View Full Version: Ratkaistu Siirry uusi viesti ja Merkitse kaikki viestit luetuiksi
Kun vBET käytössä jos näen lanka ja niin se saa uuden viesti ja sitten valitse goto ensimmäiseen lukemattomaan viestiin selain menee aina ensimmäiseen viestiin eikä uusi virka.
Myös jos painan Merkitse luetuksi saan 404 virhettä.
Molemmat ominaisuudet toimivat vBET käytöstä.
Se toimii täälläkin, kaikki goto ensimmäinen uusi viesti linkkien Forum Home GOTO ensimmäinen viesti eikä koskaan päivittää näyttämään olet katsonut postitse, ne pysyvät rohkea.
Merkitse luetuksi aloitussivulla uudelleenohjaus Forum Home ja merkit mitään!
Katselin tätä asiaa täällä vBET myös foorumiini ei ole tätä kysymystä.
Tämä on melko vakavaa vikaa, se rikkoo monia toimintoja minun käyttäjät tarvitsevat. Onko koe tutkinut? Thanks.
kamilkurczak
28-06-10, 08:47
ok käärme, haluaisin yrittää toistaa tämän vian
kamilkurczak
28-06-10, 09:38
En voi toistaa ongelman, ehkä minulla on vanhempi versio foorumi. Kirjoita minulle, mitä olet tarkka versio vBulletin, ja yritän toistaa sitä vB versio kuten your forum.
Yritä löytää ristiriidassa muiden modeja. Voit tehdä tämän poistamalla muita modeja ja jättää vain vBET. Jos virhe ei toistu, kytkin puolestaan lisää modeja nähdä missä on konflikti.
En voi toistaa ongelman
En voi jäljentää merkki alue luetuksi ongelma, olen testannut ainoastaan kahdella foorumilla (erillisiä palvelimia). Forum käynnissä vb 3.8.x uusin vBET ja vBSEO.
Kuitenkin menossa uusin lukematon viesti on ongelma molemmissa, olen saanut kymmeniä valituksia. Se on myös ei toimi minulle täällä. Kun estän vBET minun foorumeilla, ongelma katoaa.
kamilkurczak
28-06-10, 11:03
ok nyt se on löytänyt foorumissa. Siirry uusi viesti vaihtoehtoja.
Yritän löytää ratkaisun.
ok nyt se on löytänyt foorumissa. Siirry uusi viesti vaihtoehtoja.
Yritän löytää ratkaisun.
Hows tämä menee? Uusi viesti linkki ei toimi, ja meillä on paljon harmitti jäseniä: (
Olen samaa mieltä, ei tukea, ei korjata, suuria bug, selvittävät ne!
MISSÄ ON TUKI, korjata DAM MOD FFS!
kamilkurczak
30-06-10, 15:34
hello,
Voimme kopioida tämän vian foorumissa ja se ratkaistaan ensi Lyö vapauttamalla ..
Jos se tulee olemaan helppo, annamme sinulle nopeita
Suoraan sanottuna se ei riitä, sen merkittävä tehtävä, ja se aiheuttaa minun jäseniä todella valittaa, joten aion vain valittaa sinulle.
Sinun pitäisi olla kiinteä tätä päivää, jopa viikkoja sitten, olet vapauttamaan bug patch. Pian. Se mitä muuta palkallista mod tekisi.
: Mad:
kamilkurczak
30-06-10, 16:40
Yritämme korjata vian mahdollisimman pian.
Suoraan sanottuna se ei riitä, sen merkittävä tehtävä, ja se aiheuttaa minun jäseniä todella valittaa, joten aion vain valittaa sinulle.
Olen nyt saada noin 50-60 sähköpostia päivässä koskevat tämän ongelman korjata on hyvä. Se toimi hyvin ennen tätä julkaisua.
Olen nyt saada noin 50-60 sähköpostia päivässä koskevat tämän ongelman korjata on hyvä. Se toimi hyvin ennen tätä julkaisua.
Onko tämä työstetään? Voinko Pidä eta?
kamilkurczak
01-07-10, 11:43
Löysin jostain syystä tässä asiassa. johtuu plugin global_start.
Jos suljen tämän lisäosan, tämä vaihtoehto toimii hyvin.
Ehkä järjestyksessä plugins?
Työskentelen sitä. Ole kärsivällinen
Löysin jostain syystä tässä asiassa. johtuu plugin global_start.
Jos suljen tämän lisäosan, tämä vaihtoehto toimii hyvin.
Minulla ei ole aavistustakaan, mitä se tarkoittaa.
kamilkurczak
01-07-10, 22:43
Kirjoitin, että löysimme plugin, joka on kysymys. Pyrimme.
Miten ongelman korjaus edistyy?
kamilkurczak
04-07-10, 13:36
Tiedämme missä exacly on bugi. Löysimme sen vbet_global_start toimintoa vBET php-tiedoston.
luultavasti, välitämme huono URL vBulletin toiminto (exec_header_redirect).
Michał on työn alla.
Ei hätää, me todella tarvitsemme tämän ongelman korjaus ASAP
Done:) Anteeksi jouduit odottamaan. Ratkaisu otetaan mukaan seuraavaan julkaisuun. Olemme jo käytössä foorumissa, joten uusi virka uudelleenohjaus toimii hienosti täällä.
Saat hätäratkaisu ota:
1. Muokkaa includes / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Etsi:
if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
3. Korvautuvat:
if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {
Näen osastossa, jota kuvataan 2 numeroa yhdellä säiettä. Mutta Kamil vahvisti vain yksi niistä. Kerro miten olet merkinnyt foorumi luetuksi. En vain voi löytää tällainen vaihtoehto - luultavasti etsivät väärässä paikassa;)
Näen osastossa, jota kuvataan 2 numeroa yhdellä säiettä. Mutta Kamil vahvisti vain yksi niistä. Kerro miten olet merkinnyt foorumi luetuksi. En vain voi löytää tällainen vaihtoehto - luultavasti etsivät väärässä paikassa;)
Sen aloitussivulta, alla foorumit ja jos kaksoisnapsauta kuvaketta vasemmassa kunkin Foorumi.
kamilkurczak
05-07-10, 19:35
Tarkistin asian meidän testi foorumi ja minulla ei ole tämän vian
404 error. Kaikki toimii kunnolla.
Joten lähetä Michal (vBET) täydet käyttöoikeudet admincp ja FTP mennessä PM. Hän yrittää löytää ratkaisun ja korjata sen!
Kiitos:)
kamilkurczak
09-08-10, 11:37
Olen edelleen odottaa vastausta. Ei vastausta - Oletan, että on ok.
Jos ei ok, kirjoita tähän ja avaan tätä säiettä jälleen
Tämä kysymys on edelleen olemassa, forumdisplay (http://www.computer-juice.com/forums/f10/), jos painan nuolta goto uusi virka lanka, se aina vie minut ensimmäisessä viestissä, ei ensimmäiseen lukemattomaan viestiin.
Rekisteröidy foorumiini ja tulet näkemään sen.
Jos estän vBET, asia menee pois.
http://www.computer-juice.com/error.gif
Päivittänyt 3.3.5 ja kaikki URL asiat näyttävät kiinteitä, joten ei ole ongelma, kiitos.
kamilkurczak
12-08-10, 12:22
ok:)
Kiitos vahvistusta
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):