View Full Version: Opgelost geen vertalen tag in beeld URL-koppeling
de bestandsnaam bevat tekens gefilterd en de niet te vertalen tag is toegevoegd, waardoor de afbeelding om een gebroken link.
Stuur dan de URL van pagina met voorbeeld en precies hoe het probleem te reproduceren vertellen. Wat betekent het dat beeld gefilterd bestandsnaam tekens bevat? Geef monster. Wat zijn gefilterd karakters - bedoel je genegeerd woorden of iets anders?
Beschrijf nog veel meer.
Wat ik bedoelde is de bestandsnaam bevat genegeerd woorden.
"PFK" is een woord genegeerd en dit is wat ik krijg:
[IMG] http://www.schmike.net/pics/ [notranslate] PFK [/ notranslate] banner.jpg [/ IMG]
"PFK" is ook genegeerd, maar ik moet je niet het bovenstaande probleem voor "PFK".
Instellingen voor genegeerd woord is:
PFK
PFK
OK zo - voor de bestaande wijzigingen die u kunt bewerken en verwijderen handmatig.
Voor de toekomst kunt u weinig verandering:
1. Open / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
2. Zoek:
define('VBET_SEPARATORS', ", .?;:!'`&/@#$%^&*()_+=-<>{}~1234567890\"\t\n\r\r\n");
3. Te bewerken door het verwijderen /
Houdt u er rekening mee dat genegeerd woord moet worden omringd door deze tekens. In uw geval PFK was omringd door / dus het werd aangenomen dat het apart woord en het was gewikkeld. Als het zou zijn "_pfk-" dan zou het ook verpakt, want het is omgeven door afscheiders. Dus gelieve bewerken afscheiders. Op dit moment is het nog niet worden geconfigureerd door de parameters, zodat je moet onthouden over de verandering na vBET updates. Als u wilt dat wij te maken configureerbaar - schrijf nieuwe draad in Feature verzoek.
Gelieve gemaakt te wijzigen, test het (schrijf bericht met de juiste inhoud) en vertel deed het helpen.
Dus betekent dit dat als ik het woord in het midden van een bestandsnaam het nog steeds krijgt verpakt? Enige manier om te negeren als het in een gekoppelde code zoals IMG, URL, enz. ..?
Ik heb zojuist beschreven je manier om het te negeren - verandering afscheiders. U kunt er verlaten voor bijvoorbeeld alleen de ruimte, dot, dikke darm en de nieuwe lijnen. Bestandsnamen hebben geen ruimten binnen ...
Standaard afscheiders zijn zo te negeren woord te herkennen, zelfs als het tussen haakjes of iets dergelijks (in de veronderstelling dat "negeren" wordt genegeerd woord):
(Negeren)
Negeren-is volgende optie
negeren.
maar, te negeren.
(Niet geschikt / negeren)
en ga zo maar door ...
vBET niet aanvinkt meer inhoud rond - enige tekenen voor en na genegeerd woord - dus het zal niet worden verpakt als het deel uitmaakt van ander woord zoals in: genegeerd
Kunt u eenvoudig wijzigen door het veranderen van afscheiders. Op dit moment in code. Als u wilt dat wij maken configureerbaar door Admin CP open dan nieuwe draad in functie te vragen.
Heb je hier meer hulp nodig? :)
Ik denk niet dat ik zal krijgen wat ik verwacht. U kunt sluiten deze draad.
Houdt u er rekening mee dat Feature Request is sectie voor klanten verzoeken. U kunt er een beschrijving van uw behoefte aan nieuwe / gewijzigde vBET functionaliteiten. Zal het gebeuren of niet wordt bepaald door vBET team op basis van verschillende factoren. Ik neem aan dat het niet belangrijk genoeg om verzoek om te schrijven.
Blij dat je weet hoe het probleem behandelen op dit moment en draad kan gesloten worden:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):