PDA

View Full Version: Løst undermappe med et annet manus

jorgejgm
04-01-10, 13:12
Hola,

Tengo un problema con las páginas traducidas y los enlaces internos que no usan el script vbulletin.

Ej:

www.vbulletinscript/en/vbulletinscript/ ********-->>>> ok

www.vbulletinscript/en/otherscript/ ********-->>>> Error404 hvordan kan jeg si til at undermapper bør ikke bruke språket?takk.

vBET
04-01-10, 18:12
Her har du diskusjonen om dette:

Kort tid - det ikke er støttet nå - om URL er inne i forumet URL så det kan bli oversatt, men vi akseptert som funksjon forespørsel til å bestemme hvilke webadresser bør ikke støttes.

Akkurat nå er kanskje det vil være nok for deg å sette 301 redirects i din. Htaccess.

Også vennligst gi oss ekte nettadressene vi vil sjekke det.

jorgejgm
04-01-10, 18:30
Hei, jeg har sendt den virkelige nettadressen ved privat melding. Takk.

vBET
04-01-10, 20:04
Ok jeg ser det. Så - hvis du skrev disse delene er helt ute av vBulletin kontroll, så det ikke kan oversettes akkurat nå. Så som jeg skrev tidligere - for nå kan du gjort endringer i htaccess.. I neste versjon Det vil bli støttet av vBET:)

. for htaccess prøve denne (sette det før andre vBET regler):

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/ofertas-trabajo/(.*)?$ http://%{HTTP_HOST}/ofertas-trabajo/$2 [L,R=301]

Vennligst test det! Det var ikke kontrollert.

jorgejgm
05-01-10, 00:32
fungerer perfekt, takk igjen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations