PDA

View Full Version: hoeveel in te stel op my site

scott
20-10-09, 08:27
hi,
hoeveel in te stel op my site asb???

vBET
22-10-09, 23:49
Ek verstaan nie die vraag nie. Is jy vra hoeveel opset sal nodig wees om vBET 3.0.0 te maak om te werk op jou site? :)

WebMonkey
26-10-09, 21:54
Ek verstaan nie die vraag nie. Is jy vra hoeveel opset sal nodig wees om vBET 3.0.0 te maak om te werk op jou site? :)

Ek dink hy beteken hoeveel dit te installeer op sy forum.

Van wat ek gesien het van hierdie sagteware soos ek dit graag.

Yahoraenespanol
27-10-09, 23:30
Ek is geïnteresseerd in die prys en funksionaliteit. Dit lyk fantasties!

vBET
29-10-09, 00:52
Ek is geïnteresseerd in die prys en funksionaliteit. Dit lyk fantasties!

Volle funksionaliteit beskrywing wat jy sal hier vind:

En hier sal jy vind naaste planne: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/5-planned-vbet-next-releases.html

Die prys is nog nie ingestel nie, maar ons is van plan om spesiale aanbod te maak - afslag van 50% in die eerste maand van die verkoop:) (of 'n week - ook nie stel nie)

Scalemotorcars
05-11-09, 17:11
Watter inligting het jy nodig om te installeer op my site?

Naamlik databasisontwerp, log-in, gebruikers-ID, Admin ID en so aan.

Kan dit wees geïnstalleer met Moderator toegang?

Kan jy installeer vlae in die spesiale plek op my persoonlike styl vervanging van die bestaande?

Sal ek moet my geïnstalleer VB vertalings het, of kan ek die sloot dié Sodra dit geïnstalleer is?

Is die installasie sluit alle VBSeo veranderinge?

Dankie vir die vrylating Ek is baie geïnteresseerd, maar wil dit eers skoon te maak. : D

vBET
11-11-09, 16:45
Vir installasie is nodig om toegang tot Admin CP en FTP. Skuif na hierdie gesprek privaat boodskap van die data te stuur.

Installasie van vBET 3.x vereis ook veranderinge in vBSEO opset as iemand wat dit gebruik. In hierdie geval toegang tot vBSEO paneel word ook vereis.

maxvb
13-11-09, 12:03
Dankie vir die mooi produk
Is produk is slegs bedoel vir die Forum? Of is ook geldig vir verskillende plekke!?

vBET
13-11-09, 23:47
Baie dankie aan die produk pragtige produk is slegs bedoel vir die Forum? Of geskikte ook vir die verskillende plekke!

Ek het 2 verskillende plekke vertaal deur Google. Hierdie mod kan nie gebruik word soos dit is om iets te vertaal sonder vBulletin (tegnies nie moontlik nie). Maar ons in staat is om spesiale veranderinge aan te bring om ander werf in te vertaal:) As jy belangstel, stuur asseblief vir my privaat boodskap:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1