Ver Versión Completa: Resolto As túas mensaxes privadas traducido en branco texto
OK, eu teño sido recentemente a recibir mensaxes privadas, onde o texto traducido están en branco. Falta. Eu vexo as bandeiriñas e todo, e eu podo facer clic para ver o texto orixinal. Pero o texto traducido é só ir.
Todo o resto funciona ben.
Grazas pola axuda!
kamilkurczak
13-07-10, 14:18
Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
dixo "non".
Usa todas as opcións BETA como "Caché Arquivo Use Completo Para Guest" ou "palabra ignorado"? Proba desactivar-lo e comprobar PM novo.
Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
dixo "non".
Usa todas as opcións BETA como "Caché Arquivo Use Completo Para Guest" ou "palabra ignorado"? Proba desactivar-lo e comprobar PM novo.
Eu non estou a usar o caché cheo para os hóspedes, xa que aínda salto o meu foro. Entón, non é iso. E as palabras tamén ignoradas. Non usalo.
Edit: eu só volvín aos da AM que estaban en branco onte, e agora están todos a traballar de novo. lol **********. Non sei por qué, pero hey, parece que todo está ben de novo. Eu irei actualizar aquí cando eu recibín un PM novo con texto traducido dentro Thanks!
kamilkurczak
13-07-10, 14:31
hehe, é unha tolemia.
se fixo algo especial con este problema, podería describilo aquí?
Ok, entón, aproveitar;)
Ben, aquí imos nós de novo! A partir de hoxe mesmo as fotos feitas agora está en branco. Non traducido texto! Podo clic para ver a lingua orixinal, pero o texto traducido falta!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):