PDA

Ver Versión Completa: Resolto moi erro db moitas conexións de caché durante actualización

krisp
17-12-09, 01:17
Na outra noite aconteceu de eu estar acordado un pouco despois das 4 da mañá, onde o foro, de súpeto caeu por uns 20 min:

Erro de base de datos en vBulletin:

mysqli_real_connect () [<a href='function.mysqli-real-connect'> function.mysqli-real-connect </ a>]: (08004/1040): Too moitas conexións
/ Var / www / vhosts / ... / httpdocs / includes / class_core.php na liña 1138

Erro MySQL:
Número de erro:
Data de solicitude: martes, 15 de decembro, 2009 @ 04:28:00
Erro Data: martes 15 decembro, 2009 @ 04:28:00
Script: http://.../
Referrer:
Dirección IP:
Nome de usuario:
Classname: vB_Database_MySQLi
MySQL versión:
-->

Agora, eu non probei isto antes, e eu estou querendo saber se foi unha coincidencia, que esta era en torno á actualización de caché VB en tarefas programadas.

Eu verifiquei esta mañá e estaba todo ben, por iso non se repetiu hoxe.

O servidor non parecía ser resaltado, pois eu tiña outro foro no mesmo servidor sen vbet, que estaba funcionando ben durante o tempo de inactividade do meu foro vbet.

Mirando para o serverlog, non parecía haber algunha actividade bot, pero a actividade do usuario non moito. Os bots parecía estar OK 200 - pero os usuarios normais ten dberror. Tamén, estrañamente os rexistros no ficheiro de rexistro do servidor non parece ser clasificados cronoloxicamente ...

Un pouco de puzzele ... quizais me pode dicir se includes / class_core.php na liña 1138 toma parte na actualización do caché? Ou pode que algúns de vós teñen unha idea de como solucionar isto?

vBET
17-12-09, 01:31
vBET non crea novas conexións - pode restablecer a conexión, pero iso faise apenas un real é perdido (no caso, se chega demasiado tarde traducións de Google). E esa conexión é feita por $ vBulletin-> db-> connect tan vBulletin fixo toda limpeza necesaria ao final.

Entón, neste momento, pensamos que o problema está noutro lugar.

class_core.php non é o noso arquivo e non usa caché directamente vBET - pero se este ficheiro é responsable da execución dunha tarefa programada, entón vai tamén realizar a limpeza do caché.

vBET
17-12-09, 01:54
Unha cousa. Se está escribindo sobre vBET borrar a caché, por favor, heck cantos datos que ten na caché. Se é realmente grande cantidade, polo que debes cambiar a súa estratexia de borrar a caché.
vBET non crea conexións adicionais, pero a limpeza leva moito tempo, entón os outros clientes están esperando e novas conexións son creadas polo BB para novos clientes, que esperan doente. é por iso que nós engadimos estratexia de limpeza diversos. Para unha cantidade moi grande de datos, por favor use última estratexia.

Teña en conta que este problema será minimizar en 3.3.0, xa que pode dividir as táboas de caché para cada idioma, para que os seus índices serán 52 veces menor e limpeza será moito máis rápido - a exclusión de datos é rápido, pero a actualización de índices grande non é necesario. Entón, neste momento, por favor, considerada o uso da estratexia de compensación outros, que son mellores para índices grandes:)

krisp
17-12-09, 05:22
Aconteceu novo 04-05 - todos os ámbitos para abaixo con moitas conexións. Creo que está certo. Foro está ocupado limpando a caché e robots de procura están adulteración de un pedido por segundo. Eu podía ver serverload era moi alto. Agora é moi baixo de novo. vbet aproximadamente 1,1 GB db

Eu mudei para "Borrar todos os datos do caché de unha vez por caché de rango TTL".

Parece moi bo mesmo 330 resolve este problema!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1