PDA

View Full Version: Nogle spørgsmål til dig

Goanna
16-06-10, 21:29
Hej,

1. Hvor meget er branding gratis gebyr for betalt version (Pris i australske dollars):. Forvirret:
2. Pris i australske dollars for vBet automatiske oversættelser venligst:. Forvirret:

3. Kan du give mig en ide om, hvor lang tid det tager at få dette script installeret og virker korrekt: forvirret:

wowglider.de
18-06-10, 02:43
lol.
de.finance.yahoo.com / waehrungen / waehrungsrechner / # fra = USD, til = AUD; amt = 1
her du går

vBET
18-06-10, 10:08
Hej,

Bemærk venligst, at vores priser er i DKK og hvor meget det vil være i australske dollars, afhænger af egentlige uddannelse - som kan ændres hver gang. Så du nødt til at tjekke, hvad der er faktiske kursus i Paypal.

1. Branding gratis koster $ 135 (i USD)
2. vBET licens koster $ 90 (i USD)

3. Installationen er nem og hurtig. Uploade filer, import produkt filen og konfigurere som beskrevet i readme.html Hvis du konfigurere den korrekt, kan du afslutte installationen procedure på få minutter.
Hvis du konfigurerer det galt, har nogle konflikter med andre plugins eller integrere vBET med andre plugins ikke er korrekt, så vil det tage så længe du vil indstille alting korrekt. Bemærk venligst, at i tilfælde af problemer, som du har vores gratis online support, og hvis du føler at det er bedre for os at gøre hele installationen, så kan du bare købe installation service ($ 30).

Goanna
21-06-10, 15:36
Hej,

Have problemer med at sende en ordre.
Din form er ikke i orden.

Kan ikke indsætte info.

Goanna

Goanna
21-06-10, 15:48
Ups, undskyld,

Jeg har ikke kryds i enig-knappen. Han Han
Var uvidende om, at jeg var nødt til at sætte kryds aftale knappen, før jeg udfylde formularen.

vBET
22-06-10, 22:16
Så som jeg forstår det hele fungerer fint:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1