PDA

View Full Version: Løst vBSEO og. htaccess

krisp
04-11-09, 14:43
Jeg bruker vBSEO for de ulike seo funksjoner bortsett fra jeg ikke skrive noen urls bruker vBSEO

Så må jeg likevel legge til:

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
eller bare:

RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- Når det ikke omskriving urls med vBSEO

(Også kan du mulig legge inn htaccess fil her -. Å se et eksempel hvordan det ser ut for vBSEO + vbet)

vBET
04-11-09, 14:48
Hvis du bruker vBSEO du må bruke regler som er opprettet for fora med vBSEO - ellers vBSEO ikke vil fungere i det hele tatt. Disse reglene gjør vBET samarbeide med vBSEO.

Hvis du bruker regler for forum uten vBSEO, da anmodningen ikke vil gå av vBSEO og vBSEO vil gjøre noe for denne forespørselen.

krisp
05-11-09, 00:13
Vær oppmerksom på at jeg har ingen. Htaccess i det hele tatt. Siden jeg ikke omskrive nettadresser med vbeso det er ikke nødvendig. Jeg bare bruker forskjellige funksjoner som = nofollow, utvidet metatags etc. Alle disse vBSEO funksjonene jobber helt fint uten. Htaccess i det hele tatt.

Den andre jeg importere vbet produktet både admincp og forumet går completly blank og jeg har ingen tilgang til skjemaet hele tatt.

Opprette en htaccess med enten.

RewriteEngine På

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]

eller

RewriteEngine På
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- Gjør ingen forskjell. Stil ikke mulig å kommunisere med forumet i det hele tatt.

vBET
05-11-09, 00:23
Vær oppmerksom på at jeg har ingen. Htaccess i det hele tatt. Siden jeg ikke omskrive nettadresser med vbeso det er ikke nødvendig. Jeg bare bruker forskjellige funksjoner som = nofollow, utvidet metatags etc. Alle disse vBSEO funksjonene jobber helt fint uten. Htaccess i det hele tatt.

I slike tilfeller bruker regler for forum uten vBSEO:)

Den andre jeg importere vbet produktet både admincp og forumet går completly blank og jeg har ingen tilgang til skjemaet hele tatt.

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post8:)

Sørg også for at du gjør alle installasjon og integrasjon skritt på riktig måte.
I tilfelle du ikke vil håndtere dette PM meg tilgang detaljer til Admin CP og FTP.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1