layoutet, som er den samme. Jeg ved ikke, hvordan du er så sikker på, at det har intet at gøre med denne sag. Hvis du ved noget, hvad vi ikke skal du bare dele det, så vi vil være i stand til at hjælpe dig hurtigere. Ved du, hvorfor denne e-mail blev sendt?

2. Jeg ved ikke knude, hvad der er skolens program for børn i dit land, men jeg håber, at det vil være meget nyttigt for dem at vide, at du registrere dig mod efter 3 besøg har intet at gøre med robotter, da de går igennem.
Venligst fokus på problemet. Og giv krævede svar - jeg vidste ikke hvilken MOD bruger du og jeg ikke engang spørge, fordi det ikke er vigtigt for mig - vigtigt var det boot sikker. Hvis du er 100% sikker på at det er sikkert så stor. Bare i tilfælde af at du var i tvivl, kan du se, hvordan Google ser dit forum i Webmasterværktøjer.

Bemærk, at Google støvler ikke angriber nogen steder - Google ikke skader sites. Vi har råd til at bruge cachen i længere fastsatte frist, fordi det er bedre for ydeevnen. Også hvis du føler, at det helt sikkert den eneste grund er antallet af oversættere på din side - er du velkommen til at deaktivere nogle af dem, og aktivere det igen en efter en fra tid til anden. Stadig kan du overveje at din licens er aktiv i 6 måneder, og du fik denne e-mail nu. Det er svært at tro, at for 6 måneder Google ikke har set disse links - faktisk mange af dem, du allerede har indekseret. Så jeg er ikke sikker på, at dette er årsagen til e-mail, som du fik. Selv om det kan du overveje alle oplysninger, som blev givet til dig efter analysere af disse links.

Jeg ved ikke, hvad du mener med effektiv tråde.

Også bemærk venligst, at vi arbejder på dette emne - du fik resultatet af vores analyse. Og Hold venligst med at fortælle, hvad Google mener - fordi det er dig, der mener, at Google finder det ikke korrekt. Vi har masser af fora, som har absolut intet problem med Google og har alle sprog tændt. Og det er ikke sandt, at indholdet ikke er fysisk eksisterer, skal du ikke fortælle, hvad vi kan argumentere fordi noget ... Indholdet eksisterer for alle, der besøger det, og det rent faktisk eksisterer i databasen i original og i cache i oversat form. Dette er ikke verdener lotteriet - det er oversættelse det kunne ikke ske, hvis indhold ikke eksisterer. Og intet er snyd her - læs venligst Google TOS - det er Google, der hævder, at oversættelsen kan caches til max 15 dage. Det er alt OK med Google i tilfælde af automatiske side oversættelser - det er Google, der gjorde denne oversættelse:)

Heller ingen klient kan fortælle at noget af indholdet, som bliver streamet til ham er fra statisk fil eller ej. Faktisk i denne dage næsten intet er statisk nu. I vBulletin ingen udsigt hakker fra statisk HTML struktur - alt base på data fra databasen (sprog, skabeloner, typografier). Jeg har ingen idé om, hvad er din viden om klient-server-arkitektur med tynde klient, men vær opmærksom på, at indholdet eksisterer, hvis linket svar. At fortælle, at Google finder det snyd, fordi det ikke eksisterer har intet med virkeligheden at gøre.

Også Bemærk, at du kan i hvert øjeblik brug vBET SEO links og have / en / i stedet for language = - denne konfiguration er bare op til dig og vBET understøtter det uden vBSEO.

Om notat, som du gav - som jeg skrev, hvis du føler, du opdagede den virkelige grund af dit problem så har du løsningen. Stadig kan du overveje at dette er nogle generiske svaret uden selv at kontrollere, hvad der sker. Jeg ville ikke regne med det:
1 - du har tilsvarende beløb af links i et halvt år.
2 - Google mail selv fortæller:
"Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot."

Så endnu en gang du overveje vores råd og analysere resultatet. Hvis du føler, at det kun er spørgsmålet om antallet af oversættelser, som du tændt - så du kender løsningen.

Har du stadig brug for vores hjælp / rådgive i dette spørgsmål?

mario06
17-01-11, 18:46
Det eneste, der blev slukket, var det italienske sprog (jeg tændte den), da det er det fora modersmål jeg ikke synes, det betød alligevel, jeg var god, da et år siden, så hvad der indtil nu?

Her er et eksempel (dit websted), hvad jeg mener når jeg siger effektiv indekseret stillinger.

Før vBET (effektivt forum indekseret statistik):
http://img203.imageshack.us/img203/275/5582.jpg

Efter vBET (ikke effektivt forum indekseret statistik):
http://img266.imageshack.us/img266/8489/3330001.jpg

Hvad jeg prøver at sige er, at de 52x sprog oversatte indlæg nu er under overvejelse dublerede meddelelser fra Google. Den e-mail er selvforklarende

Med mine egne ord, når jeg siger en bot angreb, jeg mener, når du har 300 Google bots tungt gennemgangen af dit websted på samme tid at spise og rive væk på din båndbredde, ram og cpu og forårsager forum boder. Og de skrev det i deres brev nedenfor i en mere professionel måde, men betydningen er den samme.

Officielle Google Email:
Googlebot der opstod problemer under gennemgangen af dit websted http://mysite.com/.
Googlebot stødt ekstremt stort antal links på dit websted. Dette kan indikere et problem med webadressen på dit websted struktur. Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot. Som et resultat Googlebot kan forbruge meget mere båndbredde end nødvendigt, eller kan være ude af stand til helt at indeksere alt indholdet på dit websted.

Har du læst, hvad Google supportteam skrev til mig? -> I almindelighed er denne meddelelse vises, når vi opdager et relativt højt antal webadresser for dit websted.

Du skrev alt og intet, fordi jeg ikke forstår dit engelske, bare giv mig et fix i enkle trin kan lide;
1. Gør dette
2. Gør det
3. Og denne
osv.

Regards

mario06
19-01-11, 06:03
Stadig venter på en løsning.

Regards

vBET
20-01-11, 19:36
Det eneste, der blev slukket, var det italienske sprog (jeg tændte den), da det er det fora modersmål jeg ikke synes, det betød alligevel, jeg var god, da et år siden, så hvad der indtil nu?

Det er bare råd fra vores team, at uden dette flag dine brugere ikke er i stand til at vende tilbage til oprindelige sprog, når de klikker på nogle flag. Så det er klogt at holde flaget for dit standard sprog:)

Her er et eksempel (dit websted), hvad jeg mener når jeg siger effektiv indekseret stillinger.

Før vBET (effektivt forum indekseret statistik):
http://img203.imageshack.us/img203/275/5582.jpg

Efter vBET (ikke effektivt forum indekseret statistik):
http://img266.imageshack.us/img266/8489/3330001.jpg

Hvad jeg prøver at sige er, at de 52x sprog oversatte indlæg nu er under overvejelse dublerede meddelelser fra Google. Den e-mail er selvforklarende

Dette er ikke sandt. Du har problemer med dit forum. Du har brudt arkiv - og de fleste links, du fik fra Google i e-mail er ca arkiv. Du totalt ignoreret vores support - du ikke besvare spørgsmål om version og fortsætter med at fortælle, hvad du tænker og hvad der ikke er sandt. Hvis du ønsker at løse dit problem bedes brak vores support hints. Vi spurgte dig om din vB version, fordi du har brudt arkiv. Er det understøttes 3,8 eller nogle ikke understøttet version? Vi ved, at arkivet er brudt i 3,6 på grund af vBulletin bug. Dette giver dig tusindvis af ikke arbejder links - og du fik fra Google e-mail om forkerte links. I stedet for at lytte til vores støtte og samarbejde Du fortæller nogle latterlige idé, og du synes det er vigtigt at sætte det i rødt.
Hvad er dit formål her? Du ønsker, at vores støtte til at løse dit problem, eller du prøver bare at skræmme andre? For hvis du ønsker at løse dette problem skal du samarbejde med vores støtte.

Også om image, som du gav - det er din fejlfortolkning. Google bryder sig ikke om antallet af stillinger fremgår af forum. Og det kan ikke bekymre sig om det. Det er fordi Google indekserer alle de sider, som ikke er blokeret! På forum kan du have medlemsorganisationer sider, grupper, moser måske, album og så videre ... og så videre ... Også forum kan have masse andre plugins, som skaber yderligere sider (som Arcade).
Så vær venlig at forstå: Du er forkert. Google anser ikke oversat indhold som dobbeltarbejde. Du har problem med dit eget forum, og vi opdagede områder af mulig årsag. Så venligst - brak vore instruktioner / spørgsmål. Ellers kan dette være markeret som løst, da du synes ikke være interesseret i vores støtte bare gerne gentage, hvad du fejlagtigt tror - vi allerede læser dette - der er ikke nogen grund til at gentage det igen. Dette er ikke sandt. Venligst fokusere på at løse dit problem, hvis du ønsker det skal være løst. Vær venlig at svare på spørgsmålet og holde fokus på dit arkiv.

Officielle Google Email:
Googlebot der opstod problemer under gennemgangen af dit websted http://mysite.com/.
Googlebot stødt ekstremt stort antal links på dit websted. Dette kan indikere et problem med webadressen på dit websted struktur. Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot. Som et resultat Googlebot kan forbruge meget mere båndbredde end nødvendigt, eller kan være ude af stand til helt at indeksere alt indholdet på dit websted.

PRÆCIS! DU ER FORKERT OPBYGNING! DU ER FORKERT indhold! og vi skrev det til dig i begyndelsen - Du har styrtet arkiv, hvor tusindvis af ikke arbejder links! Så kan du begynde at bruge vores support, som du bad om i stedet for at forsøge at skræmme vores brugere. Hvad er du forventer af os, når du beder om støtte og ignorere det?

Du skrev alt og intet, fordi jeg ikke forstår dit engelske, bare giv mig et fix i enkle trin kan lide;
1. Gør dette
2. Gør det
3. Og denne
osv.

Regards

Her fik nøjagtige oplysninger, som du bør blokere medlem sider, og hvordan du gør dette:

Her fik oplysninger om, at arkivet er styrtet ned, spørgsmål om din version af vBulletin, og hvad man skal gøre, hvis det ikke er understøttet version:

Dette er meget præcis instruktion - kan du fortælle hvilken version af vBulletin er du bruger.

Og her du har fået oplysninger, som du rager ikke bør gøre noget med stillinger, der er meget kort (kun 1 sætning), fordi det er spørgsmålet om indholdet ikke vBET. Når indhold får længere (brugerne vil få svar) disse sider indhold vil ikke være tilsvarende længere:

Så:
1. Hold din medlem sider blokeret på en måde som du gjorde det for nylig (kun for registrerede brugere) eller af robots.txt, som det er beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance . html # post1178
2. Check ind Webmaster Tools er din "3 besøg for Guest" mod er Google spare - se hvordan Google ser dit forum ved at give URL til nogle tråd. Check flere gange (kan ikke fortælle Google vil bruge samme IP for hver check). På denne måde vil du være helt sikker på, at mod er redde til robotter.
3. Du har brudt arkiv - fortælle hvilken version af vBulletin bruger du?
4. Til korte tråde Du kan bare give nogle længere svar der (forskellige naturligvis), eller bare holde det som det er håbet, at folk vil besvare disse tråde.

PS.
Tag venligst min undskyldning for sene svar. Jeg var på delegation, og Kamil fik besked på at overlade dette spørgsmål til mig. Så endnu engang undskyld:)

pepito69
20-01-11, 22:50
Hej,
Jeg må sige, at Michal er rigtigt, jeg havde den samme advarsel fra Google og det er nemt at løse, hvis man ser på, hvad webadresser er årsag til problemet. I mit eksempel, havde jeg en masse duplikeret indhold, fordi vbet inset: & language = da, i en fransk URL. Hvis du går til parametre i webmaster værktøjer, du kan løse dette eksklusive denne parameter. Og også se på dine robotter fil. Jeg har også forbyde i robotter arkiv-filer, behøver det ikke. Der er en masse arbejde at gøre med robots.txt, hvis du bruger VBET.
Og jeg foreslår ikke at bruge mere end 20 sprog, du ikke har brug for det:)

mario06
21-01-11, 07:56
Dobbelt Post, Undskyld!

mario06
21-01-11, 08:38
Det er bare råd fra vores team, at uden dette flag dine brugere ikke er i stand til at vende tilbage til oprindelige sprog, når de klikker på nogle flag. Så det er klogt at holde flaget for dit standard sprog:)

Dette er ikke sandt. Du har problemer med dit forum. Du har brudt arkiv - og de fleste links, du fik fra Google i e-mail er ca arkiv. Du totalt ignoreret vores support - du ikke besvare spørgsmål om version og fortsætter med at fortælle, hvad du tænker og hvad der ikke er sandt. Hvis du ønsker at løse dit problem bedes brak vores support hints. Vi spurgte dig om din vB version, fordi du har brudt arkiv. Er det understøttes 3,8 eller nogle ikke understøttet version? Vi ved, at arkivet er brudt i 3,6 på grund af vBulletin bug. Dette giver dig tusindvis af ikke arbejder links - og du fik fra Google e-mail om forkerte links. I stedet for at lytte til vores støtte og samarbejde Du fortæller nogle latterlige idé, og du synes det er vigtigt at sætte det i rødt.
Hvad er dit formål her? Du ønsker, at vores støtte til at løse dit problem, eller du prøver bare at skræmme andre? For hvis du ønsker at løse dette problem skal du samarbejde med vores støtte.

Også om image, som du gav - det er din fejlfortolkning. Google bryder sig ikke om antallet af stillinger fremgår af forum. Og det kan ikke bekymre sig om det. Det er fordi Google indekserer alle de sider, som ikke er blokeret! På forum kan du have medlemsorganisationer sider, grupper, moser måske, album og så videre ... og så videre ... Også forum kan have masse andre plugins, som skaber yderligere sider (som Arcade).
Så vær venlig at forstå: Du er forkert. Google anser ikke oversat indhold som dobbeltarbejde. Du har problem med dit eget forum, og vi opdagede områder af mulig årsag. Så venligst - brak vore instruktioner / spørgsmål. Ellers kan dette være markeret som løst, da du synes ikke være interesseret i vores støtte bare gerne gentage, hvad du fejlagtigt tror - vi allerede læser dette - der er ikke nogen grund til at gentage det igen. Dette er ikke sandt. Venligst fokusere på at løse dit problem, hvis du ønsker det skal være løst. Vær venlig at svare på spørgsmålet og holde fokus på dit arkiv.

PRÆCIS! DU ER FORKERT OPBYGNING! DU ER FORKERT indhold! og vi skrev det til dig i begyndelsen - Du har styrtet arkiv, hvor tusindvis af ikke arbejder links! Så kan du begynde at bruge vores support, som du bad om i stedet for at forsøge at skræmme vores brugere. Hvad er du forventer af os, når du beder om støtte og ignorere det?

Her fik nøjagtige oplysninger, som du bør blokere medlem sider, og hvordan du gør dette:

Her fik oplysninger om, at arkivet er styrtet ned, spørgsmål om din version af vBulletin, og hvad man skal gøre, hvis det ikke er understøttet version:

Dette er meget præcis instruktion - kan du fortælle hvilken version af vBulletin er du bruger.

Og her du har fået oplysninger, som du rager ikke bør gøre noget med stillinger, der er meget kort (kun 1 sætning), fordi det er spørgsmålet om indholdet ikke vBET. Når indhold får længere (brugerne vil få svar) disse sider indhold vil ikke være tilsvarende længere:

Så:
1. Hold din medlem sider blokeret på en måde som du gjorde det for nylig (kun for registrerede brugere) eller af robots.txt, som det er beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance . html # post1178
2. Check ind Webmaster Tools er din "3 besøg for Guest" mod er Google spare - se hvordan Google ser dit forum ved at give URL til nogle tråd. Check flere gange (kan ikke fortælle Google vil bruge samme IP for hver check). På denne måde vil du være helt sikker på, at mod er redde til robotter.
3. Du har brudt arkiv - fortælle hvilken version af vBulletin bruger du?
4. Til korte tråde Du kan bare give nogle længere svar der (forskellige naturligvis), eller bare holde det som det er håbet, at folk vil besvare disse tråde.

PS.
Tag venligst min undskyldning for sene svar. Jeg var på delegation, og Kamil fik besked på at overlade dette spørgsmål til mig. Så endnu engang undskyld:)

1. Min robots.txt har været den samme, har jeg ikke ændre noget, og det virker fint:
User-agent: *
Disallow: / admincp /
Disallow: / clientscript /
Disallow: / cpstyles /
Disallow: / medlemmer /
Disallow: / customavatars /
Disallow: / customprofilepics /
Disallow: / images /
Disallow: / modcp /
Disallow: / ajax.php
Disallow: / attachment.php
Disallow: / calendar.php
Disallow: / cron.php
Disallow: / editpost.php
Disallow: / global.php
Disallow: / image.php
Disallow: / inlinemod.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: / login.php
Disallow: / member.php
Disallow: / memberlist.php
Disallow: / misc.php
Disallow: / moderator.php
Disallow: / newattachment.php
Disallow: / newreply.php
Disallow: / newthread.php
Disallow: / online.php
Disallow: / poll.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / printthread.php
Disallow: / private.php
Disallow: / profile.php
Disallow: / register.php
Disallow: / report.php
Disallow: / reputation.php
Disallow: / search.php
Disallow: / sendmessage.php
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / threadrate.php
Disallow: / usercp.php
Disallow: / usernote.php
2. Nej det gør ikke gemme
3. Mit arkiv virker fint, alle links testet og arbejde, hvor har du det i stykker?
4. Den eneste lille indlæg er, hvor de nye medlemmer præsentere sig selv og bare sige "Hej, mit navn er Tom" Jeg kan ikke gøre noget ved, 90% af stillingerne er vejledninger mening mellemstore.

pepito69 sagde noget interessant, som indebærer parameteren url som jeg sagde ovenfor
I mit eksempel, havde jeg en masse duplikeret indhold, fordi vbet inset: & language = da, i en fransk URL. Hvis du går til parametre i webmaster værktøjer, du kan løse dette eksklusive denne parameter.
men han fik kun det for et sprog jeg får det for alle sprog, så er dette grunden, og hvad skal jeg gøre helt præcist?

PS. Jeg har ikke vbSEO installeret, men bruger vBSEO sitemap, som i forvejen udelukker arkivet, jeg formoder, at udelukke den robots.txt til? Jeg har aldrig set nogen her eller ethvert andet sted, udelukker det i deres robots.txt

Jeg ønsker enkle detaljerede instruktioner,
EKSEMPEL:

1. Gør dette
2. Gør det
3. Og det

pepito69,
Jeg har aldrig set så stor en robots.txt, som du har, er alt det virkelig nødvendigt?
I Realty er der kun 3 robotter, som betragtes Bad Bots *, og det ville det ikke være nemmere at sætte dem i din. Htaccess-fil, ikke?
PS. Deres flag er ikke viser

* Baiduspider
* Mozilla / 5 (.*) Twiceler
* Yeti

pepito69
21-01-11, 18:30
Thanks Mario,

Ja, min robotter fil måske er for stor, er ikke optimeret, men det virker for mig og gør ikke ondt mig.
Jeg vil medtage denne robotter i min htaccess, tak.

men han fik kun det for et sprog jeg får det for alle sprog

Nej min ven, jeg også har det på alle sprog, det var bare et eksempel. Men da jeg brugte parametre i webmasterværktøjer Jeg har øget min google kravle igen. Jeg ved stadig ikke hvordan man kan løse andre problemer med VBET, mere vigtigt for mig, ligesom OBE jeg har med kodesprog og den knækkede ord, bruge nogle accenter (O, N, osv.).
Nå, jeg udelade arkiv i robots.txt, og jeg har ikke noget arkiv webside i Google-indekset.
Jeg tænkte mange gange at bruge vbseo sitemap, men min hjemmeside er meget godt kravlede Køb google. Jeg har altid anvende denne regel: Hvis noget virker, må du ikke røre det.

Undskyld jeg kan ikke fortælle dig, hvad man skal gøre, jeg kun dele mine erfaringer.

Thanks. Mit flag viser ikke i / index.php, men er synlige i fora site, vil jeg løse det nu.

vBET
21-01-11, 20:55
1. Min robots.txt har været den samme, har jeg ikke ændre noget, og det virker fint:
User-agent: *
Disallow: / admincp /
Disallow: / clientscript /
Disallow: / cpstyles /
Disallow: / medlemmer /
Disallow: / customavatars /
Disallow: / customprofilepics /
Disallow: / images /
Disallow: / modcp /
Disallow: / ajax.php
Disallow: / attachment.php
Disallow: / calendar.php
Disallow: / cron.php
Disallow: / editpost.php
Disallow: / global.php
Disallow: / image.php
Disallow: / inlinemod.php
Disallow: / joinrequests.php
Disallow: / login.php
Disallow: / member.php
Disallow: / memberlist.php
Disallow: / misc.php
Disallow: / moderator.php
Disallow: / newattachment.php
Disallow: / newreply.php
Disallow: / newthread.php
Disallow: / online.php
Disallow: / poll.php
Disallow: / postings.php
Disallow: / printthread.php
Disallow: / private.php
Disallow: / profile.php
Disallow: / register.php
Disallow: / report.php
Disallow: / reputation.php
Disallow: / search.php
Disallow: / sendmessage.php
Disallow: / showgroups.php
Disallow: / subscription.php
Disallow: / threadrate.php
Disallow: / usercp.php
Disallow: / usernote.php
2. Nej det gør ikke gemme
3. Mit arkiv virker fint, alle links testet og arbejde, hvor har du det i stykker?
4. Den eneste lille indlæg er, hvor de nye medlemmer præsentere sig selv og bare sige "Hej, mit navn er Tom" Jeg kan ikke gøre noget ved, 90% af stillingerne er vejledninger mening mellemstore.

pepito69 sagde noget interessant, som indebærer parameteren url som jeg sagde ovenfor
men han fik kun det for et sprog jeg får det for alle sprog, så er dette grunden, og hvad skal jeg gøre helt præcist?

PS. Jeg har ikke vbSEO installeret, men bruger vBSEO sitemap, som i forvejen udelukker arkivet, jeg formoder, at udelukke den robots.txt til? Jeg har aldrig set nogen her eller ethvert andet sted, udelukker det i deres robots.txt

Jeg ønsker enkle detaljerede instruktioner,
EKSEMPEL:

1. Gør dette
2. Gør det
3. Og det

pepito69,
Jeg har aldrig set så stor en robots.txt, som du har, er alt det virkelig nødvendigt?
I Realty er der kun 3 robotter, som betragtes Bad Bots *, og det ville det ikke være nemmere at sætte dem i din. Htaccess-fil, ikke?
PS. Deres flag er ikke viser

* Baiduspider
* Mozilla / 5 (.*) Twiceler
* Yeti

1. Det var ikke samme - ellers Google ikke vil vise dig link til medlemsside, fordi Google ikke besøger sider blokeret af robots.php og du fik i advarslen email dette link:

http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
Nu er det OK. Det var ikke nogen tid siden, og Google var der. Du kan være rolig nu, om denne del:)
2. Hvis det ikke er sikkert for robotter og viser, at robotterne blokerer kommunikere, bør du seriøst overveje at fjerne dette mod. Ellers Google vil begynde at indeksere sider, som han ser - så sider med blokerende kommunikere. Også i dette tilfælde er det vigtigste årsag til dit problem - alle sider ser ud for Google samme - bare blokere kommunikere.
Som jeg forstår du checket i Webmasterværktøjer, hvordan Google ser dit forum, og du så, at Google ser kommunikere, at han skulle registrere - ja?
3. Som jeg skrev i begyndelsen dine links til sub-fora i arkivet ikke virker på alle. Kun til hoved forum og tråde. Det gør tusindvis af forkerte links på dit arkiv sider. For eksempel:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Dette er link til at træde arkivet, og det virker, men i det indhold, der er links øverst på siden til sub fora, hvor tråden er inkluderet. Eksempel:

http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
Og alle disse links fungerer ikke - kun til de vigtigste forum. Alle arkiv sub-forums links fungerer ikke. Dette gør dig tusindvis af ikke arbejder links på tusindvis af arkivet tråde sider.
DU vidste stadig ikke fortalt USA, som vBulletin UDGAVE bruger du ...
På dette tidspunkt kan jeg vædde på, at det ikke er understøttet vBulletin 3,6 - skal du ikke bekymre dig, vil vi ikke stoppe støtter dig. Vi har brug for at vide det til at hjælpe dig bedre, fordi hos 3,6 det er kendt vBulletin bug. Hvis det er anden udgave er det muligt, at det er vBET bug. Det er vigtigt at opdage, hvad der er årsagen til at hjælpe dig.
4. Jeg er ikke at skrive om 90% af dine indlæg. Jeg skrev om indlæg, der er anført i Google mail. Andre er ude af anvendelsesområdet for denne diskussion. Google opført du kun tråde med en sætning som jeg skrev dig (i hvert fald dem, som jeg var i stand kan se, før din MOD fortalte mig at registrere). Forstår du nu? Det er ikke problemet med hele dit forum. Som jeg allerede har skrevet - jeg ville ikke bekymre sig om dem - folk vil skrive svarene der, og de vil ikke være den samme længere - ligesom 90% af dine indlæg, som ser helt anderledes ud.

Vær opmærksom på, at pepito69 kan have forskellige konfiguration, du. I dit tilfælde ignorerer sprog parameter er ikke anbefales, da du ikke bruger SEO links og det er eneste måde at erkende, at URL-adresser er forskellige. Hvis du fortælle Google at ignorere denne attribut for Google alle URL'er heks afviger kun værdien af sprog parameter vil blive betragtet som samme indhold - det vil skabe kaos i indekserede sider, som vil tilfældigt skifte sprog i Google-indekset, eller Google vil bare indeksere dit hovedsprog sider. Jeg tror det - nyere kontrolleret og ikke rådgive for din sag. Vær venlig ikke at gøre det så længe du ikke bruger SEO links.

Enkle instruktioner i dette øjeblik:
1. Hvis din "3 gange mod" ikke er Google sikkert - du deaktivere den og kontakte mod forfatteren om det.
2. FORTÆL OS, hvilken version af vBulletin bruger du.

Det er 3. gang vi beder om det ... Hvordan du forventer os til at hjælpe dig, hvis du ikke samarbejder. Vi har ikke tryllestav, som vil skabe løsninger. Vi har brug for at vide, hvad der foregår på din server.

Om store htaccess. - Jeg ved ikke, hvad du skriver om præcis, men jeg vædde på, at for dig, det er ikke nødvendigt så store - Jeg formoder, at der er regler til at blokere vBSEO links til medlem sider og så videre. Du bruger ikke vBSEO, og du ikke bruger SEO links - din lille robots.txt er fint.

mario06
22-01-11, 07:24

TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
Jeg bruger-version 3.6.12, bør du vide dette, da jeg betalte et ekstra gebyr for at få det til at virke (gør den kompatibel) på grund af arkivet problem, så hvis det er arkivet thats forårsager dette, så er det (ingen handling) din skyld, da du gjorde det. :

Hvis din "3 gange mod" ikke er Google sikkert - du deaktivere den og kontakte mod forfatteren om det.
Forfatteren sagde, at det ikke skader google.

1. Det var ikke samme - ellers Google ikke vil vise dig link til medlemsside, fordi Google ikke besøger sider blokeret af robots.php og du fik i advarslen email dette link:
1. Det eneste, jeg tilføjede var / medlemmer / .. alt andet herunder memberslist.php var der allerede, min skyld, så lad os lukke dette argument.

2. Hvis det ikke er sikkert for robotter og viser, at robotterne blokerer kommunikere, bør du seriøst overveje at fjerne dette mod. Ellers Google vil begynde at indeksere sider, som han ser - så sider med blokerende kommunikere. Også i dette tilfælde er det vigtigste årsag til dit problem - alle sider ser ud for Google samme - bare blokere kommunikere.
2. Der er absolut ingen grund til at være uhøflig, jeg forstår at bruge robots.txt, men i din optimering vejledninger (mit forslag) din magert mere mod vBSEO opsætninger, bare huske på, at mindst 80% af vBulletin brugernes don ' t bruge vBSEO så du bør holde 2 separate tråde, når man taler om tips, tweaks og optimering, eksempelvis "vBSEO Optimization" og "Ikke vBSEO Optimization" for at gøre det mere brugervenligt.

3. Alle arkivet links, som du sendt som knækkede ud til at virke fint for mig, her er et øjebliksbillede af din brudt arkivet link eksempel:

http://img138.imageshack.us/img138/364/43312523.jpg

4. htaccess kommentar var ikke til dig, men for medlemmet pepito69

Hør Michael Jeg ønsker ikke at argumentere for hver enkelt bogstav, der er skrevet med dig, jeg bare ønsker en nem 1. 2. 3. fix og intet mere.

Med venlig hilsen

[OVERARBEJDE]
Ud fra hvad Google repræsentant fortalte mig, er den url strukturen nedenfor blive indekseret 4 gange, men i Realty for dem er det anset for at være 1 og bør indekseres som sådan, og det er nok derfor, jeg fik e-mailen. Den nedenunder indlæg er blot et eksempel;

http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661 Original
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=pl Oversat
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=en Oversat
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=es Oversat
[OVERARBEJDE]

vBET
22-01-11, 19:17

TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
Jeg bruger-version 3.6.12, bør du vide dette, da jeg betalte et ekstra gebyr for at få det til at virke (gør den kompatibel) på grund af arkivet problem, så hvis det er arkivet thats forårsager dette, så er det (ingen handling) din skyld, da du gjorde det. :

Vi har masser af brugere. Vi ved, hvad vi har medtaget i selve tråden. Tak for at give dine vBulletin version:)

Om problemet. Du fik oplyst, at integration kan ikke muligt, da din version ikke er understøttet, og du har besluttet at gå til det alligevel. Fejl i arkivet, som du har, er på vBulletin side. Du blev også informeret i PM om det.
Så du var klar over, om ikke at arbejde arkiv sub-forums på din understøttes ikke gamle vBulletin version, helt fra begyndelsen. Du fik også at vide, at fordi dette er vBulletin fejl, bør du kontakte vBulletin team til at løse det.
Også som jeg ser i den meget tråd, du peger på dig nægtede vores fremtidige støtte. Men selvfølgelig har du fuld ret til at bebrejde nogen for noget:)

Hvad gør man nu med arkiv? Du har nu flere muligheder:
1. Kontakt vBulletin team til at løse deres bug. Som du kender (fra gamle historier) vBulletin 3,6 har fejl, og når du tilføjer en ekstra parameter i URL at arkivere sub-forum side så det går ned. Det er ud af vBET rækkevidde, eftersom gamle vBulletin opfører sig på denne måde, selv når vBET ikke er installeret - så i korte ord: det er vBulletin bug. Det er også uden for vores rækkevidde, fordi det ikke er understøttet version. Så du kan spørge vBuletin er de er stadig ansvarlig for deres kode, og de vil rette det. De kan afvise dette, hvis de også overveje vB3.6 som ikke understøttes.
2. Du kan blokere hele arkivet i robots.txt - ikke en god idé at vi ikke anbefaler det.
3. Du kan deaktivere oversættelse af arkivet sider. Der vil være færre sider i Google-indekset, men der vil ikke være flere brudte links.
4. Du kan redigere layoutet af din tråd arkivet side, så links til arkiv sub-fora ikke vil blive inkluderet. Du kan gøre det medtaget for ikke oversat side og handicappede for oversatte én. På din primære forum arkivet side er der brudte links til sub-forum vil blive stadig på, men dette er kun nogle links ikke tusinder på tusinder arkiv tråd sider. Du kan endda lavet 301 omdirigering for vigtigste forum arkivet side, så det bliver kun i originalsproget.

Fortæl os, hvilken version du foretrækker, og vi vil guide dig mere i udvalgte.

Forfatteren sagde, at det ikke skader google.
Jeg er tabt her. Først skal du skrev det er sikkert. Så kan du skrev det er ikke sikkert. Nu er det sikkert igen. Hvad jeg er interesseret er, hvad jeg skrev til dig om Webmasterværktøjer. Vi er ikke interesseret i, hvad mod forfatteren fortæller dig - det er mellem dig og ham. Vi er interesseret, hvordan Google ser dit forum. Hvis Google ser dit forum som blokeret kommunikere derefter mod skader Google, fordi Google ser overalt samme indhold (så hver post er betragtet som duplikeret indhold). I dette tilfælde har vi råd til ikke at bruge den mod længere, indtil det vil være sikkert for Google - så indtil du vil være i stand til at se i Webmaster Tools, at Google se alle de sider, der normalt og det er ikke blokeret. Dette er, hvordan det er, og vi har ikke mere at sige på dette område. Det er dit valg vil du brak rådgivning eller ej. Så tjek det først og hvis det ikke er sikkert, så har lavet din egen beslutning, hvem du ønsker at lytte.

2. Der er absolut ingen grund til at være uhøflig, jeg forstår at bruge robots.txt, men i din optimering vejledninger (mit forslag) din magert mere mod vBSEO opsætninger, bare huske på, at mindst 80% af vBulletin brugernes don ' t bruge vBSEO så du bør holde 2 separate tråde, når man taler om tips, tweaks og optimering, eksempelvis "vBSEO Optimization" og "Ikke vBSEO Optimization" for at gøre det mere brugervenligt.

Jeg beklager, hvis du overveje vores svar som uhøflig. Jeg har bare tilføjet i TODO listen for at lave særskilte robot.txt fil for ikke SEO links. Tak for din kommentar.

3. Alle arkivet links, som du sendt som knækkede ud til at virke fint for mig, her er et øjebliksbillede af din brudt arkivet link eksempel:

http://img138.imageshack.us/img138/364/43312523.jpg

Læs venligst omhyggeligt og igen hvad jeg skrev til dig i sidste svar. Jeg har aldrig skrevet, at det link:

er brudt. Jeg skrev, at det fungerer - brudte er links medtages på denne side. Læs venligst igen, hvad der blev beskrevet før. Jeg ved, at denne side virker. Det er derfor, jeg skrev dig:

For eksempel:

Dette er link til at træde arkivet, og det virker, men i det indhold, der er links øverst på siden til sub fora, hvor tråden er inkluderet. Eksempel:

Og alle disse links fungerer ikke - kun til de vigtigste forum. Alle arkiv sub-forums links fungerer ikke.
Jeg skrev, at dette link virker - du behøver ikke at give mig skærmbilleder og bevise over for mig, at det virker;) Bare du læse nøje, hvad jeg skriver til dig. Og nu ser på dit billede og være opmærksom på toppen links (links til arkiv sub-forums) - disse er brudt:) (bortset fra link til arkiv vigtigste forum)

Hør Michael Jeg ønsker ikke at argumentere for hver enkelt bogstav, der er skrevet med dig, jeg bare ønsker en nem 1. 2. 3. fix og intet mere.

Great:) Håber du forstår det område, spørgsmålet nu og ved, hvad er valg. Fortæl os, hvilken en, du foretrækker, og vi vil guide dig i denne retning.

Ud fra hvad Google repræsentant fortalte mig, er den url strukturen nedenfor blive indekseret 4 gange, men i Realty for dem er det anset for at være 1 og bør indekseres som sådan, og det er nok derfor, jeg fik e-mailen. Den nedenunder indlæg er blot et eksempel;

http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661 Original
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=pl Oversat
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=en Oversat
http://www.mysite.com/showthread.php?t=64661&language=es Oversat

Alle disse sider har helt forskelligt indhold og eventuelle boot kunne ikke se, at det er samme, når teksten er helt anderledes. Det er forskellige sider, der tjener forskelligt indhold målrettet til forskellige modtager, og svaret har ingen mening for os alle. Venligst PM mig hel besked, du fik, med kontakt til kilden af denne besked. Vi vil gerne forklare det. Sandsynligvis person, der kontrollerer det så ikke reelt indhold, men kun blokerer budskab (som jeg gjorde lige nu) - så ins sådanne tilfælde tilbagemeldinger har ingen værdi overhovedet. Endnu engang - venligst PM detaljer, som vi vil kontrollere det.

mario06
23-01-11, 09:22
http://img31.imageshack.us/img31/2613/95809131.jpg
Her kan du tydeligt, at dette link ikke virkede (forkert betyder det samme) er markeret med rødt, og nu siger du, at du aldrig sagt det?!?

Jeg er tabt her. Først skal du skrev det er sikkert. Så kan du skrev det er ikke sikkert. Nu er det sikkert igen. Hvad jeg er interesseret er, hvad jeg skrev til dig om Webmasterværktøjer. Vi er ikke interesseret i, hvad mod forfatteren fortæller dig - det er mellem dig og ham. Vi er interesseret, hvordan Google ser dit forum. Hvis Google ser dit forum som blokeret kommunikere derefter mod skader Google, fordi Google ser overalt samme indhold (så hver post er betragtet som duplikeret indhold). I dette tilfælde har vi råd til ikke at bruge den mod længere, indtil det vil være sikkert for Google - så indtil du vil være i stand til at se i Webmaster Tools, at Google se alle de sider, der normalt og det er ikke blokeret. Dette er, hvordan det er, og vi har ikke mere at sige på dette område. Det er dit valg vil du brak rådgivning eller ej. Så tjek det først og hvis det ikke er sikkert, så har lavet din egen beslutning, hvem du ønsker at lytte.

Da jeg er engelsk og kender sproget godt, har jeg altid sagt, at det begrænsede gæst mod ikke gør ondt, skader, generer, Supreme, undertrykke Google bots.

Om problemet. Du fik oplyst, at integration kan ikke muligt, da din version ikke er understøttet, og du har besluttet at gå til det alligevel. Fejl i arkivet, som du har, er på vBulletin side. Du blev også informeret i PM om det.
Så du var klar over, om ikke at arbejde arkiv sub-forums på din understøttes ikke gamle vBulletin version, helt fra begyndelsen. Du fik også at vide, at fordi dette er vBulletin fejl, bør du kontakte vBulletin team til at løse det.
Også som jeg ser i den meget tråd, du peger på dig nægtede vores fremtidige støtte. Men selvfølgelig har du fuld ret til at bebrejde nogen for noget

Du fortalte mig, at for et ekstra gebyr, du ville have gjort min version kompatibel derefter efter det arbejde, du sagde, at deres var et problem med arkivet, som jeg ikke kan finde, fordi alle de links virkede for mig. Jeg kontaktede vBulletin (når du fortalte mig det), og de sagde, at alt var ok.

Jeg kontaktede vBulletin Support igen i dag og jeg fik samme svar som et år en tid siden, i enkle ord mit arkiv fungerer som det skal! Læs vBulletins kommentarer nedenfor, gemte jeg mig navnet for pivacy grunde, men jeg kan forsikre dig, at han er den ældste medlem, der så hvad nu?
http://img153.imageshack.us/img153/9333/vbulletinm.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/5306/77575048.jpg

PS. Hvis du stadig er utilfredse med deres svar og vil have mig til at stille et mere teknisk spørgsmål, post det her, og jeg vil copy / paste det til vBulletin Support Team direkte ok?

Siden vBulletin sagde, at der er ingen fejl, og alt fungerer fint, problemet er på din ende, så jeg venter på den rette.

Med venlig hilsen

vBET
24-01-11, 19:05
http://img31.imageshack.us/img31/2613/95809131.jpg
Her kan du tydeligt, at dette link ikke virkede (forkert betyder det samme) er markeret med rødt, og nu siger du, at du aldrig sagt det?!?

Du er virkelig spilder tiden. Og endnu engang, du ikke har læst grundigt. Venligst - læs hele pointen. Hvis jeg skriver du: "Jeg er lidt forvirret" - vil du skal nok bevise mig, at jeg skrev, at jeg er lidt?? Hvad er det egentlig om? ...

Dette er hvad jeg skrev:

3. Som jeg skrev i begyndelsen dine links til sub-fora i arkivet ikke virker på alle. Kun til hoved forum og tråde. Det gør tusindvis af forkerte links på dit arkiv sider. For eksempel:

Og alle disse links fungerer ikke - kun til de vigtigste forum. Alle arkiv sub-forums links fungerer ikke. Dette gør dig tusindvis af ikke arbejder links på tusindvis af arkivet tråde sider.
Jeg gav dig eksempel på placering, hvor du vil finde brudte links og næste eksempel på fejl i link selv (fordelt efter oversættelse). Beklager - men hvad er problemet her? Har du stadig ikke ved hvad det handler om, eller du prøver at bevise noget her?
Også bemærk venligst, at du kan bruge citater - herunder billeder er ikke nødvendigt:)

Du fortalte mig, at for et ekstra gebyr, du ville have gjort min version kompatibel derefter efter det arbejde, du sagde, at deres var et problem med arkivet, som jeg ikke kan finde, fordi alle de links virkede for mig. Jeg kontaktede vBulletin (når du fortalte mig det), og de sagde, at alt var ok.

Ikke sandt - hvad jeg skrev dig, at du har i din PMS og jeg også. EOT. Læs igen, hvis behov for at minde denne. Vi er allerede begyndt at citere vores PMs i andre tråd (du linkede det her), så ingen grund til at starte den igen. Ethvert andet indhold af PM medtaget offentligt her, vil blive betragtet som spam, da det allerede er i andre emne. Enhver kopiering fra samme bruger betragtes som spam på dette forum og ethvert andet forum, jeg kender. Så venligst - ikke begynde at SPAM.

Jeg kontaktede vBulletin Support igen i dag og jeg fik samme svar som et år en tid siden, i enkle ord mit arkiv fungerer som det skal! Læs vBulletins kommentarer nedenfor, gemte jeg mig navnet for pivacy grunde, men jeg kan forsikre dig, at han er den ældste medlem, der så hvad nu?
http://img153.imageshack.us/img153/9333/vbulletinm.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/5306/77575048.jpg

Arkiv sub-forum sider på vBulletin 3,6 styrt, hvis du ad nogen ekstra parameter til URL. Du kan tjekke det selv på ren eksempel - uden vBET eller noget andet mod. Jeg tjekkede det på dit forum med vBET deaktiveret. Så det er vBulletin bug, da vBulletin har plugin arkitektur og støtter til plugin ekstra funktionalitet. Arkiv har sin egen udvidelse punkter hvad betyder dette arkiv var forudsagt til at blive udvidet. Hvis du tilføjer en parameter til URL pauser hel side betyder det, at der er en fejl i vBulletin kode og det er vBulletin team arbejde for at løse det.

PS. Hvis du stadig er utilfredse med deres svar og vil have mig til at stille et mere teknisk spørgsmål, post det her, og jeg vil copy / paste det til vBulletin Support Team direkte ok?

Jeg forstår ikke, hvad de mener med at skrive at det ikke er beregnet til at underfora, der skal vises i arkivet - det er, og det er genereret af vBulletin ... Måske har du ikke forstår hinanden. Bare give dem webadressen:

Og fortæller, at det vil brød, hvis du tilføjer parameter til URL - det er fejlen. Du kan også give dem de foregående afsnit.

Siden vBulletin sagde, at der er ingen fejl, og alt fungerer fint, problemet er på din ende, så jeg venter på den rette.

Nej det betyder, at de ikke ved, hvad du mener, eller de bare skylle dig ud. Det vil ikke gøre deres fejl forsvinder fra deres kode og hoppe til vores kode, bare fordi de skrev, at der er nogen fejl. Det virker ikke på denne måde. Og jeg skrev dig, hvordan du kan tjekke dig selv, at det er vBulletin bug. Jeg skrev det til dig dengang, jeg skrev det nu. Så lige tjekke det og du stoppe skrive, at det er på vores side, fordi det ikke vil gøre det vises på vores side efter at gentage det igen og igen. Har du selv tjekket det? Har du slået vBET og kontrolleret dig selv, at forbindelsen vil gå ned med nogen parameter føjet til URL? Vidste du?

mario06
25-01-11, 08:30
Den vBulletin medlem er et ledende medlem, og jeg tror ikke på alt, hvad han har lavet en fejl kontrollere arkivet (han adgang til det forum, som en admin) heller ikke at han børstede mig af. "Måske" vi misforstået hinanden, så jeg har bedt om yderligere assistance fra dem, så lad os se hvad de siger igen.

Bede om støtte anses for at være SPAM for dig? Hvis det er tilfældet jeg undskylde for at bede om støtte! Du skal seriøst se på denne sag fra mit synspunkt, vBulletin siger, at der er ingen fejl, du siger at det er en vBulletin fejl så sætte dig i mine sko og spørge, hvem skal jeg tro på?

PS. Jeg har aldrig citeret noget fra en PM sendt til eller fra dig, jeg kun citerede din citater.

PS2. Da jeg er ikke en coder fortælle mig at se de ting, giver ingen mening, så jeg enten skal stole på dig eller vBulletin på dette punkt.

PS3. Da vi lever i en civiliseret verden, vi demokratisk debatteret visse spørgsmål, ting sagt og forskellige synspunkter og intet andet. Der er ingen hard feelings fra min side. Jeg vil bare pacifically løse problemet:)

Med venlig hilsen

vBET
25-01-11, 10:04
Den vBulletin medlem er et ledende medlem, og jeg tror ikke på alt, hvad han har lavet en fejl kontrollere arkivet (han adgang til det forum, som en admin) heller ikke at han børstede mig af, eller at vi har misforstået hinanden, da engelsk er vores modersmål . De snapshots tale tydeligt. Du ikke ønsker eller ikke er i stand til at løse problemet, og jeg vil acceptere det.

Bede om støtte anses for at være SPAM?!? Hvis det er tilfældet jeg undskylde for at bede om støtte! Du sagde, at der er en fejl, vBulletin sagde, at der ikke er! Hvem skal jeg tro?

PS. Jeg har aldrig citeret noget fra en PM sendt til eller fra dig, jeg kun citerede din citater.

PS2. Hvis tråden gik off topic er det ikke min skyld, jeg bad dig om mange gange at give mig et simpelt fix i en 1. 2. 3. måde, men jeg kun modtaget denne
1. Det er hans skyld
2. Det er din skyld
3. Det er deres skyld.

Da vi lever i en civiliseret verden, vi demokratisk debatteret på visse områder, tingene sagt og forskellige synspunkter og intet andet. For mig at spørgsmålet er lukket, så du kan lukke denne tråd. No hard feelings fra min side. :)

Med venlig hilsen

Det er ikke, hvad du mener om - det handler om hvad der virkelig sker, og du kan bare tjekke det selv - vi gav dig instruktioner hvordan det skal gøres. Så vær venlig Trow din opfattelse væk, fordi de fører dig i den forkerte retning og bare kontrollere det. Vidste du tjekke det?

Bemærk venligst at vi ikke råd til at overlade spørgsmålet bare som det er. Vi anbefaler kraftigt at løse det. Vi gav dig andre muligheder, hvis vBulletin holdet ikke ønsker at korrigere deres fejl. Du kan bruge en af dem, som midlertidig løsning og stadig kontakte vBulletin team til at løse deres bug. Hvis du ønsker at løse det skal du fortælle os, hvilken mulighed du foretrækker, og vi vil guide dig mere i denne retning. I dette øjeblik, i henhold til dine ønsker - det emne overvejes løst.

mario06
25-01-11, 10:57
Jeg gav dem de oplysninger, så jeg venter på et svar, har jeg ikke lukke dette spørgsmål endnu. :)

Regards

vBET
25-01-11, 17:59
Jeg gav dem de oplysninger, så jeg venter på et svar, har jeg ikke lukke dette spørgsmål endnu. :)

Regards

Så jeg også indstille her ikke er løst endnu. Vi ville virkelig gerne hjælpe dig med at gøre det til at virke:)

tavenger5
26-01-11, 17:50
Hvorfor bruger du arkivet igen? Det er en massiv mængde af unødvendige kopieret indhold.

mario06
29-01-11, 08:43
Hvorfor bruger du arkivet igen? Det er en massiv mængde af unødvendige kopieret indhold.

Arkivet anbefales at være dissabled hvis du bruger vBseo af vBSEO hold, jeg ikke bruger vBSEO eller Zoints så der er ingen fordel i at deaktivere den for mig.
PS. Google adskiller og vælge den bedre af de 2 fra den normale forum tråde og arkivet forum trådene, så de ikke straffe dig for at så det er ikke grunden. Her er en Google-Guide Duplicate Content Guide fra Youtube, stor opmærksomhed:

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g

mario06
29-01-11, 08:50
Så jeg også indstille her ikke er løst endnu. Vi ville virkelig gerne hjælpe dig med at gøre det til at virke:)

Her er svarene fra vBulletin Support Team, har jeg sendt dem hele listen med webadresser fra Google e-mail (som jeg sendte dig) og dine fejl i link eksempler.

XXXXXXXXXXX
25 januar '11 11:14

http://mysite.com/archive/index.php/t-61966.html?language=zh-TW

Som du kan se, at gå til nogen af disse webadresser er der ingen "crash" Så jeg er ikke sikker på, hvad de taler om.

Hvis der er en fejl, bedes du give mig fejlrapporten. Men der er ingen bryder foregår.

Alle de bedste,
XXXXXXXXXXX
Support Team, vBulletin

Køb vBulletin, den mest magtfulde forum software til rådighed. (Http://www.vbulletin.com/)
mailto: support@vbulletin.com

xxxxxxxxxxxx
26 jan '11 01:12

Den person, du talte med sagde, at der var en fejl, og at han arbejdede sammen med os om det. Jeg kan ikke se et problem med dit arkiv webadresser, er de ikke ned forummet. Jeg vil gerne høre om denne fejlrapport, da arkivet koden ikke er ændret i aldre.

Alle de bedste,
xxxxxxxxxxxxx
Support Team, vBulletin

Køb vBulletin, den mest magtfulde forum software til rådighed. (Http://www.vbulletin.com/)
mailto: support@vbulletin.com

Så her du går Michael, har de anført i en lang række svar, at arkivet har ikke noget problem, hvad nu det næste?

Regards

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1