PDA

View Full Version: hvor meget du konfigurerer på min hjemmeside

scott
20-10-09, 08:27
hi,
hvor meget du konfigurerer på min hjemmeside skal du venligst???

vBET
22-10-09, 23:49
Jeg forstår ikke spørgsmålet. Er du spørge, hvor meget konfiguration vil være nødvendigt for at vBET 3.0.0 at arbejde på dit websted? :)

WebMonkey
26-10-09, 21:54
Jeg forstår ikke spørgsmålet. Er du spørge, hvor meget konfiguration vil være nødvendigt for at vBET 3.0.0 at arbejde på dit websted? :)

Jeg tror, han betyder, hvor meget at installere det på hans forum.

Fra hvad jeg har set af denne software, jeg kan virkelig godt lide.

Yahoraenespanol
27-10-09, 23:30
Jeg er interesseret i pris og funktionalitet. Det ser fantastisk!

vBET
29-10-09, 00:52
Jeg er interesseret i pris og funktionalitet. Det ser fantastisk!

Fuld funktionalitet beskrivelse finder du her:

Og her vil du finde nærmeste planer: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/5-planned-vbet-next-releases.html

Prisen er ikke fastlagt endnu, men vi planlægger at gøre en særlig tilbud - 50% rabat i første måned for at sælge:) (eller om ugen - også ikke indstillet endnu)

Scalemotorcars
05-11-09, 17:11
Hvilken information har du brug for at installere på mit websted?

IE Database, log-in, bruger-id, Admin ID og så videre.

Kan det installeres med Redaktør adgang?

Kan du installerer flag i den særlige placering på min brugerdefineret typografi erstatte de eksisterende?

Får jeg brug for mine installerede VB oversættelser, eller kan jeg droppe dem, når det er installeret?

Er installationen omfatter alle VBSeo ændringer?

Tak for frigivelse Im meget interesseret, men vil gerne klare disse op først. : D

vBET
11-11-09, 16:45
Til installation er nødvendig adgang til Admin CP og FTP. Venligst flytte denne samtale til Privat Besked til at sende disse data.

Installation af vBET 3.x kræver også ændringer i vBSEO konfiguration, hvis man bruger det. så i dette tilfælde adgang til vBSEO panel er også påkrævet.

maxvb
13-11-09, 12:03
Tak for den pæne produkt
Er Produktet er kun beregnet til fora? Eller gælder også for forskellige steder!?

vBET
13-11-09, 23:47
Tak til produktet smukke Produktet er kun beregnet til forummet? Eller også velegnet til de forskellige sites!?

Jeg har 2 forskellige sites oversat af Google. Denne mod kan ikke bruges som det er at oversætte noget uden vBulletin (teknisk ikke muligt). Men vi er i stand til at foretage særlige ændringer at oversætte andre site:) Hvis du er interesseret så send mig privat besked:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1