PDA

Ver Versión Completa: Resolto sen etiqueta traducir o enlace url de imaxes

Schmike
19-07-11, 03:07
o nome do ficheiro contén caracteres filtrada e non traducen tag engádese, facendo que a imaxe a ser unha ligazón rota.

vBET
19-07-11, 17:54
Por favor, envíe URL da páxina co exemplo e dicir exactamente como reproducir o problema. O que significa ese nome de arquivo de imaxe contén personaxes filtrada? Introduza mostra. Cales son personaxes filtrada - que quere dicir palabras ignoradas ou algo máis?

Por favor, describa máis.

Schmike
20-07-11, 03:48
O que eu quería dicir é o nome do ficheiro contén palabras ignoradas.

"PFK" é unha palabra ignorada e iso é o que eu recibín:
[IMG] http://www.schmike.net/pics/ [notranslate] PFK [notranslate /] banner.jpg [/ IMG]

"PFK" tamén é ignorada, pero eu dont't o problema enriba para "PFK".

Definicións para a palabra é ignorada:
PFK
PFK

vBET
20-07-11, 23:53
OK así - para os cambios existentes pode editalo e eliminar manualmente.

Por favor futuro facer unha pequena modificación:
1. Abrir / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
2. Buscar:

define('VBET_SEPARATORS', ", .?;:!'`&/@#$%^&*()_+=-<>{}~1234567890\"\t\n\r\r\n");
3. Edit-lo a través da eliminación /

Ten en conta que a palabra debe ser ignorada rodeado por estes signos. No seu caso PFK foi rodeado por / así asumiu-que é palabra separada e foi embrulhado. Se sería "_pfk" entón sería tamén implicado, porque está rodeado por pestanas. Entón, por favor, edite separadores. Neste momento, non é configurable mediante parámetros que hai que lembrar sobre o cambio despois de actualizacións vBET. Se queres que fagamos isto configurable - por favor escriba novo segmento na solicitude de recurso.

Por favor, cambie feito, proba-lo (escribir mensaxe con contido apropiado) e dicir non axudou.

Schmike
21-07-11, 03:39
Entón, isto significa que se teña a palabra no medio de un nome de arquivo aínda vai se participa? Algunha maneira de ignorar se está en calquera código conectados como IMG, URL, etc ..?

vBET
21-07-11, 13:14
Que acaba de describir-lle forma de ignore-lo - separadores de cambio. Pode saír de alí, por exemplo, só o espazo, punto de colon, e novas liñas. Os nomes de ficheiro non ten espazos no interior ...

Por pestanas estándar son definidas desta forma a recoñecer palabras ignoradas, mesmo cando está entre parénteses ou algo así (asumindo que "ignorar" é ignorada palabra):
(Saltar)
-Ignorar é próxima opción
ignorar.
pero, ignore.
(Non apropiado / ignore)

e así por diante ...

vBET non marcar máis contido de todo - só sinais antes e despois da palabra ignorado - polo que non será parte se pertence a outra palabra, como en: ignorado

Pode simplemente mudalo por pestanas de cambio. Neste momento en código. Se quere nos fan configuráveis por Admin CP por favor, abrir novo segmento na solicitude de recurso.

Precisa máis axuda aquí? :)

Schmike
21-07-11, 13:53
Eu non creo que vai ter o que eu estou esperando. Pode pechar este fío.

vBET
21-07-11, 14:02
Teña en conta que Solicitude de recurso é a sección a peticións de clientes. Pode describir alí as súas necesidades de novas / vBET cambiou. Será que vai ser feito ou non é decidida polo equipo vBET segundo varios factores. Presumo que non é importante o suficiente para escribir solicitude.

Que bo que sabe como tratar coa cuestión neste momento e fío pode ser pechado)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1