PDA

View Full Version: Opgelost Ernstige problemen

Jesh
22-04-10, 01:46
Hallo,

Ten eerste, ik hou van dit product, het is geweldig.

Er moet een soort van configuratie fout Ik heb zijn. Ga naar Coin Forum (http://www.coinforums.com/forum.php) en te vertalen naar een taal te proberen. Het duurt 30-40 seconden te vertalen elke pagina. Ik merk hier kan ik elke pagina binnen enkele seconden te vertalen.

Ik heb de tips voor betere prestaties en hebben alles gedaan wat daar dat ik kan doen.

Ik gebruik vBSEO en heb alles gedaan wat integraties die worden vermeld, zowel in het forum en de readme. Ik denk dat er misschien iets mis daar.

Laat het me weten waar ik moet beginnen om te kijken.

Bedankt!

vBET
22-04-10, 14:02
Tot nu toe hadden we slechts een dergelijk geval en de reden was in vertragingen van Google antwoorden. In het geval dat ik beschrijf blijkt dat:
1. Forum eigen server steekt veelbelovende aanvragen voor vertalingen
2. of Google gaf enige tijd "straffen"
Het was zichtbaar in logs, als we de tijd telling van elke vertaling te vragen. Het lijkt erop dat eerste paar fijne was, mier dan is ieder ander nam dramatisch meer tijd. Forum eigenaar was loking voor oorzaak in zijn firewall-instellingen zonder succes. Het was duidelijk iets met Google communicatie, omdat alleen gebeuren voor het niet in de cache site.

We lossen dit probleem is er door het toevoegen van nieuwe prestatie-parameter 'Vertraging tussen vertalingen'

Ik zie op uw forum dat de cache wordt gegenereerd snel genoeg. Eerste vertaling kost veel tijd. Probeer gebruik 'Vertraging tussen de vertalingen' en zet er namelijk 10. Let op: je hebt om het te controleren met de cache uitgeschakeld. Dus uitschakelen cache voor een tijdje en controleer de snelheid van uw vertalingen - je zult er zeker van dat dit de snelheid van het niet in de cache pagina. Als je ziet verbetering (goed om enige hulpmiddel om tijd te meten voor en na - u kunt vinden een dergelijke in het internet) zet cache op en het is ok. Indien daarbij niet eveneens cache zetten, dient u vertraging op 0, en laat het ons weten - we op zoek naar andere oplossingen:)

Ook - heel belangrijk. Als uw server niet in staat is alle talen handvat - schakelt u een aantal aan het begin. Dat wil zeggen begin met 10 talen, en wanneer die zullen in de cache worden vervolgens beginnen met het toevoegen nieuwe talen van tijd tot tijd. Veel forums kunnen beginnen met alle talen - het hangt allemaal af van middelen - in uw geval er iets niet perfect is en zelfs als het niet in vBET maar tussen uw server en Google, zijn er minder niet in de cache van Google talen minder aanvragen betekent, betekent minder kwestie.

Jesh
22-04-10, 14:56
Geen cache en Delay Tussen Translations! = 0. Ik krijg blanco pagina op vertaling?

De server is ook niet overbelast door te kijken @ prestatiegrafieken in admin tools.

Vaak wordt de vertaling messed up, ook:

http://www.coinforums.com/badtrans.jpg

Het werkte zelfs heel goed zonder cache voor, ik weet niet wat er gebeurd is! Zelfs met deze pagina in het cachegeheugen ik kwesties die, denk ik dat er iets anders aan de hand.

Hmmmm ....

vBET
22-04-10, 15:10
Zorg ervoor dat uw forum taal is OK - doet niemand veranderd.

Controleer ook uw Google-status - u braak deze instructies: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1