PDA

View Full Version: Ratkaistu Virhe lataamisen jälkeen 4.3.0

Schmike
10-05-11, 15:11
Olen ladannut tiedostot 4.3.0 ja sai seuraavan virheilmoituksen:

Fatal error: Call to määrittelemättömän funktion vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / home / <kansio> / public_html / testvb / foorumit / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 5

Olen aktiivinen v4.2.3 käynnissä ennen lataan uusimmat tiedostot. En onnistunut löytämään mitään päivitystä ohjeita. Oletan, että voin vain ladata sen ja korvaa tiedostot edellisen version?

kamilkurczak
10-05-11, 18:35
Oletko päivittää product.xml tiedosto do-not-upload kansio? Jos ei - lähetä se teidän admincp.

Miksi? koska tässä versiossa emme käytä tätä toimintoa (vbet_global_bootstrap_init_start2 ()), mutta jos silti käyttää vanhoja. xml-tiedoston - on viittaus tätä toimintoa.

Joten, please - lataa uusi. Xml-tiedoston ei-ei-upload kansioon

Schmike
11-05-11, 02:16
Sama virhe tapahtuu, admincp. Mitä voin korjata tämän admincp ennen kuin lähetät uuden XML-tiedoston?

kamilkurczak
11-05-11, 07:18
Jos sinulla on tämä virhe admincp - sinun täytyy poistaa koukku järjestelmään.
juuri:
1. avata ja muokata vBulletin config.php tiedostoa
2. löytää
<?php
3. liitä jälkeen tämä rivi:

define('DISABLE_HOOKS', true);
4. Tallenna tiedosto.

Nyt sinulla on kaikki koukut pois käytöstä ja voit käyttää adminp.

Schmike
11-05-11, 14:59
Onnistuneet saamaan sitä päivitetään.

Thanks.

kamilkurczak
11-05-11, 19:02
Kiitos vahvistus - muutan tätä säiettä osaksi vianmääritysosa

cesarica
14-05-11, 00:59
Sama ongelma täällä.

Olen käyttänyt tätä ratkaisemaan:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1283-new-installation-error.html

kamilkurczak
14-05-11, 14:16
ja nyt on ratkaistu?

cesarica
14-05-11, 17:46
Kyllä sen ratkaistu
VB 4.1.3

1) lataa kaikki tiedostot UPLOAD kansiosta
ja ladata XML-palvelin, ja kuin tuonti ja korvata tuote palvelimelta

2) Sen jälkeen minulla oli virheilmoitus:
Fatal error: Call to määrittelemättömän funktion vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / home / <kansio> / public_html / testvb / foorumit / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 5

2) estän koukku:

4) Olen käyttänyt tätä:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1283-new-installation-error.html

5) Tarkista ja korjaa vanhoja / uusia lippuja ja uusia vaihtoehtoja

kamilkurczak
15-05-11, 11:23
Kiitos vahvistus:)

meto
15-05-11, 23:20
Kyllä sen ratkaistu
VB 4.1.3

1) lataa kaikki tiedostot UPLOAD kansiosta
ja ladata XML-palvelin, ja kuin tuonti ja korvata tuote palvelimelta

2) Sen jälkeen minulla oli virheilmoitus:

2) estän koukku:

4) Olen käyttänyt tätä:

5) Tarkista ja korjaa vanhoja / uusia lippuja ja uusia vaihtoehtoja

Se on hyvä käytäntö, kun teet huoltotöitä vB tai plugins - Poista koukut ensin. Täytyy vain ne rivit config.php ja kommentoida niitä tai ei;)

webmastersite
18-05-11, 18:08
Minulla oli sama ongelma lähetän sinulle pm Kamil. Yritin luoda koukku, mutta ei toiminut.
Edit: Se ratkaistu kun olen reupload xml-tiedosto. Jotenkin se ei toiminut aluksi ladata.

kamilkurczak
18-05-11, 20:31
Voitko cofirm että se on ratkaistu nyt? Olin sivustossasi ja käännös toimii hyvin.
Jos vieläkään ei hyvä - avatkaa uusi säie tätä asiaa

Kiitos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1