PDA

View Full Version: Opgelos teveel verbindings DB fout tydens die kas update

krisp
17-12-09, 01:17
Die ander aand het ek gebeur moet wakker wees om 'n bietjie na 4 in die oggend, waar die forum skielik was vir 20 min soos:

Databasis fout in die vBulletin:

mysqli_real_connect () [<a href='function.mysqli-real-connect'> function.mysqli-real-verbinding </ a>: (08004/1040): Te veel verbindings
/ Var / www / vhosts / ... / http docs sluit / / class_core.php on line 1138

MySQL Error:
Fout Nommer:
Versoek Datum: Dinsdag, 15 Desember 2009 @ 4:28:00 AM
Fout Datum: Dinsdag, 15 Desember 2009 @ 4:28:00 AM
Scenario: http://.../
Refereerder:
IP-adres:
Gebruikernaam:
Class Name: vB_Database_MySQLi
MySQL Version:
-->

Nou, ek het nooit ervaar voor, en ek wonder, al was dit 'n toeval, dat dit was om die VB kas update in geskeduleerde take.

Ek het vanoggend nagegaan en alles was ok, so dit het nie vandag herhaal.

Die bediener het voorgekom nie beklemtoon word nie, want ek het nog 'n forum op dieselfde bediener sonder vbet, dit was goed gedurende die downtime van my vbet forum.

As ons kyk na die serverlog, het daar oënskynlik aan sommige bot aktiwiteit te wees, maar nie veel gebruiker aktiwiteit. Die bots gelyk om OK te kry 200 - maar normale gebruikers het dberror. Ook vreemd die rekords in die bediener logfile lyk nie gesorteer word chronologies ...

'N bietjie van' n puzzele ... Miskien kan jy my vertel of sluit in / class_core.php op lyn 1138 is betrokke by die opdatering van die kas? Of miskien 'n paar van julle het' n idee hoe om dit op te los?

vBET
17-12-09, 01:31
vBET nie skep nuwe verbindings nie - dit kan herstel verband, maar dit is slegs as die werklike een is verlore gemaak (in die geval as vertalings kom te laat van Google). En hierdie verband is deur $ vBulletin-> DB-> konnekteer so vBulletin het al die nodige skoonmaak aan die einde.

Dus, op hierdie oomblik wat ons dink dat die kwessie is iewers anders.

class_core.php ons lêer is nie, en dit nie gebruik direk vBET kas nie, maar as hierdie lêer is verantwoordelik vir die uitvoering van die geskeduleerde taak, dan sal dit ook uit te voer kas oopte.

vBET
17-12-09, 01:54
Nog 'n ding. As jy skryf oor vBET kas oopte, dan kan jy Heck hoeveel data wat jy in die kas het. As dit is regtig 'n groot bedrag, dan moet jy jou cache skoonmaak van strategie verander.
vBET ekstra verbindings te skep nie, maar as die oopte te lank neem, dan word ander kliënte wag en nuwe verbindings is geskep deur die VB vir nuwe kliënte, wat siek wag. Dit is die rede waarom ons voeg verskeie skoonmaak van strategie. Vir baie groot hoeveelheid data gebruik asseblief laaste strategie.

Let asseblief daarop dat hierdie probleem tot die minimum beperk word in 3.3.0, aangesien ons sal verdeel kas tafels vir elke taal, sodat jou indekse sal 52 keer kleiner en die skoonmaak van sal baie vinniger - die verwydering van data is vinnig, maar afhangende van groot indekse nie nodig. Dus, op hierdie oomblik oorweeg die gebruik van ander skoonmaak van strategie, wat is beter vir 'n groot indekse:)

krisp
17-12-09, 05:22
HAPPEND weer vanaf 04-05 - alle domains af met te veel verbindings. Ek dink jy is reg. Forum is besig met die skoonmaak van die kas en soek bots peuter met 'n versoek per sekonde. Ek kon sien serverload was baie hoog. Nou is dit weer baie laag. vbet DB ongeveer 1,1 GB

Ek het oorgeskakel na "Verwyder alle kas data een keer vir die kas TTL interval".

Klink baie goed inderdaad 330 adresse hierdie probleem!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1