Visa fullständig version: Löste MEDDELANDEN översätter inte
Meddelanden är inte att översätta så att alla som inte talar engelska inte kan se meddelande i sina valda språket genom att använda flaggan. : Förvirrad:
Jag klickade på ryska och allt ändrades till ryska utom varsel, är inte att de antar att översätta också?
Kallelse översätts om det är en del av html. Om du använder vBSEO, då de flesta förmodligen har du sätta på att ändra meddelanden till JavaScript. I detta fall måste du starta i vBET möjlighet att översätta vBSEO Java Script meddelanden:)
Jag ser fungerade bra ... Tack. :)
WilliamCaeser
18-12-15, 00:17
Meddelanden är inte att översätta så att alla som inte talar engelska inte kan se meddelande i sina valda språket genom att använda flaggan. : Förvirrad:
Jag klickade på ryska och allt ändrades till ryska utom varsel, är inte att de antar att översätta också?
Jag ser inte detta "slå på ändra meddelande till JavaScript" i VBSEO. Är det inte i den senaste versionen?
Marcin Kalak
18-12-15, 11:14
För att ändra meddelande på JS, ange alternativet AdminCP->vBSEO->SEO-Funktioner->Virtuella HTML-Displayen för att lägga Virtuella HTML-Display.
Att översätta varsel som lagts till med JS slå på alternativ AdminCP->vBET->Översättning Alternativ->Översätta vBSEO meddelanden i JavaScript.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):