View Full Version: Ratkaistu Ongelma
Anteeksi double post.
Olen kipeästi apua. Päivityksen jälkeen olen tämän virheen päälle foorumini:
Varoitus: array_merge () [function.array-merge]: Argumentti # 1 ei ole array [polku] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153
Minun koko foorumi on täysin sekaisin. Jostain syystä tämä tapahtuu vain, jos ole kirjautunut sisään Joten vieraille. Jos kirjautuneena, kaikki on hyvin.
EDIT: OK tajusin, että kun poistin Käytä "koko tiedoston välimuisti vierasta (BETA!)" kaikki on hyvin. Joten täytyy olla jotain vikaa. (Ja tein CHMOD 777-R vbet_guestcache)
kamilkurczak
23-06-10, 12:56
hello,
Voitko liittää tässä URL-osoitteen foorumi? Haluaisin tarkistaa sitä.
Olen kääntänyt koko tiedoston välimuisti vieraat pois. Muuten foorumini on täysin rikki. Olen liian monta jäsentä ja vierasta edes olla tätä koskeva 5 minuuttia perämies. Anteeksi.
CreativX - vBulletin (http://creativx.net/forums/)
EDIT: lol .... Anteeksi, olen juuri näin, että olet henkilökuntaa. Haluan tietää milloin voit tarkistaa sen, ja minä mahdollistaa vieras välimuistin uudelleen.
kamilkurczak
23-06-10, 13:25
Älä kytke sitä vielä, yritämme ratkaista asian ilman sen käytöstä.
OK, hyvä kuulla. Odotetaan ratkaisu!
kamilkurczak
23-06-10, 14:39
ok, anteeksi tämä ongelma, tämä on vielä BETA toiminnallisuutta.
Pyydämme myös ensin yrittää vain poistaa sopiva välimuistitiedoston (löydät sen / vbet_guestcache / fi / Directory - sinun pitäisi tunnistaa se nimi - se ei vain poista kaikki tiedostot mukana siellä. Ehkä vB vain syntyy niin sivu jostain syystä ja vBET välimuistissa sen ja nyt se näkyy välimuistissa tulosta.
Sen jälkeen vain käynnistät tämän toiminnon.
Jos se tapahtuu uudestaan, kun välimuisti clearing - Lähetä meille käyttöoikeustiedot (pääsy admin CP ja FTP) ja me ratkaisemme sen.
tarkoituksenmukaista välimuistitiedostoa
Anteeksi mutta mikä on nimi tämän tiedoston minun pitäisi poistaa?
kamilkurczak
24-06-10, 09:38
poistaa kaikki tiedosto tähän kansioon. Jos se ei toimi lähetä minulle PM pääsy yksityiskohdat your forum (s) FTP
kamilkurczak
24-06-10, 13:48
ok, kiitos.
Nyt yritämme löytää tämän vian
ja minä vielä käsiksi admincp (PM kiitos)
Tämä liittyy välimuistin.
kamilkurczak
24-06-10, 13:57
Kyllä, nyt se:)
kamilkurczak
24-06-10, 16:11
Olen kirjautunut admincp ja käännyin tämän vaihtoehdon.
Sen jälkeen olen ollut tärkeimpiin teidän foorumisivustoosi ja käännetty päällä ja minä ja ei näe asiaa.
Nyt tämä vaihtoehto on käytössä jälleen.
1.please ota tämä vaihtoehto,
2.find sivuston kanssa tästä asiasta,
3.copy tämä url,
4.turn pois tämän vaihtoehdon ja liitä tässä url kanssa ongelma
:)
ehhhhhh ********** Tämä ongelma syntyy, jos olet vieraana foorumi. Se ei tapahdu, jos olet kirjautunut sisään Joten käynnistä se. Kirjaudu ulos ylläpitäjänä. Ja siirry URL vieraana.
EDIT: Ja niin vieras, mennä mihin tahansa lanka tai postitse, näet, foorumi on täysin rikki. Ei kotisivulta. On kotisivu on vain virhe sen päälle.
kamilkurczak
24-06-10, 16:29
Olin vieraana ofcourse, mutta kaikki oli normaalia (kuten sivusto tämä asetus ei ole käytössä)
plese liitä tässä url sivuston kanssa tästä asiasta
Olen juuri vaihtanut sen. Ja menin etusivulle CreativX - vBulletin (http://creativx.net/forums/)
Aluksi se on hienoa. Mene mihin tahansa lanka kerran, se on hienoa. Palaa etusivulle .... bang ... virhe päälle. Menkää kierre nyt **********.. rikki. Se on edelleen päällä nyt.
Anteeksi, mutta en voi pitää tätä päällä. Olen lähes 400 vierasta, nyt katsella rikki foorumi. Olen katkaisemalla virta. Testaa se kun voit.
kamilkurczak
24-06-10, 17:03
ok ok, juuri tämän vaihtoehdon pois päältä:)
kamilkurczak
24-06-10, 18:28
ok. Ratkaistu:)
Löysimme ristiriidassa CT Syntymäpäivä Image Post global_start koukku.
Tämä on ristiriidassa koodi:
global $globaltemplates;
$globaltemplates = array_merge($globaltemplates, array('postbit_ct_birthday_box'));
Se ei ole vBET kysymys, mutta olemme ratkaisseet sen.
Emme tiedä mitä aiheuttaa tämän virheen, koska vBET Älä käytä tätä muuttujaa (maailmanlaajuinen $ globaltemplates;). se voi virhe php tai vBulletin
Nyt kaikki toimii. Käytä koko välimuistin Vieraille on päälle!
Jos joskus tehdä päivityksen tähän CT Syntymäpäivä Image Post plugin sinun tarvitsee tehdä nämä toimet:
1. Siirry admincp -> Plugins & tuotteet -> Plugin Manager
2. Etsi CT Syntymäpäivä Image Post
3. klikkaa CT syntymäpäivä - Lisää globaltemplates
Nyt voit muokata vaihtoehtoja tämän koodin. Joten:
4. Etsi Execution Tilaa alalla,
5. vain muokata 5-6
6. napsauta Tallenna-painiketta
Kiitos kovasti hyvästä palvelusta! Te Rock big time! Gonna check it out now!
Onneksi olen tarkistanut, onko kaikki on vielä toimii hienosti, kun kirjaudut sisään vieraana. Ja se ei ole! Minun koko foorumi on täysin sekaisin taas! Jopa kotisivuilleni. Poistin vieras välimuistin uudelleen. Ja se on hienoa!
Ole hyvä ja kaverit, toivon todella, voit selvittää tämän asian.
Kiitos!
Ole erityinen. Anna tarkka URL sivulle, joka ei toimi oikein guest välimuisti ja kertoa mikä on vialla siellä.
Kun vieras välimuisti on päällä, jokainen sivu on rikki. Joten haluaisin tietää milloin haluat etsiä, ja voin ottaa vieras välimuistin sekä näet.
kamilkurczak
28-06-10, 10:59
Im sorry Härkä mutta en löydä tästä aiheesta your forum.
Olin sivustossasi ja käännyn tässä guest välimuistiin.
Olen reloaded harvoja sivustoja vieras, mutta en löydä tätä kysymystä.
kaikki on kunnossa (kuten tämä vaihtoehto on käytössä)
No en juuri mahdollistanut, ja menin forumhomepage IE, ja se on täysin sekaisin!
Minä sammutin sen uudelleen.
Jotain muuta. Koska muutit täytäntöönpanomääräys, muiden mod, 2 minun muita modeja lakkasi toimimasta. Yksi on automaattinen tervetullut lanka rekisteröinnistä, ja toinen on automaattinen tervetullut vierailija viesti rekisteröinnistä. Voisitteko tutkia tätä myös.
Kiitos.
kamilkurczak
28-06-10, 11:27
ok yritän sitä IE. Voin ottaa tämän vaihtoehdon niin yritän löytää tämän ongelman
OK. Olen myös muokannut minun edellinen postitse. Katso, että myös.
Kiitos
kamilkurczak
28-06-10, 15:55
Tietoa asiasta on kotisivu: Etsin ja vieläkään löydä sitä ehh.
Tietoja tämän kahden plugins. Miten voin toistaa tämän asian your forum? Kun löydän sen?
En tiedä mitä teit, mutta se näyttää toimivan nyt. Kysymys on Foorumissa murrettu että on. Tuntuu OK nyt.
En tiedä, miten voimme toistaa ongelman kanssa 2 plugins. Yksi luo uusi lanka Tervetuloa foorumiin, kun uusi jäsen rekisteröi. Toivottaa hänet tervetulleeksi. Muut luo Visitor viesti toivottaa hänet tervetulleeksi. Hänen profiilisivulla.
kamilkurczak
28-06-10, 16:41
riittää poistamaan vanhat cache:)
tästä 2 plugins. Ole hyvä poistaa vBET ja yrittää löytää asiaa uudelleen.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):