PDA

Visa fullständig version: Löste MEDDELANDEN översätter inte

chick
28-11-09, 23:31
Meddelanden är inte att översätta så att alla som inte talar engelska inte kan se meddelande i sina valda språket genom att använda flaggan. : Förvirrad:

Jag klickade på ryska och allt ändrades till ryska utom varsel, är inte att de antar att översätta också?

vBET
29-11-09, 00:25
Kallelse översätts om det är en del av html. Om du använder vBSEO, då de flesta förmodligen har du sätta på att ändra meddelanden till JavaScript. I detta fall måste du starta i vBET möjlighet att översätta vBSEO Java Script meddelanden:)

chick
29-11-09, 01:09
Jag ser fungerade bra ... Tack. :)

WilliamCaeser
18-12-15, 00:17
Meddelanden är inte att översätta så att alla som inte talar engelska inte kan se meddelande i sina valda språket genom att använda flaggan. : Förvirrad:

Jag klickade på ryska och allt ändrades till ryska utom varsel, är inte att de antar att översätta också?

Jag ser inte detta "slå på ändra meddelande till JavaScript" i VBSEO. Är det inte i den senaste versionen?

Marcin Kalak
18-12-15, 11:14
För att ändra meddelande på JS, ange alternativet AdminCP->vBSEO->SEO-Funktioner->Virtuella HTML-Displayen för att lägga Virtuella HTML-Display.
Att översätta varsel som lagts till med JS slå på alternativ AdminCP->vBET->Översättning Alternativ->Översätta vBSEO meddelanden i JavaScript.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1