PDA

View Full Version: Løst Strange anmodninger til Google API på hovedsiden



mosh
01-02-11, 14:55
WitamJakiś tid siden jeg havde et problem med oversættelsen (version 3.3.6).Det viste sig, at google har blokeret min IP på én server (undertiden oversætter oversættere undertiden returnerer 403).Når man ser for de grunde, jeg har tilføjet et link til at vise oversættelse og returnerer anmodningen i kroppen af siden.Derefter slukket vBET og så. Men jeg forlod .htaccess omdirigeringen.Et par dage siden jeg har bemærket, at hoved-side, hver gang det genererer en anmodning til Google:










Begge off vBET og off (administration panel).Hvis funktionen vbet_googleTranslation () forespørgsler til Google API standsede, og efter et par dage i Panel Webmaster Toolzauważyłem at side ladning gange faldet dramatisk og indeksering hastighed det steg to gange.Det forekommer mig, at et sted er en alvorlig fejltagelse.Tymgorzej, citeret forespørgsler er korte og kan udføres med ét slag.Måske var det også grund til at forbyde mig gennem Google API (kontinuerlig den samme undersøgelse)

kamilkurczak
03-02-11, 09:22
hmm jeg vil tjekke det.

Youngster
03-02-11, 22:10
Kære Mosh,

Vidste du brugt vBSEO tidligere? Vidste du få det integreret med vBET?
Hvis du havde, så overskrive gamle filer vBSEO (før integration).

Søg efter links -> langtitle.

Thanks
Ungdyr

kamilkurczak
04-02-11, 11:48
Som ungdyr skrev - hvis du integrerer vBET med vBSEO, før du var nødt til at redigere i de to vBSEO filer. Efter dette redigere i vBSEO fil er en vBET funktion til at vælge en URL med [langtitle inde og sende anmodningen til Google for at oversætte den. Selv efter eksklusive vBET anmodningen til Google er stadig sende.

Nu skal du til at redigere denne fil på den oprindelige vBSEO version. Overskriv disse filer.

Også inden du afinstallerer, hvis du blev blokeret af Google (eller tilslutningsproblem) stadig spørger, fordi der ikke var noget svar og kunne ikke gemme den i cache.

Du kan prøve at aktivere vBET hvis du har en god forbindelse med google nu og teste det.

Youngster
12-02-11, 20:21
Emne lukket, hvis du ønsker at åbne det igen skrive til mig pm

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1