PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Matías i htaccess.

krisp
04-11-09, 14:43
Estic usant mcloud de les diferents característiques desig llevat que no reescriure urls amb Matías

Així que cal afegir:

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
o només:

RewriteRule Categories language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- Quan no reescriure urls amb Matías

(També podeu enviar el seu possible htaccess aquí -. Per veure un exemple de com es veu a Matías + VBET)

vBET
04-11-09, 14:48
Si utilitzeu Matías ha d'utilitzar les regles creades per als fòrums amb Matías - si Matías no funcionarà en absolut. Aquestes normes permeten VBET cooperar amb Matías.

Si s'utilitzen regles dels fòrums sense Matías, a continuació, demanar que no es vagi per Matías i Matías no farà res per aquesta sol.licitud.

krisp
05-11-09, 00:13
Tingueu en compte que no tinc htaccess. En absolut. Com que jo no reescriure les adreces URL amb vbeso no es necessita. Jo sols recórrer diferents característiques com = nofollow, metatags, etc estendre Totes aquestes característiques són vBSEO treballant molt bé amb el no. Htaccess en absolut.

El segon d'importar el producte VBET tant admincp i el fòrum va completament en blanc i no tinc accés a la forma en absolut.

La creació d'un htaccess amb qualsevol.:

RewriteEngine On

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]

o

RewriteEngine On
RewriteRule Categories language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- No fa cap diferència. Stil, no és possible comunicar-se amb el fòrum a tots.

vBET
05-11-09, 00:23
Tingueu en compte que no tinc htaccess. En absolut. Com que jo no reescriure les adreces URL amb vbeso no es necessita. Jo sols recórrer diferents característiques com = nofollow, metatags, etc estendre Totes aquestes característiques són vBSEO treballant molt bé amb el no. Htaccess en absolut.

En aquestes normes de casos d'ús de fòrum sense Matías:)

El segon d'importar el producte VBET tant admincp i el fòrum va completament en blanc i no tinc accés a la forma en absolut.

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post8:)

Assegureu-vos també que es realitzin tots els passos d'instal lació i la integració adequada.
En cas que no s'encarregarà d'aquest PM em accedir als detalls de la teva Admin CP i FTP.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1