View Full Version: Løst MERKNADER ikke oversette
Merknader er ikke oversette så noen som snakker ikke engelsk ikke kan se varsel i deres valgte språk ved hjelp av flagg. : Forvirret:
Jeg klikket på russisk og alt endret til russisk unntatt varsel, er ikke at de antar å oversette også?
Det innkalles oversatt hvis det er en del av html. Hvis du bruker vBSEO, så mest sannsynlig har du slå på endrede betingelser for JavaScript. I dette tilfellet må du slå på i vBET muligheten til å oversette vBSEO Java Script meldinger:)
Jeg ser fungerte bra ... Takk. :)
WilliamCaeser
18-12-15, 00:17
Merknader er ikke oversette så noen som snakker ikke engelsk ikke kan se varsel i deres valgte språk ved hjelp av flagg. : Forvirret:
Jeg klikket på russisk og alt endret til russisk unntatt varsel, er ikke at de antar å oversette også?
Jeg ser ikke dette "slå på å endre merknader til JavaScript" i VBSEO. Er det ikke i den nyeste versjonen?
Marcin Kalak
18-12-15, 11:14
For å endre varsel på JS, angi alternativet AdminCP->vBSEO->SEO Funksjoner->Virtuelle HTML-Visning for å Bruke Virtuelle HTML-Visning.
Å oversette varsel lagt til ved hjelp av JS slå på valg AdminCP->vBET->Oversettelse Alternativer->Oversette vBSEO meldinger i JavaScript.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):