PDA

Veure la Versió Completa: Resolt massa connexions error db en memòria cau d'actualització

krisp
17-12-09, 01:17
L'altra nit em trobava despert una mica després de les 4 del matí, al fòrum de sobte va caure per com 20 minuts:

Base de dades d'error de vBulletin:

mysqli_real_connect () [<a href='function.mysqli-real-connect'> function.mysqli-real-connect </ a>]: (08004/1040): Massa connexions
/ Var / www / vhosts / ... / public_html / includes / class_core.php on line 1138

MySQL Error:
Nombre d'error:
Data de sol.licitud: dimarts, desembre 15, 2009 @ 04:28:00 PM
Error Data: dimarts, desembre 15, 2009 @ 04:28:00 PM
Guió: http://.../
Referent:
Adreça IP:
Nom d'usuari:
Nom de la classe: vB_Database_MySQLi
MySQL Version:
-->

Ara, mai he experimentat això abans, i em pregunto, si va ser una coincidència, que era al voltant de l'actualització de la memòria cau de VB en les tasques programades.

He comprovat aquest matí i tot estava bé, de manera que no es repeteixi avui.

El servidor no semblava estar estressat, ja que hi havia un altre fòrum en el mateix servidor sense VBET, que estava funcionant molt bé durant el temps d'inactivitat del meu fòrum VBET.

Quant a la serverlog, no semblava ser una activitat bot, però l'activitat de l'usuari no és molt. Els robots semblen obtenir l'autorització de 200 -, però la majoria de gent es dberror. També estrany els registres a l'arxiu de registre del servidor sembla no estar ordenats per ordre cronològic ...

Una mica d'un puzzele ... Potser vostè em pot dir si includes / class_core.php en la línia 1138 està involucrat en l'actualització de la memòria cau? O potser alguns de vostès tenen una idea de com solucionar això?

vBET
17-12-09, 01:31
VBET no crea noves connexions - es pot restablir la connexió, però això només es fa si es perd un real (en cas de traduccions arriba massa tard a partir de Google). I aquesta connexió es fa per $ vBulletin-> db-> connect per vBulletin va fer tot clar necessàries al final.

Així que en aquest moment en què pensem que el problema està en un altre lloc.

class_core.php no és el nostre arxiu i no utilitza la memòria cau directament VBET - però si aquest fitxer és responsable de l'execució de la tasca programada, llavors també s'executarà buidar la memòria cau.

vBET
17-12-09, 01:54
Una cosa més. Si vostè està escrivint sobre com esborrar la memòria cau VBET, si us plau, com diables moltes dades que té en memòria cau. Si és realment gran quantitat, si us plau, canviï la seva estratègia de buidar la memòria cau.
VBET no crea connexions addicionals, però si triga massa en clar, llavors altres clients esperant i es es creen noves connexions per VB per als nous clients, que mal esperar. és per això que afegir l'estratègia de compensació de diversos. Per una quantitat molt gran de dades, feu servir l'última estratègia.

Tingueu en compte que aquest problema es minimitza a la 3.3.0 ja que es repartiran les taules de memòria cau per a cada idioma, de manera que els índexs seran 52 vegades més petit i la neteja serà molt més ràpid - l'eliminació de dades és ràpid, però l'actualització dels índexs de grans dimensions no és necessari. Així que en aquest moment si us plau, consideri l'ús de l'estratègia de compensació altres, que són millors per als índexs de gran:)

krisp
17-12-09, 05:22
Esdevenir de nou 04-05 - tots els dominis de baix amb massa connexions. Crec que tens raó. El fòrum està ocupat esborrar la memòria cau i els robots de recerca són alteració d'una sol licitud per segon. Vaig poder veure serverload era extremadament alta. Ara bé, és molt baixa una altra vegada. VBET db aproximadament 1,1 GB

M'he canviat a "Elimina totes les dades de la memòria cau d'una vegada per interval de memòria cau TTL".

Sona molt bé fet 330 resol aquest problema!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1