PDA

Veure la Versió Completa: Rebutjat Escriptura en llengües diferents

Smiggy
15-10-09, 00:31
Hola Michal,

Vostè em va preguntar en l'altre fil per descriure això en el fòrum d'aquestes sol.licituds.

Vegeu, enllaç de nou: feu clic a (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=154496&highlight=urdu)

Amb aquest truc pots triar si l'anglès o l'urdú. Seleccioneu l'urdú i el que realment serà escriure en urdú i llavors vostè pot tornar a establir l'anglès canviar llavors serà col.locat de dreta a esquerra.

Això és una cosa que m'agradaria veure incorporades, però dubto que passi.

vBET
15-10-09, 00:44
Gràcies per encàrrec.

No sé el que és l'urdú, de manera que no entenc el problema. També la demostració en viu al fòrum, que no sóc capaç d'entendre del tot:)

Pot si us plau descriure la meva més el que fa?

A més, si vostè està escrivint en anglès, si us plau, configurar l'idioma per defecte d'Anglès, o establir l'opció de no afegir automàticament BBCode idioma quan escric nou lloc. Idioma per defecte diu que és l'idioma per defecte per als missatges:) Es pot canviar el món en el Panell de Control, o de missatge específic nou a l'editor.

Smiggy
15-10-09, 01:40
L'urdú és una llengua.

Si vostè llegeix la descripció d'aquest enllaç que li dirà.

Et permet escriure o teclejar en urdú.

vBET
15-10-09, 03:36
No obstant això, l'urdú no és compatible amb les traduccions de Google, per la qual VBET no pot manejar, però, fer que el text no seria traduït a altres idiomes ...

Smiggy
15-10-09, 18:31
Això va ser només un exemple.

La meva petició és característica de si seria possible per a nosaltres a escriure en diferents idiomes (en temps real) en lloc d'escriure en un idioma i després tot es tradueix més tard.

Mira el codi perquè el hack per veure a què em refereixo. :)

vBET
16-10-09, 01:54
Però vostè pot escriure en diversos idiomes ... :) Ho sento, però realment no es que vols dir.

Quan s'escriu alguna cosa, ho escric en temps real. I es pot escriure en tots els idiomes suportats, i fins i tot en diversos idiomes en un sol missatge. No ha d'escriure en una llengua:)

Acabo de llegir aquest article:

Smiggy
17-10-09, 01:56
Crec que vols dir amb el teu hack pots escriure polonès mitjançant l'ús d'un teclat en anglès o en l'idioma anglès i la seva cort l'hi tradueixi.

És que com funcionarà?

O, per exemple, vaig a ser capaç d'escriure en hindi en l'alfabet hindi i l'anglès no. Hindi té el seu propi alfabet en caràcters diferents.

Espero que tingui més sentit.

vBET
17-10-09, 03:41
Quan s'escriu en una llengua que s'escriu en aquesta llengua. L'ús d'aquest llenguatge dels personatges. Anar als missatges de prova - els que són escrits en llenguatges diferents - es pot veure l'original (abans de la traducció) - simplement feu clic a la fletxa a la dreta de la bandera de la llengua original.

O, millor mira aquí. El missatge de sota està en japonès - que significa que està escrit en japonès - feu clic a la fletxa i veureu el text original que va ser escrit (no sé japonès - s'acaba de copiar de la Wiki;))

Hi ha coques, no alcohol

En la prova d'àrea de missatges també es poden veure les olles escrits en altres idiomes - tots aquells va ser escrit usant els seus caràcters nacionals. Així que quan l'usuari d'algun país s'inscriguin al seu fòrum. No només dins del seu fòrum en el seu llenguatge - que també es pot escriure en el seu idioma! : D

Smiggy
17-10-09, 14:14
See screenprint, I selected my language Japanese from UserCP --> Modificar els seus detalls.

Per tant, quan començo un nou fil i el tipus que només veure els personatges Anglès?

Smiggy
19-10-09, 22:59
Estic segur que això s'està tornant frustrant per a vostè Michal però si us plau, veure la meva última pantalla.

vBET
20-10-09, 02:24
See screenprint, I selected my language Japanese from UserCP --> Modificar els seus detalls.

Per tant, quan començo un nou fil i el tipus que només veure els personatges Anglès?

Finalment va arribar el moment;)
Sí - per descomptat a veure el que està escrit. Si vols veure altres senyals, has d'escriure altres signes - que significa canviar la configuració del teclat:)

vBET
20-10-09, 02:26
Estic segur que això s'està tornant frustrant per a vostè Michal però si us plau, veure la meva última pantalla.

Frustrant - no en tots. M'encantaria saber com puc millorar VBET encara més:)

També - em surt el punt que ja - si us plau veure la resposta anterior.

Smiggy
20-10-09, 20:08
Finalment va arribar el moment;)
Sí - per descomptat a veure el que està escrit. Si vols veure altres senyals, has d'escriure altres signes - que significa canviar la configuració del teclat:)

Ah, ja veig.

El hack que s'ha vinculat a li permet escriure en anglès i Urdu (com a exemple). Això és el que estava demanant.

Potser hauria de fer una ullada al codi i veure si és possible.

Per cert, quan VB 3.0 a conèixer? : D

Smiggy
22-10-09, 17:39
Què li diu Michal? : D

vBET
22-10-09, 23:44
Ah, ja veig.

El hack que s'ha vinculat a li permet escriure en anglès i Urdu (com a exemple). Això és el que estava demanant.

Potser hauria de fer una ullada al codi i veure si és possible.

Per cert, quan VB 3.0 a conèixer? : D

He afegit aquest enllaç fil on my list TOT:)

Data de llançament - producte que està a punt i estable. Es donarà a conèixer en no més d'1 mes:)

Smiggy
23-10-09, 00:11
He afegit aquest enllaç fil on my list TOT:)

Data de llançament - producte que està a punt i estable. Es donarà a conèixer en no més d'1 mes:)

1 mes?

Maleïda sigui!

Serà llançat amb aquesta característica?

vBET
23-10-09, 15:18
1 mes?

Maleïda sigui!

Serà llançat amb aquesta característica?

VBET 3.0.0 està disponible des d'avui per a alguns fòrums que dóna suport a aquest projecte abans (més detalls aquí: v Traductor Empresa - Pàgina 48 - Fòrum vBulletin.org (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?p = 1896325)):)

Per a la venda haurà d'esperar una mica més:) Realment crec que estarà disponible en 2 setmanes, però un mes és una mica més segur per a mi dir:)

I aquesta característica no s'inclou en 3.0.0 - perquè et vull donar un producte molt bo i ben provat. Addició de noves característiques en la pressa no és bona idea:) Però la calma - VBET tenen molts plans que es va a la 4.0.0 ja:)

Deadl
25-10-09, 18:17
gràcies ********************....

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1