Veure la Versió Completa: Rebutjat Escriptura en llengües diferents
Hola Michal,
Vostè em va preguntar en l'altre fil per descriure això en el fòrum d'aquestes sol.licituds.
Vegeu, enllaç de nou: feu clic a (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=154496&highlight=urdu)
Amb aquest truc pots triar si l'anglès o l'urdú. Seleccioneu l'urdú i el que realment serà escriure en urdú i llavors vostè pot tornar a establir l'anglès canviar llavors serà col.locat de dreta a esquerra.
Això és una cosa que m'agradaria veure incorporades, però dubto que passi.
Gràcies per encàrrec.
No sé el que és l'urdú, de manera que no entenc el problema. També la demostració en viu al fòrum, que no sóc capaç d'entendre del tot:)
Pot si us plau descriure la meva més el que fa?
A més, si vostè està escrivint en anglès, si us plau, configurar l'idioma per defecte d'Anglès, o establir l'opció de no afegir automàticament BBCode idioma quan escric nou lloc. Idioma per defecte diu que és l'idioma per defecte per als missatges:) Es pot canviar el món en el Panell de Control, o de missatge específic nou a l'editor.
L'urdú és una llengua.
Si vostè llegeix la descripció d'aquest enllaç que li dirà.
Et permet escriure o teclejar en urdú.
No obstant això, l'urdú no és compatible amb les traduccions de Google, per la qual VBET no pot manejar, però, fer que el text no seria traduït a altres idiomes ...
Això va ser només un exemple.
La meva petició és característica de si seria possible per a nosaltres a escriure en diferents idiomes (en temps real) en lloc d'escriure en un idioma i després tot es tradueix més tard.
Mira el codi perquè el hack per veure a què em refereixo. :)
Però vostè pot escriure en diversos idiomes ... :) Ho sento, però realment no es que vols dir.
Quan s'escriu alguna cosa, ho escric en temps real. I es pot escriure en tots els idiomes suportats, i fins i tot en diversos idiomes en un sol missatge. No ha d'escriure en una llengua:)
Acabo de llegir aquest article:
Crec que vols dir amb el teu hack pots escriure polonès mitjançant l'ús d'un teclat en anglès o en l'idioma anglès i la seva cort l'hi tradueixi.
És que com funcionarà?
O, per exemple, vaig a ser capaç d'escriure en hindi en l'alfabet hindi i l'anglès no. Hindi té el seu propi alfabet en caràcters diferents.
Espero que tingui més sentit.
Quan s'escriu en una llengua que s'escriu en aquesta llengua. L'ús d'aquest llenguatge dels personatges. Anar als missatges de prova - els que són escrits en llenguatges diferents - es pot veure l'original (abans de la traducció) - simplement feu clic a la fletxa a la dreta de la bandera de la llengua original.
O, millor mira aquí. El missatge de sota està en japonès - que significa que està escrit en japonès - feu clic a la fletxa i veureu el text original que va ser escrit (no sé japonès - s'acaba de copiar de la Wiki;))
Hi ha coques, no alcohol
En la prova d'àrea de missatges també es poden veure les olles escrits en altres idiomes - tots aquells va ser escrit usant els seus caràcters nacionals. Així que quan l'usuari d'algun país s'inscriguin al seu fòrum. No només dins del seu fòrum en el seu llenguatge - que també es pot escriure en el seu idioma! : D
See screenprint, I selected my language Japanese from UserCP --> Modificar els seus detalls.
Per tant, quan començo un nou fil i el tipus que només veure els personatges Anglès?
Estic segur que això s'està tornant frustrant per a vostè Michal però si us plau, veure la meva última pantalla.
See screenprint, I selected my language Japanese from UserCP --> Modificar els seus detalls.
Per tant, quan començo un nou fil i el tipus que només veure els personatges Anglès?
Finalment va arribar el moment;)
Sí - per descomptat a veure el que està escrit. Si vols veure altres senyals, has d'escriure altres signes - que significa canviar la configuració del teclat:)
Estic segur que això s'està tornant frustrant per a vostè Michal però si us plau, veure la meva última pantalla.
Frustrant - no en tots. M'encantaria saber com puc millorar VBET encara més:)
També - em surt el punt que ja - si us plau veure la resposta anterior.
Finalment va arribar el moment;)
Sí - per descomptat a veure el que està escrit. Si vols veure altres senyals, has d'escriure altres signes - que significa canviar la configuració del teclat:)
Ah, ja veig.
El hack que s'ha vinculat a li permet escriure en anglès i Urdu (com a exemple). Això és el que estava demanant.
Potser hauria de fer una ullada al codi i veure si és possible.
Per cert, quan VB 3.0 a conèixer? : D
Ah, ja veig.
El hack que s'ha vinculat a li permet escriure en anglès i Urdu (com a exemple). Això és el que estava demanant.
Potser hauria de fer una ullada al codi i veure si és possible.
Per cert, quan VB 3.0 a conèixer? : D
He afegit aquest enllaç fil on my list TOT:)
Data de llançament - producte que està a punt i estable. Es donarà a conèixer en no més d'1 mes:)
He afegit aquest enllaç fil on my list TOT:)
Data de llançament - producte que està a punt i estable. Es donarà a conèixer en no més d'1 mes:)
1 mes?
Maleïda sigui!
Serà llançat amb aquesta característica?
1 mes?
Maleïda sigui!
Serà llançat amb aquesta característica?
VBET 3.0.0 està disponible des d'avui per a alguns fòrums que dóna suport a aquest projecte abans (més detalls aquí: v Traductor Empresa - Pàgina 48 - Fòrum vBulletin.org (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?p = 1896325)):)
Per a la venda haurà d'esperar una mica més:) Realment crec que estarà disponible en 2 setmanes, però un mes és una mica més segur per a mi dir:)
I aquesta característica no s'inclou en 3.0.0 - perquè et vull donar un producte molt bo i ben provat. Addició de noves característiques en la pressa no és bona idea:) Però la calma - VBET tenen molts plans que es va a la 4.0.0 ja:)
gràcies ********************....
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):