PDA

View Full Version: Opgelost vBET 3.3.4 Prestaties Probleem

rootksk
23-06-10, 10:24
vBET 3.3.4 opgewaardeerd, maar de prestaties probleem. belasting van de server naar 50 & 60

Mijn forum dagelijks uniqie hit: 100.000
Mijn database 6 GB

Lossen plugin server load normaal
Belasting plugin server load erg hoog

3.3.3 versie had geen dergelijke problemen binnen, maar de upgrade naar 3.3.4 probleem te beginnen

Let op: sory mijn Engels

VBulletin 3.8.5
VBSEO 3.3.2

vBET
23-06-10, 18:17
Dat is vreemd. Heeft u ingeschakeld op Full File Cache voor gasten? Zo ja - kan u bevestigen dat cache-bestanden worden gemaakt? Als dat niet - voeg juiste rechten voor cache directory.

Ook vertel welke versie van vBSEO die u gebruikt (indien aanwezig) en check-in uw webmaster tools heb je enig omleiding loops. Dit is enige dat bij mij komt die ertoe kunnen leiden van een dergelijk gedrag een omleiding lus. Lees ook zelf handmatig een aantal vertaalde pagina's, archief, etc. - en laat ons weten als u een pagina die niet werkt.

vBET
23-06-10, 19:53
Sorry - Ik merkte op dat je vBSEO versie geschreven en het raakte me. Een van onze gebruikers al doorgelust omleidingen aangegeven op deze vBSEO versie. Update naar 3.5.1 vBSEO probleem hiermee opgelost. Daarom raden we u uw vBSEO en waarschijnlijk zal het probleem op te lossen. Ook - je kan PM me toegang tot de details van uw Admin CP en FTP en ik kan oplossing te vinden voor deze vBSEO versie.

rootksk
24-06-10, 12:20
Probleem opgelost. vBSEO upgraden naar 3.5.1:)

dank u

vBET
24-06-10, 12:26
OK dus:) Nog steeds hebben we geen idee waarom deze omleidingen loops komt voor in de vorige vBSEO versies, maar ik denk dat de beste tip is om gemaakt te upgraden. Blij dat het OK is nu:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations