PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Peticions estranyes a l'API de Google a la pàgina principal



mosh
01-02-11, 14:55
WitamJakiś fa temps que tenia un problema amb la traducció (versió 3.3.6).Va resultar que google ha bloquejat el meu IP a un servidor (de vegades traductor traductors de vegades torna 403).Quan es busca les raons que he afegit un enllaç per visualitzar la traducció i tornar la petició en el cos de la pàgina.Llavors em desviava vBET i així. Però em va deixar la redirecció. htaccess.Fa uns dies que em vaig adonar que la principal pàgina cada vegada que genera una petició a Google:










Tant fora vBET i fora (panell d'administració).Si atura les consultes la funció vbet_googleTranslation () a l'API de Google i després d'uns quants dies en el panell Webmaster Toolzauważyłem aquella pàgina carregar vegades disminuït dràsticament i velocitat d'indexació augmentat dues vegades.Em sembla que en algun lloc és un greu error.Tymgorzej que citen les consultes són curt i es pot realitzar en un sol cop.Potser també va ser la raó per a mi la prohibició a través de l'API de Google (contínua la mateixa investigació)

kamilkurczak
03-02-11, 09:22
hmm ho vaig a comprovar.

Youngster
03-02-11, 22:10
Benvolgut mosh,

Matías feies abans? Vostè l'ha integrat amb VBET?
Si hi havia, de manera que sobreescriure els arxius antics Matías (abans de la integració).

Cerca d'enllaços -> langtitle.

Gràcies
Jove

kamilkurczak
04-02-11, 11:48
Com va escriure Jove - Si s'integra VBET amb Matías abans d'haver de editar dos arxius de Matías. Després d'aquesta edició a l'arxiu de Matías és una funció VBET per seleccionar una adreça URL amb l'interior langtitle [i enviar la petició a google per traduir-lo. Fins i tot després d'excloure VBET la comanda de Google segueix sent enviar.

Ara cal editar l'arxiu de la versió original de Matías. Sobreescriure aquests arxius.

També abans de desinstal lar si va ser bloquejat per google (o problema de connexió) encara es pregunta perquè no hi va haver resposta i que no podia guardar en memòria cau.

Vostè pot tractar d'activar VBET si vostè té una bona connexió amb Google i prova d'això.

Youngster
12-02-11, 20:21
Tema tancat si voleu obrir-lo de nou m'escriu pm

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1