PDA

View Full Version: Opgelost Probleem

Taurus
23-06-10, 11:34
Sorry voor de dubbele post.

Ik heb dringend hulp nodig. Na de upgrade heb ik deze fout op de top van mijn forum:

Warning: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 is niet een array in [pad] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Mijn hele forum is helemaal messed up. Om een of andere reden gebeurt dit alleen als niet ingelogd dus voor de gasten. Indien ingelogd bent, alles is prima.

EDIT: OK Ik realiseerde me dat nadat ik met een handicap het gebruik 'Full File Cache voor de gasten (BETA!)' alles in orde is. Dus er moet iets mis zijn er. (En ik heb een chmod 777-R vbet_guestcache)

kamilkurczak
23-06-10, 12:56
hello,

U kunt plakken hier url van het forum? Ik wil graag om het te controleren.

Taurus
23-06-10, 13:13
Ik heb draaide de volledige File Cache Voor de gasten af. Anders mijn forum is volledig kapot. Ik heb te veel leden en gasten online om zelfs deze hebben op 5 minuten mate. Sorry.

CreativX - Powered by vBulletin (http://creativx.net/forums/)

EDIT: lol .... sorry, ik zag net dat je personeel. Laat het me weten als je kan controleren, en ik zal de gast cache weer in te schakelen.

kamilkurczak
23-06-10, 13:25
Nog niet overschakelen, zullen wij proberen op te lossen zonder gebruik te maken van uw forum.

Taurus
23-06-10, 13:58
OK, goed om te horen. Wachten op de oplossing!

kamilkurczak
23-06-10, 14:39
ok, sorry voor dit probleem, dit is nog steeds BETA functionaliteit.

Ook de eerste probeer alleen maar de juiste cache-bestand te verwijderen (u vindt het in / vbet_guestcache / nl / directory - je moet het herkennen van naam -. Het niet gewoon verwijderen van alle bestanden opgenomen er misschien vB net gegenereerd dergelijke pagina voor een of andere reden en vBET in de cache en nu wordt getoond in de cache resultaat.

Daarna gewoon schakelen deze functionaliteit.

Als het weer gebeurt na cache clearing - stuur ons toegang details (toegang voor uw Admin CP en FTP) en we zullen oplossen.

Taurus
23-06-10, 15:17
juiste cache-bestand

Sorry, maar wat is de naam van dit bestand moet ik verwijderen?

Taurus
24-06-10, 01:14
Iets ... iemand?

kamilkurczak
24-06-10, 09:38
Verwijder alle bestanden in deze map. Als het niet werkt stuur me PM met toegang details van het forum (s) FTP

Taurus
24-06-10, 11:07
FTP-gegevens verzonden!

kamilkurczak
24-06-10, 13:48
ok, bedankt.
Nu zullen we proberen deze bug vinden

en ik moeten nog steeds de toegang tot uw admincp (PM aub)

steve
24-06-10, 13:51
Dit zal worden gerelateerd aan de file cache.

kamilkurczak
24-06-10, 13:57
Ja, we nu:)

Taurus
24-06-10, 14:45
Details PM'd! Bedankt

kamilkurczak
24-06-10, 16:11
Ik heb aangemeld bij de admincp en ik draaide deze optie aan.
Na dat ik op uw belangrijkste forum site en vertaald site en ik en niet te zien het probleem.

Nu is deze optie is uitgeschakeld weer.

1.please zet deze optie,
2.find de site met deze kwestie,
3.Copy deze url,
4.turn uit deze optie en plak hier de url met de uitgifte

:)

Taurus
24-06-10, 16:18
ehhhhhh ********** dit vraagstuk alleen als u een gast op het forum. Het gebeurt niet als je ingelogd bent dus zet hem aan. Log uit als admin. En ga naar de URL als gast.

EDIT: En als een gast, ga dan in een thread of post, je zult zien, is het forum volledig gebroken. Niet de homepage. Op de homepage van slechts een fout recht op de top.

kamilkurczak
24-06-10, 16:29
Ik was als gast natuurlijk, maar alles was normaal (zoals site met deze optie is uitgeschakeld)

Plese plak hier de url naar de site van deze kwestie

Taurus
24-06-10, 16:36
Ik heb net overgestapt hem aan. En ging naar mijn homepage CreativX - Powered by vBulletin (http://creativx.net/forums/)

In eerste instantie is het fijn. Ga in een draad, wanneer het is prima. Ga terug naar de homepage .... bang ... fout op de top. Ga nu tot een draad **********.. gebroken. Het is nog steeds ingeschakeld nu.

Taurus
24-06-10, 16:45
Sorry, maar ik kan niet houden deze is ingeschakeld. Ik heb bijna 400 gasten online, nu het bekijken van een gebroken forum. Ik ben het uitschakelen. Test het wanneer je kunt.

kamilkurczak
24-06-10, 17:03
ok ok, gewoon uitschakelen deze optie:)

kamilkurczak
24-06-10, 18:28
ok. Opgelost:)

We vonden een conflict met CT Verjaardag Image Post in global_start haak.
Dit is een tegenstrijdige code:

global $globaltemplates;
$globaltemplates = array_merge($globaltemplates, array('postbit_ct_birthday_box'));

Het is geen probleem, maar we vBET opgelost.
We weten niet wat er precies is deze fout veroorzaakt, omdat vBet geen gebruik maken van deze variabele (global $ globaltemplates;). het kan fout van PHP of vBulletin

Nu werkt alles prima. Gebruik Volledige File Cache Voor gasten is ingeschakeld!

Als je ooit wel updaten CT Verjaardag Afbeelding Afbeelding plugin moet je deze operaties doen:
1. ga naar admincp -> Plugins & Producten -> Plugin Manager
2. vinden CT Verjaardag Afbeelding Afbeelding
3. klik op de CT verjaardag - Add To globaltemplates

Nu kunt u opties van deze code. Dus:

4. Uitvoering vindt Order veld,
5. te bewerken 5-6
6. klik op save knop

Taurus
25-06-10, 00:42
Hartelijk dank voor uw geweldige service! Jullie rots big time! Ga check it out nu!

Taurus
26-06-10, 16:37
Gelukkig heb ik gecontroleerd om te zien of alles werkt nog steeds prima bij het inloggen als gast. En het is niet! Mijn hele forum is helemaal messed up weer! Zelfs mijn homepage. Ik heb een handicap van de gast cache weer. En het is prima!

Gelieve jongens, ik hoop echt dat je dit uitzoeken.

Dank je wel!

vBET
27-06-10, 00:07
Wees specifiek. Geef de exacte URL naar de pagina die niet goed werkt met gasten cache en te vertellen wat er verkeerd is.

Taurus
27-06-10, 02:17
Als gast cache is ingeschakeld, wordt elke pagina gebroken. Dus laat me weten wanneer je wilt kijken, en ik kan gast caching mogelijk maken, en u kunt zien.

kamilkurczak
28-06-10, 10:59
Im sorry Stier, maar ik kan deze kwestie niet op je forum.
Ik was op uw site, en ik zet deze gast cache optie.

Ik herladen weinig sites als gast, maar ik kan niet vinden deze kwestie.
alles is normaal (zoals bij deze optie is uitgeschakeld)

Taurus
28-06-10, 11:23
Nou ik alleen maar in staat gesteld, en ging naar mijn forumhomepage op IE, en het is helemaal messed up!

Taurus
28-06-10, 11:25
Ik heb het apparaat hebt uitgeschakeld weer.

Iets anders. Omdat je veranderd de uitvoering order op die andere mod, 2 van mijn andere mods gestopt met werken. Een daarvan is de automatische welkom thread over de registratie, en de andere is een automatische welkom bezoeker bericht op registratie. Kunt u er in deze ook.

Dank u.

kamilkurczak
28-06-10, 11:27
ok ik zal proberen het op IE. Ik kan draaien op deze optie, dus ik zal proberen om dit probleem te vinden

Taurus
28-06-10, 11:30
OK. Ik heb ook bewerkte mijn vorige post. Zie dat ook.

Bedankt

kamilkurczak
28-06-10, 15:55
over onderwerp op de homepage: Ik ben op zoek en nog steeds niet ehh vinden.

over deze twee plugins. Hoe kan ik reproduceren dit probleem op uw forum? Als ik het kan vinden?

Taurus
28-06-10, 16:01
Ik weet niet wat je deed, maar het lijkt nu te werken. De kwestie over het forum is gebroken dat is. Het lijkt OK nu.

Ik weet niet hoe we het probleem te reproduceren met de 2 plugins. De een maakt een nieuwe thread in het forum Welkom bij een nieuw lid registreert. Verwelkomen hem. De andere zorgt voor een Bezoeker welkomstwoord hem. In zijn profiel pagina.

kamilkurczak
28-06-10, 16:41
genoeg om de oude cache te verwijderen:)

over deze twee plugins. Schakel vBET en proberen om dit probleem terug te vinden.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1