View Full Version: Løst Problem
Sorry for dobbelt post.
Jeg har hårdt brug for hjælp. Efter opgraderingen har jeg denne fejl på toppen af mit forum:
Advarsel: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 er ikke et array i [sti] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153
Hele min forum er helt rodet op. Af en eller anden grund dette kun sker, hvis ikke logget ind Så for gæster. Hvis der er logget ind, alt er fint.
EDIT: OK, jeg indså, at efter at jeg har deaktiveret Brug 'Fuld Fil Cache For gæster (BETA!)' alt er i orden. Så der må være noget galt der. (Og jeg gjorde CHMOD 777-R vbet_guestcache)
kamilkurczak
23-06-10, 12:56
hej,
kan du indsætte her url til dit forum? Jeg vil gerne tjekke det.
Jeg har vendt Fuld Fil Cache For gæster væk. Ellers er mit forum er helt ødelagt. Jeg har for mange medlemmer og gæster online for at selv har dette på i 5 minutter Mate. Undskyld.
CreativX - Powered by vBulletin (http://creativx.net/forums/)
EDIT: LOL .... undskyld, jeg har lige set at du er ansat. Lad mig vide, hvornår du kan kontrollere det, og jeg vil gøre det muligt for gæsten cachen igen.
kamilkurczak
23-06-10, 13:25
Tænd ikke det endnu, vil vi forsøge at løse det uden at bruge dit forum.
OK, godt at høre. Venter på løsningen!
kamilkurczak
23-06-10, 14:39
ok, undskyld for dette problem, er det stadig BETA funktionalitet.
Også Prøv først lige at fjerne passende cache-fil (du vil finde det i / vbet_guestcache / da / bibliotek - bør du genkende den ved navn -. Det ikke bare fjerne alle filer inkluderet der måske vB netop genereret en sådan side for en eller anden grund og vBET cachede det, og nu er det vist cachede resultat.
Efter at bare tænde for denne funktionalitet.
Hvis det sker igen efter cache clearing - send os adgang detaljer (adgang til din Admin CP og FTP) og vi vil løse det.
passende cache-fil
Undskyld men hvad er navnet på denne fil jeg skal fjerne?
kamilkurczak
24-06-10, 09:38
slette alle filer i denne mappe. Hvis det ikke virker sende mig PM med adgang detaljer til dit forum (s) FTP
kamilkurczak
24-06-10, 13:48
ok, tak.
nu vil vi prøve at finde denne fejl
og jeg stadig har brug for adgang til din admincp (PM please)
Dette vil være relateret til filen cache.
kamilkurczak
24-06-10, 13:57
ja, vi nu det:)
kamilkurczak
24-06-10, 16:11
Jeg loggede ind på admincp og jeg vendte mig denne mulighed.
Efter at jeg var på din primære forum websted og oversættes stedet og jeg og kunne ikke se problemet.
Nu er denne indstilling er slået fra igen.
1.please slå denne indstilling,
2.find stedet med dette spørgsmål,
3.copy denne url,
4.turn off denne mulighed og indsæt url med spørgsmålet
:)
ehhhhhh ********** dette problem kun opstår, hvis du er en gæst på forummet. Det sker ikke, hvis du er logget ind Så tænder den. Log ud som admin. Og gå til URL'en som gæst.
EDIT: Og som gæst, i enhver tråd eller indlæg gå, vil du se, er det forum, helt ødelagt. Ikke på hjemmesiden. På hjemmesiden har kun en fejl lige på toppen.
kamilkurczak
24-06-10, 16:29
jeg var som gæst selvfølgelig, men alt var normalt (som stedet med denne indstilling slået fra)
Plese indsæt webadressen til webstedet med dette emne
Jeg har lige skiftet den. Og gik til min hjemmeside CreativX - Powered by vBulletin (http://creativx.net/forums/)
I første omgang er det fint. Gå ind i enhver tråd én gang, er det fint. Gå tilbage til hjemmesiden .... bang ... fejl på toppen. Gå ind i en tråd nu **********.. brudt. Det er stadig tændt nu.
Undskyld, men jeg kan ikke holde denne tændt. Jeg har næsten 400 gæster online, nu ser en brækket forum. Jeg er ved at slukke dem. Venligst teste det, når du kan.
kamilkurczak
24-06-10, 17:03
ok ok, bare slå denne mulighed:)
kamilkurczak
24-06-10, 18:28
ok. Løst:)
Vi fandt en konflikt med CT Fødselsdag Billede Indlæg i global_start krog.
Dette er en modstridende kode:
global $globaltemplates;
$globaltemplates = array_merge($globaltemplates, array('postbit_ct_birthday_box'));
Det er ikke et vBET problem, men vi løst det.
Vi ved ikke, hvad der præcist er årsag til denne fejl, fordi vBet ikke bruger denne variabel (global $ globaltemplates;). det kan fejl af php eller vBulletin
Nu er alt fungerer fint. Brug Fuld Fil Cache For gæster, er at tænde!
Hvis du nogensinde gør opdatere denne CT Fødselsdag Billede Indlæg plugin du nødt til at gøre disse operationer:
1. Gå til admincp -> Plugins & Produkter -> plugin manager
2. finde CT Fødselsdag Billede Indlæg
3. Klik på CT fødselsdag - Tilføj til globaltemplates
Nu kan du redigere muligheder i denne kode. Så:
4. finde Execution Order område,
5. blot redigere 5 til 6
6. klik på save knappen
Mange tak for din store service! Du fyre Rock big time! Gonna tjek det ud nu!
Heldigvis har jeg tjekket for at se om alt stadig fungerer fint, når du logger ind som gæst. Og det er ikke! Min hele forummet er helt rodet op igen! Selv min hjemmeside. Jeg har deaktiveret gæsten cachen igen. Og det er fint!
Venligst fyre, jeg håber virkelig du kan sortere det ud.
Tak!
Vær specifik. Giv nøjagtige URL til side, som ikke fungerer korrekt med gæst cache og fortælle hvad der er galt der.
Når gæst cache er tændt, er hver side brudt. Så lad mig vide, når du ønsker at se, og jeg kan aktivere gæst caching, og du kan se.
kamilkurczak
28-06-10, 10:59
Im ked af Taurus, men jeg kan ikke finde dette spørgsmål på dit forum.
Jeg var på dit websted, og jeg tænder for denne gæst cache mulighed.
Jeg genindlæses få steder som gæst, men jeg kan ikke finde problemet.
alt er normalt (ligesom når denne indstilling er slukket)
Nå jeg bare gjort det muligt, og gik til min forumhomepage på IE, og det er helt rodet op!
Jeg slukkede for den igen.
Noget andet. Da du ændrede udførelsen bekendtgørelse om, at andre MOD, 2 af mine andre mods standsede i orden. Den ene er den automatiske velkomst tråd om registrering, og den anden er en automatisk velkommen gæst besked på registrering. Kan du se på dette også.
Tak.
kamilkurczak
28-06-10, 11:27
Ok jeg vil prøve det på IE. Jeg kan slå denne indstilling, så jeg vil forsøge at finde dette spørgsmål
OK. Jeg har også redigeret mine tidligere indlæg. Venligst se, at også.
Thanks
kamilkurczak
28-06-10, 15:55
om emnet på hjemmesiden: Jeg er søgende og stadig ikke kan finde det ehh.
om denne to plugins. Hvordan jeg kan genskabe problemet på dit forum? Når jeg kan finde det?
Jeg ved ikke, hvad du gjorde, men det ser ud til at virke nu. Spørgsmålet om forummet blevet brudt, der er. Det virker OK nu.
Jeg ved ikke, hvordan vi kan genskabe problemet med de 2 plugins. Den ene opretter en ny tråd i Velkommen forum, når et nyt medlem registre. Byde ham velkommen. De andre skaber en besøgende besked byde ham velkommen. I hans profil side.
kamilkurczak
28-06-10, 16:41
nok til at fjerne den gamle cache:)
om dette 2 plugins. Husk at deaktivere vBET og forsøge at finde dette spørgsmål igen.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):