PDA

View Full Version: Ratkaistu vBET 3.5.1 ei retranslating kun käytettävissä

Simon Lloyd
07-10-11, 19:26
Hei, minulla on vBET löydy, että jos olet saavuttanut rajan kääntämiseen tai käännöstä ei ole käytettävissä se näyttää alkuperäisellä kielellä, mutta kun käännökset ovat käytettävissä uudelleen se ei käännä kyseiseen tehtävään hyvin uusin versio, esimerkiksi löytyy täältä odotetaan ON NÄYTÖN EXCEL VBA / PANTALLA DE ESPERA EN EXCEL VBA (http://www.thecodecage.com/forumz/microsoft-excel-vba-programming/211425-pantalla-de-espera-en-excel-visual-basic-for-applications.html#post1054991421), ensimmäinen viesti on untranslated ja Seuraava post käyttäjältä käännetään!

Jos haluat katsomaan PM minulle ja minä annan sinulle käyttöoikeudet koska asiakkaat voivat vain katsella ensimmäinen viesti.

vBET
08-10-11, 11:49
Ole hyvä ja PM käyttöoikeustiedot. Tarkistamme asian.

Pyydämme myös huomaamaan, että julistettiin viime vapauttaa ne eivät ole vielä optimoinut. Ne ovat beta-versioita, jotka julkaistiin nopeasti, koska se oli tärkeää reagoida nopeasti muutoksiin kielipaketit puolin. Juuri nyt pyrimme optimoimaan sitä.

Palataan ongelmaasi - Minun täytyy nähdä miltä se näyttää. On todella kummallista, että viestin ennen ei ole käännetty ja seuraava on. Näen tässä 3 skenaariota:
-vBET virhe
- Tarjoaja ei ollut saatavilla, ja seuraava viesti oli jo välimuistissa, koska sinulla on sama teksti muissa kierre
-tarjoajan ollut käytettävissä, kun käännös alkaa viestit eri kielellä muunnetaan ensin (BBCode arvioidaan vBulletin tasolla) ja vBET käynnistettäessä kääntäminen muualle sivulla pääset raja, joten tarjoajan estettiin. Viesti, joka on käännetty on eri kielellä (käytetään lang BBCode) on syy.

Silti tämä minun täytyy nähdä ja tarkistaa, mitä todella tapahtuu juuri nyt en näe mitä todella tapahtuu siellä.

Simon Lloyd
08-10-11, 12:39
Hei Inbox voit käyttää on Michael voi annan sinulle ftp ja koko admin Jos tarvitset sitä:)

Simon Lloyd
08-10-11, 12:41
Tuolloin käännös olin merkin rajoitus asetettu 300000 Olen alas 100000 nyt, koska hinta on paljon korkeita mutta olen valmis nostamaan rajoituksen mihin tahansa testi tarvitset.

vBET
08-10-11, 21:08
Olin siellä - katso PM - Tarvitsen lisää info (tarkka viesti ja tarkka käännös - annoit linkin ei käännetty sivu).

Simon Lloyd
08-10-11, 21:41
SELITYS annettu PM:)

vBET
09-10-11, 12:26
PM tietojen säie on muokattu manuaalisesti ja se ei ole havaittavissa nyt. Niin - kun se tapahtuu uudelleen Kirjoita aiemmin luodun säikeessä. Se ratkaistaan nyt (koska meillä ei ole ongelma nyt) ja Uudelleenavaa Kun löydät jotain tuollaista merkitä. Myös jos siellä missä lang BBCodes sitten todennäköisesti tapahtunut mitä olen described earlier - lang oli käännetty sivu sukupolven (BBCode arvioidaan vBulletin) aikana ja kun vBET alkoi kääntää luodun sivun olet saavuttanut rajan ja toimittaja kieltäytyy ottamasta käännös. Ei voi vahvistaa nyt - se on ainoastaan teoriaa. Me menemme takaisin tähän, kun voit etsiä samanlaisia säie.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations