View Full Version: Løst Feil etter opplasting 4.3.0
Jeg har lastet opp filene til 4.3.0 og fikk følgende feilmelding:
Fatal error: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / home / <folder> / public_html / testvb / forums / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 5
Jeg har en aktiv v4.2.3 kjører før jeg laste opp de nyeste filene. Jeg klarte ikke å finne noen oppgradering instruksjoner. Jeg antar at jeg kan bare laste det opp og overskrive filer av den forrige versjonen?
kamilkurczak
10-05-11, 18:35
Visste du oppdatere product.xml fil fra do-not-upload mappen? Hvis ikke - last opp det ved admincp din.
Hvorfor? fordi i denne versjonen vi ikke bruker denne funksjonen (vbet_global_bootstrap_init_start2 ()), men hvis du likevel bruke gamle xml-fil -. det er en referanse til denne funksjonen.
Så, vær så snill - laste opp nye xml-fil fra do-not-upload mappe.
Det samme feil skjer for admincp. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette i admincp før du laster opp den nye XML-filen?
kamilkurczak
11-05-11, 07:18
hvis du har denne feilen i admincp - du trenger å deaktivere krok system.
nettopp:
1. åpne og redigere vBulletin config.php fil
2. finne
<?php
3. lim etter denne linjen:
define('DISABLE_HOOKS', true);
4. lagre filen.
Nå har du alle kroker deaktivert, og du kan bruke adminp.
Klarer å få det oppgradert.
Thanks.
kamilkurczak
11-05-11, 19:02
takk for bekreftelsen - Jeg vil flytte denne tråden inn i avsnittet om feilsøking
Samme problem her.
Jeg brukte dette løse:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1283-new-installation-error.html
kamilkurczak
14-05-11, 14:16
og nå er løst?
Ja det løst
VB 4.1.3
1) laste opp alle filene fra UPLOAD mappen
og laste opp XML til server, og enn import og overskrive produkt fra server
2) etter det hadde jeg feilmelding:
Fatal error: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / home / <folder> / public_html / testvb / forums / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 5
2) jeg deaktivere krok:
4) Jeg brukte dette:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1283-new-installation-error.html
5) kontrollere og korrigere gamle / nye flagg og nye muligheter
kamilkurczak
15-05-11, 11:23
takk for bekreftelsen:)
Ja det løst
VB 4.1.3
1) laste opp alle filene fra UPLOAD mappen
og laste opp XML til server, og enn import og overskrive produkt fra server
2) etter det hadde jeg feilmelding:
2) jeg deaktivere krok:
4) Jeg brukte dette:
5) kontrollere og korrigere gamle / nye flagg og nye muligheter
Det er god praksis mens de gjør vedlikehold på BB eller noen plugins - deaktiver kroker først. Bare ha disse linjene i config.php og kommentere dem ut eller ikke;)
webmastersite
18-05-11, 18:08
Jeg hadde samme problem jeg sende deg pm Kamil. Jeg prøvde å lage krok, men ikke virket.
Edit: Det løses en gang i reupload XML-filen. Somehow den ikke virket ved første opplasting.
kamilkurczak
18-05-11, 20:31
kan du cofirm at det er løst nå? Jeg var på nettstedet ditt og oversettelse fungerer bra.
Hvis det fortsatt ikke bra - du åpne ny tråd med dette problemet
Thanks
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):