PDA

View Full Version: kuinka paljon määrittää sivustoni

scott
20-10-09, 08:27
Hei,
kuinka paljon määrittää sivustooni please???

vBET
22-10-09, 23:49
En ymmärrä kysymystä. Kysyt kuinka paljon kokoonpano tarvitaan, jotta vBET 3.0.0 työskennellä sivustosi? :)

WebMonkey
26-10-09, 21:54
En ymmärrä kysymystä. Kysyt kuinka paljon kokoonpano tarvitaan, jotta vBET 3.0.0 työskennellä sivustosi? :)

Luulen, että hän tarkoittaa kuinka paljon sen asentamisesta hänen foorumi.

Mitä olen nähnyt tämän ohjelman todella pidän.

Yahoraenespanol
27-10-09, 23:30
Olen kiinnostunut hinta ja toimivuus. Se näyttää upealta!

vBET
29-10-09, 00:52
Olen kiinnostunut hinta ja toimivuus. Se näyttää upealta!

Kaikki toiminnot kuvaus löytyy täältä:

Ja täältä löydät lähimmän suunnitelmia: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/5-planned-vbet-next-releases.html

Hinta ei ole vielä asetettu, mutta aiomme tehdä Erikoistarjous - 50% alennus ensimmäisen kuukauden myynti:) (tai viikko - myöskään asettaa vielä)

Scalemotorcars
05-11-09, 17:11
Mitä info tarvitset asentaa sivustossani?

IE Database, kirjaudu sisään, käyttäjätunnus, Admin ID ja niin edelleen.

Voidaanko asentaa Moderaattori pääsy?

Voitko asentaa liput erikoinen sijainti minun tyyliä korvaa nykyisiä?

Tarvitsenko minun asentaa VB käännöksiä, vai voinko ojaan niille Kun tämä on asennettu?

Onko asentaa myös kaikki vBSEO muutokset?

Kiitos vapauttaa Im hyvin kiinnostunut, mutta haluaisin selvittää nämä ensin. : D

vBET
11-11-09, 16:45
Asennuksessa tarvitaan pääsy Admin CP ja FTP. Ole hyvä siirtää tämän keskustelun yksityinen viesti Lähetä kyseisiä tietoja.

Asennus vBET 3.x vaatii myös muutoksia vBSEO kokoonpano jos joku käyttää sitä. joten tässä tapauksessa pääsy vBSEO paneeli on myös tarpeen.

maxvb
13-11-09, 12:03
Kiitos kiva tuote
Onko tuote on tarkoitettu vain foorumeilla? Tai pätee myös eri paikoissa!?

vBET
13-11-09, 23:47
Kiitos kauniina tuote on tarkoitettu vain foorumin? Tai sopii myös eri sivustoja!?

Olen 2 eri sivustoja Googlen kääntämä. Tämä modi ei voi käyttää, koska se on kääntää jotain ilman vBulletin (teknisesti ole mahdollista). Mutta voimme tehdä erityisiä muutoksia kääntää muille sivuston:) Jos olet kiinnostunut lähetä minulle yksityisviesti:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1