PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Problemes amb 3.1.0 acaba de comprar!

Cybershaolin
05-11-09, 05:57
Bé, acabo de comprar VBET 3.1.0 que el VBET principal, no puc accedir a res! Em demana que introdueixi el meu número de llicència, però no hi ha cap botó per enviar el formulari després ...

La meva instal lació va ser suau, sense cap problema, però estic bloquejat allà. Jo havia desinstal la versió 2 per complet abans de (producte i els arxius).

Què he de fer a partir d'aquí? M'agradaria fer-ho ara ja que acabo de comprar!

Cybershaolin
05-11-09, 06:07
I per què és el que veig la bandera de francès en el meu post anterior? Jo vaig escriure el meu missatge en anglès, no en francès! Jo no ho entenc.

El meu idioma per defecte seleccionat aquí en el fòrum és l'anglès, però tots els menús que veig són en francès! Per què?

Edit: he escrit aquest missatge en anglès també, però ara fins les sabates només en francès ?****** Què està passant??

vBET
05-11-09, 06:10
I per què és el que veig la bandera de francès en el meu post anterior? Jo vaig escriure el meu missatge en anglès, no en francès! Jo no ho entenc.

El meu idioma per defecte seleccionat aquí en el fòrum és l'anglès, però tots els menús que veig són en francès! Per què?

És perquè vostè li va dir a mod que està en francès:) En establir lang BBCode manual o automàtica (pel llenguatge d'usuari per defecte).

vBET
05-11-09, 06:14
Bé, acabo de comprar VBET 3.1.0 que el VBET principal, no puc accedir a res! Em demana que introdueixi el meu número de llicència, però no hi ha cap botó per enviar el formulari després ...

La meva instal lació va ser suau, sense cap problema, però estic bloquejat allà. Jo havia desinstal la versió 2 per complet abans de (producte i els arxius).

Què he de fer a partir d'aquí? M'agradaria fer-ho ara ja que acabo de comprar!

No és normal. Panell d'opcions es genera pel motor de vBulletin - Si us plau, torneu a carregar la pàgina. Si passa, torneu a intentar importar de nou l'arxiu del producte.
També assegureu-vos que vostè té CURL instal.lada al servidor (si 2.x estava treballant llavors és).

En cap problema - només pregunti i amb gust l'ajudarà a:)

Cybershaolin
05-11-09, 14:44
Bé, en realitat, jo volia provar abans de instal localment en el meu fòrum en viu. A nivell local, encara que tracte d'actualitzar la pàgina, l'única informació que veig en la th VBET principal és la matèria de llicències. Reimportar el producte no ajuda tampoc.

A més, jo era un d'aquells que van donar abans de 3.1.0 es pot descarregar? No se suposa que anem a obtenir un descompte quan 3.x sembla?

En un altre tema, aquí en el seu propi fòrum, podries dir-me per què quan el meu idioma es configura en anglès, veig tots els menús, missatges, etc en francès? Vaig tractar d'esborrar les galetes, memòria cau, a la pàgina refrescant, però res va servir, encara estic en francès!

vBET
05-11-09, 16:10
Vostè necessita tenir accés a Internet per utilitzar VBET. En cas contrari, no es pot treballar - traduccions es fan de Google. Assegureu-vos que res bloquejar el seu accés als partits tercer. També patiran el que tens ara. Accés a Internet és una cosa habitual en els fòrums;)

vBET
05-11-09, 16:15
A més, jo era un d'aquells que van donar abans de 3.1.0 es pot descarregar? No se suposa que anem a obtenir un descompte quan 3.x sembla?

No anunciar res d'això:)

En un altre tema, aquí en el seu propi fòrum, podries dir-me per què quan el meu idioma es configura en anglès, veig tots els menús, missatges, etc en francès? Vaig tractar d'esborrar les galetes, memòria cau, a la pàgina refrescant, però res va servir, encara estic en francès!

Simplement feu clic a la bandera Anglès per tornar a l'idioma Anglès:) i comprovar el seu idioma d'usuari per defecte en el Panell de control - mod vol ser intel ligent, així que quan algú diu que la seva llengua materna és el francès que el portarà de tornada a França.

Cybershaolin
05-11-09, 18:41
Vostè necessita tenir accés a Internet per utilitzar VBET. En cas contrari, no es pot treballar - traduccions es fan de Google. Assegureu-vos que res bloquejar el seu accés als partits tercer. També patiran el que tens ara. Accés a Internet és una cosa habitual en els fòrums;)

Fins i tot si s'executen de manera local, que encara tenen accés a Internet a través del meu fòrum local ... però hi ha una manera de fer aquest treball perquè vull provar abans de viure amb ella ... No hi ha res que bloquegi el fòrum. Per què estàs afegint que part del sofriment, amb el que tinc ara i que Internet és comú que els fòrums? Creu vostè que no és just per tractar de provar coses abans d'arriscar en un fòrum en viu abans? I sí, 2.x estava funcionant molt bé abans.

No anunciar res d'això:)

Bé, pres directament del seu post # 720 en vbulletin.org:

És per això que - qualsevol persona que em va donar en aquest projecte fins ara, rebrà una llicència d'ús gratuïta i un enllaç de crèdits de lliure llicència d'extracció per 3.0.0:)

Es tracta d'algun tipus de descompte ... però no va oferir això a mi encara ... Llavors, com puc obtenir una llicència d'ús més lliure i l'eliminació de la llicència?

Simplement feu clic a la bandera Anglès per tornar a l'idioma Anglès:) i comprovar el seu idioma d'usuari per defecte en el Panell de control - mod vol ser intel ligent, així que quan algú diu que la seva llengua materna és el francès que el portarà de tornada a França.
Em va semblar per què. S'afegeix / fr al final en lloc de només http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

vBET
05-11-09, 19:38
Fins i tot si s'executen de manera local, que encara tenen accés a Internet a través del meu fòrum local ... però hi ha una manera de fer aquest treball perquè vull provar abans de viure amb ella ... No hi ha res que bloquegi el fòrum. Per què estàs afegint que part del sofriment, amb el que tinc ara i que Internet és comú que els fòrums? Creu vostè que no és just per tractar de provar coses abans d'arriscar en un fòrum en viu abans? I sí, 2.x estava funcionant molt bé abans.

El fet que la connexió a Internet és necessari per aquest mod per córrer:)
Sobre les proves si us plau provar el fòrum no està disponible per a la vista del públic.

Es tracta d'algun tipus de descompte ... però no va oferir això a mi encara ... Llavors, com puc obtenir una llicència d'ús més lliure i l'eliminació de la llicència?

És senzill - perquè vostè no compleix amb la condició descrita. Vegeu la data de missatge:)

Em va semblar per què. S'afegeix / fr al final en lloc de només Traductor Empresa vBulletin (VBET) - Desenvolupat per vBulletin (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/)

M'alegro que hagi resolt aquest cas.

Encara té el problema amb la instal lació? En cas afirmatiu, em PM accés al seu PC d'administració i FTP ho vaig a veure:)

Cybershaolin
06-11-09, 00:07
El fet que la connexió a Internet és necessari per aquest mod per córrer:)
Sobre les proves si us plau provar el fòrum no està disponible per a la vista del públic.

Prova d'un fòrum a nivell local significa per si mateix que no mostren a ningú!

Com ja he dit, jo no sóc capaç de veure les opcions de VBET principal en el meu admincp quan es prova en el meu fòrum local. Tracta de posar la teva hack en el meu fòrum en viu, així que no sé i al que vaig a fer amb això ja que no tenia realment estima el tipus de respostes que em van donar aquí.

vBET
06-11-09, 00:51
Prova d'un fòrum a nivell local significa per si mateix que no mostren a ningú!

Això és genial:)

Com ja he dit, jo no sóc capaç de veure les opcions de VBET principal en el meu admincp quan es prova en el meu fòrum local. Tracta de posar la teva hack en el meu fòrum en viu, així que no sé i al que vaig a fer amb això ja que no tenia realment estima el tipus de respostes que em van donar aquí.

Un cop més, la resposta és - Vaig a manejar això. Si us plau, em PM tots els detalls i que no ha de posar-lo en el seu veritable fòrum just abans de PM em accedir als detalls de la seva targeta de prova:)
Lamento que no es donen compte de la resposta que et vaig a ajudar d'aquesta manera. Per desgràcia no sé quina és la raó d'aquest problema i que necessiten tenir accés a ser capaç d'investigar per tu i resoldre per a vostè. Ho sento pels problemes i esperar a la tarda, amb els detalls.

Sense possibilitat de comprovar, el nostre únic consell que per ara està de nou - assegureu-vos que vostè té accés a Internet. I per que em refereixo al teu servidor. Jo sé que l'equip té accés, però sembla que el servidor està bloquejat per comunicar-se amb la paraula exterior. Una altra raó pot ser que vostè no ha instal lat la biblioteca CURL de PHP. No puc dir res més, sense possibilitat de comprovar-ho.

Cybershaolin
06-11-09, 05:39
lol Això no és possible iniciar sessió en un fòrum local (com l'ús de EasyPHP, XAMPP o el que sigui, amb la IP local), és a dir:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php (http://127.0.0.1/forum/index.php)) .. Vostè ha de saber sobre això. Però de tota manera, oblidar-se'n. Jo no ho necessito més.

Tinc les meves respostes sobre altres coses que, Nevermind.

vBET
06-11-09, 07:37
lol Això no és possible iniciar sessió en un fòrum local (com l'ús de EasyPHP, XAMPP o el que sigui, amb la IP local), és a dir:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php (http://127.0.0.1/forum/index.php)) .. Vostè ha de saber sobre això. Però de tota manera, oblidar-se'n. Jo no ho necessito més.

Tinc les meves respostes sobre altres coses que, Nevermind.

Ho és si vostè té la seva pròpia IP a la WAN (no només LAN). 127.0.0.1 que és el mateix que localhost i això vol dir que vostè desitja connectar amb la màquina actual. No obstant això, vostè encara té la seva pròpia adreça IP. I fins i tot si és només en xarxa local ja podeu configurar el fòrum de prova en la mateixa màquina en la qual han fòrum real. D'acord amb la llicència vBulletin vostè té dret a establir aquest fòrum en el directori testvb, però no ha d'estar disponible per a la vista del públic.

En cas de qualsevol problema futur acaba d'escriure. Som aquí per ajudar-te:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1