PDA

Ver Versión Completa: Resolto As túas mensaxes privadas traducido en branco texto

Taurus
13-07-10, 12:05
OK, eu teño sido recentemente a recibir mensaxes privadas, onde o texto traducido están en branco. Falta. Eu vexo as bandeiriñas e todo, e eu podo facer clic para ver o texto orixinal. Pero o texto traducido é só ir.

Todo o resto funciona ben.

Grazas pola axuda!

kamilkurczak
13-07-10, 14:18

Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
dixo "non".

Usa todas as opcións BETA como "Caché Arquivo Use Completo Para Guest" ou "palabra ignorado"? Proba desactivar-lo e comprobar PM novo.

Taurus
13-07-10, 14:20

Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
dixo "non".

Usa todas as opcións BETA como "Caché Arquivo Use Completo Para Guest" ou "palabra ignorado"? Proba desactivar-lo e comprobar PM novo.

Eu non estou a usar o caché cheo para os hóspedes, xa que aínda salto o meu foro. Entón, non é iso. E as palabras tamén ignoradas. Non usalo.

Edit: eu só volvín aos da AM que estaban en branco onte, e agora están todos a traballar de novo. lol **********. Non sei por qué, pero hey, parece que todo está ben de novo. Eu irei actualizar aquí cando eu recibín un PM novo con texto traducido dentro Thanks!

kamilkurczak
13-07-10, 14:31
hehe, é unha tolemia.

se fixo algo especial con este problema, podería describilo aquí?
Ok, entón, aproveitar;)

Taurus
15-07-10, 01:47
Ben, aquí imos nós de novo! A partir de hoxe mesmo as fotos feitas agora está en branco. Non traducido texto! Podo clic para ver a lingua orixinal, pero o texto traducido falta!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1