PDA

Ver Versión Completa: Resolto Problemas coa 3.1.0 acaba de mercar!

Cybershaolin
05-11-09, 05:57
Ben, eu só compras VBet 3.1.0 e cando en Vbet principal, non podo acceder nada! É pedir-me para entrar no meu número de licenza, pero, non hai ningunha botón para enviar o formulario máis tarde ...

A miña instalación foi suave e sen problemas, pero eu estou bloqueado alí. Eu tiña un-instalado a versión 2 completamente antes (produto e arquivos).

O que fago de alí? Gustaríame usalo agora dende que eu compras!

Cybershaolin
05-11-09, 06:07
E por que eu ver a bandeira francesa no meu post anterior? Eu escribín a miña mensaxe en inglés, non en francés! eu non entendo.

O meu idioma por defecto seleccionado aquí no foro é o inglés, pero todos os menús que vexo son en francés! Como así?

Edit: eu escribín esta mensaxe en inglés tamén, pero agora ata os zapatos só en francés ?****** O que está pasando?

vBET
05-11-09, 06:10
E por que eu ver a bandeira francesa no meu post anterior? Eu escribín a miña mensaxe en inglés, non en francés! eu non entendo.

O meu idioma por defecto seleccionado aquí no foro é o inglés, pero todos os menús que vexo son en francés! Como así?

É porque dixo mod que está en francés:) Por definición lang BBCode manualmente ou automaticamente (por definición de idioma por defecto do usuario).

vBET
05-11-09, 06:14
Ben, eu só compras VBet 3.1.0 e cando en Vbet principal, non podo acceder nada! É pedir-me para entrar no meu número de licenza, pero, non hai ningunha botón para enviar o formulario máis tarde ...

A miña instalación foi suave e sen problemas, pero eu estou bloqueado alí. Eu tiña un-instalado a versión 2 completamente antes (produto e arquivos).

O que fago de alí? Gustaríame usalo agora dende que eu compras!

Non é normal. Panel de opcións é xerada por motor vBulletin - Por favor, páxina actualizar. Se ocorrer de novo intente importar novo arquivo do produto.
Tamén asegúrese de que ten CURL instalado no servidor (se 2.x estaba a traballar, entón é).

En todos os problemas - é só pedir e teremos o pracer de axudar:)

Cybershaolin
05-11-09, 14:44
Ben, en realidade, eu quería proba-lo local antes de instala-lo no meu foro en directo. Localmente, aínda que eu intentar actualizar a páxina, a información que eu vexo o día VBet principal é o material de licenza. Reimportar o produto non quere axudar.

Ademais, eu era un dos que doaron 3.1.0 antes estaba dispoñible para descargar? Se non hai que obter un desconto cando 3.x parece?

Noutra materia, aquí no seu propio foro, podería dicirme por que cando a miña lingua está configurado en inglés, eu vexo todos os menús, mensaxes, etc en francés? Intento borrar cookies, caché de páxinas, refrescante, pero nada axudou, aínda estou en francés!

vBET
05-11-09, 16:10
Debe de acceso a Internet para usar vBET. Se non, non pode traballar - traducións son feitas a partir de Google. Asegúrese de que nada bloquear o seu acceso a partes 3. Tamén vai sufrir o que ten agora. Acceso a Internet é algo habitual para foros;)

vBET
05-11-09, 16:15
Ademais, eu era un dos que doaron 3.1.0 antes estaba dispoñible para descargar? Se non hai que obter un desconto cando 3.x parece?

Non anunciamos nada diso:)

Noutra materia, aquí no seu propio foro, podería dicirme por que cando a miña lingua está configurado en inglés, eu vexo todos os menús, mensaxes, etc en francés? Intento borrar cookies, caché de páxinas, refrescante, pero nada axudou, aínda estou en francés!

Só ten que premer bandeira Inglés para volver ao idioma inglés:) E comproba o seu idioma por defecto do usuario no PC do usuario - mod quere ser intelixente, polo que, cando alguén lle di que o seu idioma por defecto é o francés que o traerá de volta para o francés.

Cybershaolin
05-11-09, 18:41
Debe de acceso a Internet para usar vBET. Se non, non pode traballar - traducións son feitas a partir de Google. Asegúrese de que nada bloquear o seu acceso a partes 3. Tamén vai sufrir o que ten agora. Acceso a Internet é algo habitual para foros;)

Mesmo se eu executa-lo local, aínda teño acceso a Internet a través do meu foro local ... pero hai unha forma de facer este traballo porque quero probalo antes de ir vivir con ela ... Non hai nada que bloquea o foro. Por que está engadindo que parte para o sufrimento co que teño agora e que a web é común para foros? Pensas que iso non é xusto tratar de probar antes de arriscar cousas nun foro en directo antes? E si, 2.x estaba funcionando ben antes.

Non anunciamos nada diso:)

Ben, tirado directamente do seu post # 720 en vbulletin.org:

É por iso que - calquera que me doou neste proxecto ata este momento, vai ter unha licenza de uso libre e unha licenza gratuíta de crédito retirada ligazón a 3.0.0:)

Isto é algún tipo de desconto ... pero non ofreceu iso para min aínda ... Entón, como podo obter a licenza de uso máis libre e unha retirada da licenza?

Só ten que premer bandeira Inglés para volver ao idioma inglés:) E comproba o seu idioma por defecto do usuario no PC do usuario - mod quere ser intelixente, polo que, cando alguén lle di que o seu idioma por defecto é o francés que o traerá de volta para o francés.
Eu atopei o motivo. Foi engadindo / fr ao final no canto de só http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

vBET
05-11-09, 19:38
Mesmo se eu executa-lo local, aínda teño acceso a Internet a través do meu foro local ... pero hai unha forma de facer este traballo porque quero probalo antes de ir vivir con ela ... Non hai nada que bloquea o foro. Por que está engadindo que parte para o sufrimento co que teño agora e que a web é común para foros? Pensas que iso non é xusto tratar de probar antes de arriscar cousas nun foro en directo antes? E si, 2.x estaba funcionando ben antes.

Só porque conexión a Internet é necesario para este mod para executar:)
Sobre a proba por favor faga foro proba non están dispoñibles para a súa visualización pública.

Isto é algún tipo de desconto ... pero non ofreceu iso para min aínda ... Entón, como podo obter a licenza de uso máis libre e unha retirada da licenza?

É sinxelo - porque non atender condición descrita. Ollar sobre data da mensaxe:)

Eu atopei o motivo. Foi engadindo / fr ao final no canto de só Tradutor Empresa vBulletin (vBET) - Categoría vBulletin (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/)

Estou contento por ter resolto este.

Aínda ten o problema coa instalación? Se é así, por favor PM me acceso ao seu Admin CP e FTP Vou comprobar iso:)

Cybershaolin
06-11-09, 00:07
Só porque conexión a Internet é necesario para este mod para executar:)
Sobre a proba por favor faga foro proba non están dispoñibles para a súa visualización pública.

Proba un foro local significa por si só non é mostrar a ninguén!

Como dixen, eu non son capaz de ver as opcións na vBet principal no meu AdminCP cando proba-lo no meu foro local. Sobre a colocación do seu Hacker no meu foro vivo, ben, eu non sei máis o que vou facer con iso a condición de que realmente non aprecian o tipo de respostas que me deu aquí.

vBET
06-11-09, 00:51
Proba un foro local significa por si só non é mostrar a ninguén!

Isto é óptimo:)

Como dixen, eu non son capaz de ver as opcións na vBet principal no meu AdminCP cando proba-lo no meu foro local. Sobre a colocación do seu Hacker no meu foro vivo, ben, eu non sei máis o que vou facer con iso a condición de que realmente non aprecian o tipo de respostas que me deu aquí.

Unha vez máis a resposta é - eu vou tratar con isto. Por favor, AM me todos os detalles e non tes que define-lo no seu foro real antes só me PM acceder detalles da súa tarxeta de proba:)
Lamento que non aprecian a resposta que eu vou te axudar neste camiño. Por desgraza eu non sei cal é a razón deste problema e eu teño acceso a poder investiga-lo para ti e para resolver-lo para ti. Pena de problemas e á espera de AM con detalles.

Sen posibilidade de comprobar-lo, o noso único consello que agora é de novo - asegurarse de que ten acceso a Internet. E por ti quero dicir o teu servidor. Sei que o seu ordenador ten acceso, pero parece que o seu servidor está bloqueado para comunicarse coa palabra fóra. Outro motivo pode ser que non instalou biblioteca CURL php. Eu non podo dicir nada máis, sen posibilidade de check-out.

Cybershaolin
06-11-09, 05:39
lol Isto non é posible acceder a algún foro local (como usar o EasyPHP, XAMPP ou o que quere, con locais de IP), ou sexa:

hxxp: / 127.0.0.1/forum/index.php / (http://127.0.0.1/forum/index.php)) .. Debes saber sobre iso. Pero de calquera xeito, pode esquecer. Non preciso máis.

Eu teño as miñas respostas sobre outras cousas así, Nevermind.

vBET
06-11-09, 07:37
lol Isto non é posible acceder a algún foro local (como usar o EasyPHP, XAMPP ou o que quere, con locais de IP), ou sexa:

hxxp: / 127.0.0.1/forum/index.php / (http://127.0.0.1/forum/index.php)) .. Debes saber sobre iso. Pero de calquera xeito, pode esquecer. Non preciso máis.

Eu teño as miñas respostas sobre outras cousas así, Nevermind.

É se ten o seu propio IP na WAN (non só LAN). 127.0.0.1 é localhost mesmo e iso significa que quere conectarse coa máquina real. Pero aínda ten o seu propio enderezo IP. E aínda que sexa só en rede local, tamén se pode definir o seu foro de proba na mesma máquina na que ten foro real. De acordo coa licenza vBulletin ten dereito a establecer tales foro no directorio testvb, pero non deben estar dispoñibles para a súa visualización pública.

No caso de calquera problemas futuros simplemente escribir. Estamos aquí para axudar:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1