PDA

View Full Version: Opgelos vBET 3.3.4 Prestasie Probleem

rootksk
23-06-10, 10:24
vBET 3.3.4 opgegradeer maar prestasie probleem. server load op 50 & 60

My forum daagliks uniqie treffer: 100,000
My databasis 6 GB

Laai plugin server load normaal
Load plugin server load baie hoog

3.3.3 Weergawe geen sulke probleme gehad het. Maar opgegradeer tot 3.3.4 probleem begin

Let wel: riaal my Engels

VBulletin 3.8.5
Vbseo 3.3.2

vBET
23-06-10, 18:17
Dit is vreemd. Het jy draai op volle inhoud van die cache vir die gaste? Indien ja - kan jy bevestig dat die kas lêers geskep word? Indien nie - voeg gepaste voorregte vir die kas directory.

Ook asseblief vertel watter weergawe van vBSEO wat jy gebruik (indien enige) en te kontroleer in jou webmeester tools het jy geen omschakeling loops. Dit is enigste ding wat na my toe kom wat die oorsaak van sulke gedrag kan 'n paar omschakeling lus. Maak ook seker jouself handmatig sommige vertaal bladsye, argief, ens - en laat ons weet as jy 'n paar bladsy wat nie werk nie.

vBET
23-06-10, 19:53
Jammer - ek het net opgemerk dat wat jy geskryf het vBSEO weergawe en dit het my getref. Een van ons gebruikers het reeds opgemerk haak doorverwijzing op hierdie vBSEO weergawe. Update na vBSEO 3.5.1 opgelos probleem. So werk jou vBSEO en dit sal waarskynlik die probleem op te los. Ook - jy kan my PM toegang tot die details na jou Admin CP en FTP en ek kan vind 'n oplossing vir hierdie vBSEO weergawe.

rootksk
24-06-10, 12:20
Probleem opgelos. vbseo upgrade na 3.5.1:)

dankie

vBET
24-06-10, 12:26
OK so:) Nog steeds ons het geen idee hoekom diegene doorverwijzing lusse in die vorige vBSEO weergawes voorkom nie, maar ek dink wat die beste wenk is om te gemaak opgradeer. Bly dit is OK nou:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1