View Full Version: Reeds voorgestel vbet_guestcache te groot voeg 'n leë bevel in die cpanel
vbet_guestcache te groot voeg 'n leë bevel in die cpanel
Dit het my 4 ure op 'n quad getuig bediener leë (manueel) die inhoud, dit is oordrewe en ek voel dat' n soort van kompressie is hier nodig en met die vbet tafels kas en nog 'n ding oor die toevoeging van' n spoel-knoppie vir hierdie in die admincp?
met betrekking tot
kamilkurczak
18-07-10, 10:26
ok, maar ek het nie verstaan exacly
Jy skryf dat jy die opsies in admincp (uitgawe) hoef nie of stel voor dat die byvoeging van 'n nuwe funksie? (Spoel knoppie)
Indien ja ek beweeg 'n onderwerp kenmerke aan te vra
In plaas daarvan leegmaak van die tafels met die hand van my dmin kan jy 'n opsie om dit te spoel in die admincp?
Groete
Ons het reeds versoek vir die vermindering van die grootte van die gas saak en ook die moontlikheid om by te voeg te duidelik databasis kas uit Admin CP - almal aanvaar:)
Neem asseblief kennis dat daar op hierdie oomblik die gas kas kan jy net meer bladsye te ignoreer te verminder. En die databasis kas te verminder nie net verander kas tyd om te lewe vir die kleiner. Maar in stand gevalle sal dit negatiewe impak op prestasie het, want meer dikwels resultate wil geneem word van Google, wat baie meer tyd neem.
Ook - jy het reeds dieselfde ding geskryf het in die draad waar dit is reeds voorgestel (presies hier:
Spring STOP SPAM! Hierdie draad sal binnekort verwyder word - dit is enought wanneer jy sit jou inligting:)
Daar is nie nodig om ongeskik te wees, want ons leef nie in die 1940's wat jy ken, en ek is nie bestoking, as iemand sou dadelik reageer dit sal nie nodig wees om dit oor en oor te herhaal en Verder is ons ongeveer 2 praat verskillende dinge.
In 'n ander draad het jy gesê dat jy wil' n databasis flusher ons nooit gepraat oor die ftp vbet_guestcache lêer deleter in die admincp maak??
Hoe gaan dit met my ander probleem in die vertaalde titels -> F.. , Is ek nog steeds wag vir 'n antwoord.
Groete
Jammer as jy het my kommentaar as lomp. Dit was nie my bedoeling nie. Neem asseblief my vra om verskoning vir daardie. Ek wou net maak jou sigbaar te skryf nie oor dieselfde probleem op verskillende plekke, want ek reeds jy gevra oor hierdie voor en verduidelik dat dit net maak gemors op die forum en in ons span, en dit is hoekom ons moet sulke dinge skoon te maak. Een van die draad per een probleem is genoeg. Anders het ons probleme met die beheer daarvan en dit aan ons personeel met die toeken van. Dit is hoekom ek dit vet en in die boonste gevalle - ek gevra het jy al verskeie kere oor skryf nie dieselfde inligting (wat op hierdie forum word beskou as spam en op ten minste 'n paar ander wat ek weet ook) en geveg het, dat jy dit mis voor . Net nie wil hê jy moet dit nou mis.
Selfs nou is ek bewustwording jy om te bevestig dat 'n ander 2 plasings wat deur u gemaak is eintlik oor' n kwessie of nie En dit is soos dat sedert weke (hier kan jy skryf dat jy vir ons antwoord wayting hang - kyk daar het ons wayting vir joune sedert 2 weke;)). Die skryf van 'n paar keer oor' n saak wat jy maak dit eenvoudig nie langer vinniger te evalueer. Dus net jy ophou om dit te doen en as jy 'n probleem - maak draad daaroor - net 1 - is, sal ons dit hanteer. Dit is hoekom ons statussen oor uit draad - om seker te wees doen iets nog vereis ons aandag of nie.
Weereens jammer as jy het my kommentaar nie te goed: o En regtig dankie vir jou opmerking oor hierdie - ek meer aandag sal stel om sulke vrae te sagter te maak. Hoop ons ons toekomstige verhoudings kan bou met 'n begrip en goeie gevoelens:)
Bevestig asseblief doen dit is dieselfde probleem as in ander ons draad oor kwessies wat nog op - onder die skakel. En in 2de een stuur asseblief vereiste data wat ek net vra oor gister. Ek was op vakansie by die see, so ek was nie in staat is om enige probleme op te los en Kamil besig was op baie kwessies in dieselfde tyd. Nou as ek terug is, dit moet vinnig gedoen word:)
En jy is reg - jy het nie geskryf het oor Admin CP cache skoonmaak van voor. Dit was reeds in ander draad gevra deur iemand anders, so ek het hier status as dit al voorgestel.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):