View Full Version: Ratkaistu Mod richtik ole jokin toimii.
Dalem Rade. Nieważne. : P
Ensimmäinen Viime viesteihin vbadvanced kirjoitettu portugaliksi esillä yhdessä BBCode
como faço pra participar
Mitä tehdä haluta? 2. Kirjoitti Portugalin "como faço pra participar" tekstissä toistetaan sama asia. Jos sisältö kaikki on hienosti näyttää molemmat käännetty ja ei, se on osaston sijaan "" piipahti "FAA $". Jälkeen minun muokkaaminen ja parantaminen FAA $ nyt näyttää oikein.Mistä johtuu tämä virhe? Miten korjata?
Ensimmäinen Anna minulle hyvä linkki, missä voin nähdä sen. Toinen Oletko pysty lisääntymään - näin kirjoittaa uusi viesti, jossa otsikon lisäksi pensaat? Muuten, koska se on helpompaa tulevaisuudessa, kunkin ongelma, kirjoittaa erillinen thread:)
mainos. Tiedät linkin mainoksen. 2 Te tiedätte kuvaus Odotan:)
Podeślij foorumin kautta. Tämä on ainoa virallinen kanava, jonka kautta tukea toimitetaan vBET. Tiedot lähetetään muita kanavia voi yksinkertaisesti kuolla, tai olla saanut toisesta tietokoneesta ja olla helpommin henkilökuntamme. Siksi sorki vaivaa, mutta kirjoitat sen uudestaan täällä;)
Tänään foorumin esitelty uusi "kukka":
htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html
Häivääkään?
Kyllä - katso otsikko kierre sisällä langtitle - koska se ei tuo (koodikieltä). Muuten - avatkaa uusia ketjuja uusille asioita:) Tämä auttaa meitä paremmin hallita niitä:)
Kyllä-Katso säie otsikko on tunniste-langtitle sisällä-miten tämä lisää (kielen koodin) kanssa. Kerran, ota avaa uusia viestiketjuja uusia kysymyksiä) Tämä auttaa meitä paremmin hallita:)Oikeastaan mielestäni oli tämän merkin. Kehossa tähän aiheeseen. Nyt kysymys kuuluu: miksi?Käyttäjällä on määritetty en kieli sen IP-osoitteen ollessa Venäjän rekisteröityä käyttäjä foorumi kieli valitaan automaattisesti, perustuu mitä kieltä olet tällä hetkellä selaamassa foorumeilla?No, olen palannut aihetta, joka on tärkein sivu (vbcmps) mukautetun teeman näyttää minusta suurin ongelma: [langtitle = ru] Запись siksi edelleen tätä säiettä
Jos et ole asettanut automaattisen kielentunnistuksen viestit, järjestelmä luottaa käyttäjä. vBET ei automaattisesti asettaa kielen aikana rejestacji - käyttäjä valitsee itse. vBET ehdottaa automaattisesti (Huomenta merkit) kielenä-selaimen asetuksia, eikä perustu IP. Mitä BB Advanced vBET hetkellä ei ole moduuli integroituu VB Advanced Dynamics langtitle ja siellä tullaan tulkitsemaan. BB CMPS ei yksinkertaisesti ole vielä integroitu ja siksi ei ole vielä tulkita langtitle. Joten tämä edellyttää yhdentymistä. Jos haluat auttaa integraatio - kirjoita Pista osassa integraatio. Annan teille mallikoodia käyttää jäsentää langtitle - sinun täytyy käyttää sitä oikeassa paikassa. vBET ajan tukee suosituimpia muotia. Tällä hetkellä meillä on paljon työtä versją 3.3.0, joka wyjdzei lukien tygdniu, sitten 4,0. Silloin me integroida muita muoti - VB CMPS on jo raportoitu integraatio:)
Okei. Kiitos. Jollei sulkemista. PS:).Ei ole oikeutta luoda aiheita osassa yhdentymisen... thats miksi olen lähetetty se tästä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/vbet-integration-other-plugins/245-wsparcie-dla-vbadvanced-cmps.html#post1085
Päivitin oikeudet:) Joten tulevaisuudessa;)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):