View Full Version: Løst Looping
Ifølge min vært, jeg har et enormt problem med vbenterprisetranslator_seo.php kører i min fora bibliotek, der ser ud til blot at være looping og spise op CPU-cyklusser. Kan du venligst tjekke denne. Tak.
kamilkurczak
21-10-10, 08:07
Som jeg ser du ændrer et websted, stil og oversættelse arbejder hurtigt nu.
Man, kan du du tjekke, hvad jeg spørger om, vbenterprisetranslator_seo.php kører i min fora bibliotek, der ser ud til blot at være looping og spise op CPU-cyklusser.
Jeg er nødt til hele tiden at dræbe dette!
kamilkurczak
22-10-10, 11:24
Hej,
vbenterprisetranslator_seo.php er kun foran controller så hvis du har en løkke - de kan være forårsaget af en anden MOD. Så spørg din host udbyder - Hvorfor han sagde, at disse cykler (loop), og hvad er årsagen - vi vil vide hvor du skal begynde.
Du blev informeret om, hvad der kan forårsage dette problem ved at Michał. (Fra oktober 9) Har du noget fra Michał liste? kan du bekræfte det?
Her har du informationer fra Michał:
"If after restart it is all ok then I see those possibilities:
- Your Apache broke
- Your php broke
- Some background tasks was running (some sheduled tasks) which was killing your server
In first 2 cases it is possible that will never happen again or after long time.
If it is 3rd case then the issue will definitivelly come backe as soon as sheduled task will be triggered again."
Venligst - at kontrollere, hvis første (fordi i henhold til dine data med tidligere indlæg, vi tror, at det ikke gælder for vBET problem, men en fra denne optioner).
Forhør især dette punkt: - Nogle opgaver i baggrunden kørte (nogle sheduled opgaver), som blev dræbt din server
så tjek venligst det: bare gå til din admincp-> Planlagte Opgaver-> Planlagte Task Manager og deaktivere alle - hvis det hjalp - det er grunden (en proces) - bare sætte en efter en og finde denne proces.
Hvis ikke - tjek det første og andet punkt fra denne liste.
Please, bekræfte det, fordi vi er en vBET støtte, og vi behandler de vBET spørgsmål - ikke server support.
HUSK IT:
vbenterprisetranslator_seo.php er kun foran controller. Alle anmodninger, der sendes til din server går gennem denne fil, så det vil altid være synlige.
Thanks
Ja, vBET aldrig har nogen problemer. Det er altid noget andet. Jeg har nu sat et cron job på min server for at kontrollere og dræbe vbenterprisetranslator_seo.php hver 4 minutter. Og da jeg gjorde det, har min CPU-belastning er mindre end 3 i mere end 24 timer. Mens med vbenterprisetranslator_seo.php det vil løbe op til mere end 20 gange. Så, hvordan kan det være noget andet!!??
Så hvad lamme undskyldning er det næste?
EDIT: Hvad er formålet med vbenterprisetranslator_seo.php???
kamilkurczak
22-10-10, 15:03
du har instruktioner hvad de skal gøre og hvad du skal tjekke fra vBET.
Så prøv at gøre det og bekræfte her. Du bad os om det - Michał gav dig en liste med tip.
vbenterprisetranslator_seo.php er en front-controller. Alle anmodninger til din server (alle mods et.) Går gennem denne fil. Dette er en meget kort fil. Bare se på filen.
denne fil kaldes ved enhver anmodning fra en web-session, så denne fil altid er synlig.
Mere information om foran controller: http://en.wikipedia.org/wiki/Front_Controller_pattern
Så hvad lamme undskyldning er det næste?
Hvis du ikke brak vores tips og bruger ikke vores hjælp - hvorfor spørger du om det? Du har allerede fået svar, og ignorerede det. Det er virkelig betyder ikke noget for din server vil du behandler vores hints som dårlige undskyldninger eller ekspertudtalelse. Det afgørende for din kloak er, vil du foretaget nogen handlinger eller ej.
Så vær venlig brak instruktioner, som du fik, og kontrol er det forårsaget af nogle planlagte job.
Det er definitivt ikke vbenterprisetranslator_seo.php skyld - fordi der ikke er nogen loop overhovedet. Enhver med mindre, at grundlæggende viden om PHP vil fortælle dig det. Og dette er ikke et emne at diskutere - det er den kendsgerning. Åbn filen og check det selv - der er kun nogle betingede sætninger og variabel ændringer. Bemærk venligst, at du blot smide dårlige ord ikke vil ændre noget her. Hvis du er sikker på, at det kun er lamme undskyldning, så vær venlig at punkt NOGEN loop inde i vbenterprisetranslator_seo.php fil ...
Ellers, hvis du ikke ved hvad der sker - så skal du først tjekke det.
Hvis nogen looping eksisterer det vil være i forskellige fil, der er virkeligt anmodning mål eller i nogle planlagt opgave (hvad du blev bedt om at tjekke). Også vi allerede check på dit forum (før jeg gav dig hints citeret af Kamil) ikke omdirigering sløjfer opstår, og der var ingen.
Som du allerede ved, vi har brug for oplysninger, som vil bekræfte eller benægte gør det er nogle planlagte opgave fejl. Information ikke mening sat i dårligt sprog og baseret på ingenting.
Så bare fortælle mig det. Efter at have dræbt vbenterprisetranslator_seo.php hvorfor min CPU-forbrug faldet fra 20 til 2? Alt hvad jeg gerne vil vide.
Og du plejer at finde en løkke på mit forum nu, fordi vbenterprisetranslator_seo.php bliver dræbt hver 4 minutter med et cron job.
EDIT: Ikke alle her har den viden, du har på alle disse tekniske ting, du kender! Er det så svært at forstå? Jeg ser min CPU går op og op, indtil den går ned mit site. Jeg bliver ved at spørge min hosting selskab, hvad der forårsager dette, og de giver mig den samme årsag hver gang. vbenterprisetranslator_seo.php
Så hvad skal jeg vel gøre? De behøver ikke fortælle mig, at der er noget mod at køre en skemalagt opgave, der er looping, de siger det er vbenterprisetranslator_seo.php
De fortsætter med at give mig disse:
17616 ingen 25 0 80.640 28m 4032 R 99,7 0,8 1571:01 lsphp5: ic_html / fora / vbenterprisetranslator_seo.php
28305 ingen 25 0 80.780 28m 4776 R 99,7 0,8 566:53.72 lsphp5: ic_html / fora / vbenterprisetranslator_seo.php
24296 ingen 15 0 76.876 23m 3952 S 40,7 0,7 0:00.99 lsphp5: ic_html / fora / vbenterprisetranslator_seo.php
22259 ingen 15 0 75.036 22m 4328 R 37,9 0,6 0:10.91 lsphp5: ic_html / fora / vbenterprisetranslator_seo.php
24294 ingen 15 0 70.600 18m 3904 S 12,6 0,5 0:00.78 lsphp5: ic_html / fora / vbenterprisetranslator_seo.php
Så nu er jeg virkelig ekstremt frustreret med alt dette, for hvis det var en mod, så hvordan skal jeg finde ud af om det.
Jeg er ked af, at jeg ikke er et geni som dig.
Hvorfor er du spørger igen, hvad du skal gøre, når vi allerede har skrevet dig, hvad du skal gøre. Hvis du vil have din hosting-selskab hjælpe dig med dette spørgsmål - gå der. Hvis du vil have os til at hjælpe dig med dette problem så bruge støtte, som du allerede har.
Vi er helt klar over, at ikke alle har teknisk viden - det er derfor, vi giver gratis support fra vores forum. Det er derfor, du fik trin for trin instruktioner, hvad du skal gøre. Brug venligst disse instruktioner og give os feedback.
Også - vi er ikke at fortælle dig, at nogle andre mod forårsager det i planlagte opgave. Helt fra starten, vi fortæller jer, at det er mulig årsag til problemet, og helt fra starten, vi beder dig om at bekræfte dette. Du har allerede fået vejledning hvordan man gør det. Venligst gøre det.
Deres statistik siger ikke noget om nøjagtige årsag - de kun at vide, at problemet er et sted inde i dit forum (fordi alle forum ansøgninger igennem vbenterprisetranslator_seo.php). Din hosting-selskab ikke kender vores produkt, og ikke forstår det. Vi beder ikke om du forstår det, hvis du ikke vil eller ikke kan - vi bede dig om at brak præcise instruktioner, som du fik. Hvis du ikke har tillid til vores oplysninger, at det ikke er skyld fil vbenterprisetranslator_seo.php hvorfor er du overhovedet at spørge os igen om det? Du ønsker ikke at høre sandheden fra os. Og vi vil ikke lyve dig, vil vi give dig igen sandheden - der er ingen loop inde i vbenterprisetranslator_seo.php. Måske vil du begynde at forstå det, når du indser, at der ikke er nogen anden vBulletin fil i din statistik - og det er fordi alle anmodninger om at gå til vBulletin kommer gennem vbenterprisetranslator_seo.php (undtagen admin cp osv.). Vi ved ikke, hvilke anmodninger er virkelige årsag til problemet, og det synes du er virkelig ikke interesseret om at løse problemet, fordi du fortsætter med at ignorere igen og igen instruktioner, som du fik fra vBET eksperter hævder, at nogen, der har fuldstændig ingen idé om vBET fortalt dig, at vbenterprisetranslator_seo.php har løkker. Hvis du ønsker at tro på dem, så vær venlig at bede dem om at kigge ind i denne fil og vise dig noget linje kode hvor er en løkke.
Bemærk, at vi ikke vil være i stand til at hjælpe dig, når du nægter at bruge vores hjælp. Vi vil være meget glade, når dit problem vil være væk, vi stadig ikke tror, at det vil forsvundet sig selv.
Der er ingen mening at diskutere længere, at det er vbenterprisetranslator_seo.php fejl eller ej. Det er ikke. Du behøver ikke at forstå det til brak vores instruktioner. Vi har allerede beskrevet dig hvorfor vbenterprisetranslator_seo.php ikke har sløjfer og skrev, at hvis du vil beholde fortælle, at det har, så vær venlig at vise det. Så længe du ikke ved, hvad du skriver om du stoppe underminere dette faktum. Hvad er dit formål her - for at løse problemet eller til at diskutere ting, som du allerede har skrevet at du ikke har viden om? Bemærk venligst, at diskutere om sløjfer i vbenterprisetranslator_seo.php er fuldstændig spild af tid jeres og vores, og flytter du ikke videre med dit problem.
Jeg ting du ville være meget mindre frustreret, hvis du stopper lytter pople som ikke kender vBET, begynde at lytte til os, og brak vores hints i stedet for at fortælle, at vi giver dig lamme undskyldninger, uden selv at kontrollere hvad vi skriver om ...
Også besvare dit spørgsmål, som du lige gav:
hvis det var en mod, så hvordan skal jeg finde ud af om det.
Du har allerede fået svar på dette og besluttede at ignorere det ... Brug det:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1113-looping.html # post5580
Du har beskrevet der, hvordan du kan slukke planlagte opgaver. Bare slukke en efter en. Sluk én og se, at problemet stadig sker. Hvis ja slukke en anden og igen ... Hvis problemet stopper sker - så sidste deaktiveret planlagte opgave er ansvarlig. Hvis du slår alle planlagte opgaver og spørgsmål vil stadig ske, selv efter server genstart, så vil det bekræfte, at dette ikke er skyld i planlagte opgaver. I sådanne tilfælde vil vi undersøge det mere. I dette øjeblik har vi brug for bekræftelse om denne mulig årsag, fordi det forekommer mest sandsynligt for os.
OK, tak. Jeg vil gøre, hvad du siger.
Kan jeg bede dig om kun denne. Jeg har vbenterprisetranslator_seo.php på dette stadie dræbt hver 4 minutter, hvis til stede. Indtil videre har jeg ikke set nogen problemer på mit forum ved at gøre dette, og også min CPU-belastning har været meget lav for som 2 dage siden jeg gjorde det.
Så jeg vil bare gerne vide, om dette er en dårlig ting at gøre? Killing vbenterprisetranslator_seo.php det er. Hvilken betydning vil det have?
Og min undskyldning, hvis jeg kom over uhøflig. Ikke mine intentioner.
Killing processen hver 4 minutter er ikke bedste løsning. Det er nogle løsning - din server virker. Men du ved ikke, hvad du er drab. Så din bruger fra tid til anden kan se, at dit forum ikke er til rådighed om de faktisk er hans anmodning blev dræbt (selvfølgelig vil det være tilgængelige umiddelbart lige efter at sende anmodningen igen).
Som jeg skrev alle anmodninger til forum gå igennem vbenterprisetranslator_seo.php (du har sat det i. Htaccess). Der går anmodninger om at se fora, tråde, album - der går anmodninger om noget. Selv for at tilføje nyt indhold (du kan miste nyt indlæg, hvis du dræber en sådan anmodning, før vBulletin skrive det til databasen).
Så selv når det løser dine primære server problem det er egentlig ikke et lægemiddel, bare smertestillende medicin. Spørgsmålet virkelig eksisterer. Så vi anbefaler på det kraftigste til at undersøge sagen. Vi gav du først retning. Hvis dette vil blive vist forkert, vi vil støtte dig med at løse dette. Stadig ligesom læger - vi først nødt til at bekræfte / eliminere de fleste potentielle årsag. Dette er ikke diagnosticere - det er bare lægeundersøgelse. En X-ray, der vil give os mulighed for at løse problemet eller fortælle os til at se mere. Håber at nogen fan af Dr. House vil forstå hvad jeg mener;)
lol, tak for, at medicinsk forklaring. Det eneste spørgsmål nu ved at slukke en efter en planlagt opgave, er, at når jeg rent faktisk begynde at gøre det? Fordi det lader til, at CPU-forbruget vokser meget langsomt over som 2 dage. Det er ikke, at den skyder op pludseligt. Så ville det være lettere at afgøre, hvad der planlagt opgave det er.
OK så - jeg var vildlede af din beskrivelse om at dræbe processer hver 4 minutter ... I dette øjeblik er jeg lidt forvirret. Kan du venligst forklare, hvorfor er du dræbe processer hver 4 minutter, når spørgsmålet vises, hver 2 dage (ved den måde - ville dette punkt endnu mere til nogle planlagte opgave som skyldige).
Giv mig nøjagtig beskrivelse af situationen. Også - er det virkelig sandt, at CPU-forbruget vokser langsomt, eller det er på samme niveau i lang tid, og derefter går op drastisk. Giv detaljerede oplysninger. Ved at give os vildledende oplysninger, som du gør sværere at hjælpe dig.
Stadig skal du gøre testen. Hvis det tager 2 dage at blive vist problemet, så kan du bare slukke alle planlagte opgaver. Genstart din server og vente. Hvis der efter 3 dage ikke noget slemt sker - det betyder, at en af planlagte opgaver er skyldig. Hvis der stadig sker noget andet er årsagen. Så du vil tænde alle opgaver igen og lad os vide, at TI er noget andet. Eller du vil tænde en planlagt opgave hver 3 dage, hvis det er nogle planlagte opgave problem. I sådanne tilfælde din server vil være stabil, før du tænder for den skyldige, og du vil vide, hvilken en det er (resten opgaver kan være tændt dengang) - giv os din feedback.
Hvis det ikke er planlagt opgave problem, du vil vide det i de fleste 3 dage. Hvis det er - du vil vide, hvilken en der er skyldig i længere tid - i så fald skal du begynde at dreje på opgaver fra vBET opgaver for at fjerne eller bekræfte, at det er vBET spørgsmål.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):