View Full Version: Facebook likhet Button
Jeg har lagt til en Facebook som knapp til nettstedet mitt.
Det fungerer helt fint bortsett fra når jeg liker en oversatt side.
Url som viser på min Facebook-profilen er alltid url for den engelske siden (forum standard språk)
Hvordan kan jeg få knappen arbeidet for oversatte sider.
Her er den mod detaljer, Facebook "like" knapp for VBulletin - vBulletin SEO Forums (http://www.vbseo.com/f2/facebook-like-button-vbulletin-42695/index2.html # post266022)
Det jeg ser er det iframe ikke en knapp. Vennligst beskrive nøyaktig hvordan det fungerer, er hvordan den presenteres på forumet din (gi URL der vi kan se det på forumet og fortelle hvilken som er det).
lol, laster iframe lignende knappen, hvor har du vært i 2010, dont du vet hva en facebook slik knapp?
Uansett, hva no legg den på deg testområde eller på vbet, tar det 2 sekunder, og mange av brukerne bruker den.
Vær oppmerksom på at min tid tilbringer i 2010 år er min personlige ting. Hvis du forventer støtte foreslår jeg å svare på spørsmål i stedet for å skrive setninger som gir ingenting for problemet og kan bli behandlet som støtende. Vi er ikke interessert i hva som etter din mening bør være kjent av alle mennesker i verden (for dette må du bruke Members Area - du har der Off Topic sub forum), men i å hjelpe deg. Og for at vi trenger dine svar.
Vær oppmerksom på at vi ikke installere hver eneste mod som brukes av hver av våre kunder. Vennligst svar på gitte spørsmål, så vil vi kunne analysere problemet og hjelpe deg:)
Vennligst beskrive nøyaktig hvordan det fungerer
Koden jeg knyttet til, legger til en facebook som knapp på vBulletin forumet sidene, når du klikker det den viser deg likte vb siden og det viser også på din Facebook-profil.
Det fungerer helt fint bortsett fra når jeg liker en oversatt side.
Url som viser på min Facebook-profilen er alltid url for den engelske siden (forum standard språk)
gi URL hvor vi kan se det på forumet og fortelle hvilken som er den
Jeg vil tillate meg å se det og bedre forstå. Se også linker, hvilke endringer, hva som ikke er under oversettelse, osv. Nå er jeg ikke i stand til å avgjøre hva som skjer. Vennligst gi spurte data:)
Computer Juice - Møteplassen - Gratis PC Hjelp, IT Support og reparasjoner (http://www.computer-juice.com/forums/)
Du må være medlem og logge deg inn
Vennligst PM meg tilgang detaljer for enhver test konto som vil tillate meg å se det (vi ikke skaper falske kontoer på dine klienter forum). Jeg er på forumet akkurat nå så vil jeg være i stand til å sjekke det fort:)
OK, så jeg er der. Men du fremdeles ikke skrev hva bør jeg leter etter ...
Igjen fortell "som man er det" - hvilken knapp vi snakker om? Hva skal jeg etter noen forumet din? Gi meg litt tekst, eller beskrive bildet ... Jeg ser nå knappen for donere og for å søke ...
Den facebook som knappen i midten av skjermen.
http://socialmediaseo.net/wp-content/uploads/2010/07/facebook-like-button.jpg
Jeg ser ikke noe sånt ... Kanskje det genererer noe annet i henhold til brukerens landet. I midten (mellom Google-søk og knapp for donasjon) Jeg ser noen bilde med teksten "Jeg liker dette" på polsk. Fortell det er dette eller noe annet. Hvis noe annet - vennligst gi meg skjermdump av hele forumet og punktet hvor det er. Jeg ser ikke Thung opp bildet ...
Ja, det er en facebook som knapp.
Når du klikker på det den liker forumet siden på facebook profil.
Bortsett fra det liker alltid den engelske versjonen ikke oversatt URL.
Som jeg ser facebook reagerer på nettleseren språkinnstillinger - jeg ser det på polsk. Også etter å ha klikket jeg ser logg inn skjema på polsk. Så vil du virkelig trenger noen integrasjonen her? ...
Hvis du ønsker å sette det språk verdi da først kan du sjekke hva som er navnet på attributtet for språkkoden brukt i Facebook. Også finne de bruker samme språk koder. Hvis ja, så bare i malen der du la iframe endre iframe src attributtverdi og legge det språkkoden. Verdien lagres ved vBET i $ _REQUEST ['språk'] - på mal vennligst bruk $ _REQUEST [språk].
Også oppmerksom på at innholdet i iframe ikke er behandlet som en del av siden din av Google roboter. For roboter hver iframe er egen side - hver kan være separat indekseres. Så indeksere siden din roboter ikke ta hensyn til innhold av iframe - det er behandlet som link.
Rådfør gjorde det hjelp.
Du forstår ikke. Har du en facebook-konto? Ingen anelse om hva dette har å gjøre med robots.txt og Google. Det er et facebook som knapp, enn når trykket viser deg liker sidene på facebook side, slik at vennene dine klikk den og du får trafikk fra facebook.
La meg forklare bedre;
Jeg klikker lignende knappen for spansk (es)
I facebook min linken er for den engelske versjonen (en)
Ja - Jeg har ikke forstått. Alt jeg så var Facebook login siden som allerede var på polsk og jeg tenkte at du mener denne oversettelsen. Som jeg ser du vil Facebook for å se lenke til din oversatt sidene. Vennligst gi meg et øyeblikk jeg vil se igjen på denne inkludert iframe.
OK så - du må endre denne koden (fra vBSEO tråden):
$facebook_liked_url = $_SERVER['VBSEO_URI'];
til dette (ikke testet):
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
$facebook_liked_url = $_REQUEST['language'] ? vbet_createURLForAddressNoChecks($_REQUEST['language'], $_SERVER['VBSEO_URI']) : $_SERVER['VBSEO_URI'];
Rådfør gjorde det hjelp:)
Jeg gjorde denne endringen, men når jeg liker en transted url det show på min facebook-side som:
Dave liker http://www.facebook.com/forums/da/ på facebook.com.
Dette er helt feil.
Thanks.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):