View Full Version: Jeg har problemer med å leve
Jeg har tenkt på å få betalt når du installerer den gratis versjonen, men det var et problem. Så jeg ga opp med å ta. Gjør ikke noe oversettelse. Jeg tror fra vBSEO
"Parse error: syntax error, uventede T_STRING in / home / xxx / domener / xxx.net / public_html / global.php (834): eval () 'd code on line 153
"Hvis du er sikker på å klikke på en gyldig link, vennligst ta kontakt med administrator."
Script fungerer ikke
Vennligst gi meg innhold fra global.php filen rundt linje 834 (noen linjer før og etter) og punkt som er 834. Jeg vet ikke hvilken BB versjon du bruker, så jeg kan ikke sjekke det selv.
versjon 3,8,5
vBSEO 3,5 RC1
detaljer sendt pm
Spørsmålet er om å generere output fra bunntekst mal. Vennligst sjekk gjør det fortsatt eksisterer på forumet når flagg blir satt på navigasjonslinjen.
Hvis ja så må du deaktivere vBET for et øyeblikk og sjekk ikke problemet eksisterer fortsatt. Hvis ja, da det ikke er relatert til vBET (vBET gjør ingenting når deaktivert).
Hvis problemet forsvinner når vBET er deaktivert, så kan du PM tilgang detaljene til Admin CP og FTP - vi må legge til tømmerstokker eksakte innhold av bunntekst mal og sjekke hva som er galt der.
Du må bare galt htaccess -. Vennligst sette passende vBET reglene i passende sted. Akkurat som manuell beskriver den. Så alt vil fungere OK.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):