PDA

View Full Version: Waar plaas jy jou vlae vir die gaste?

Michael
22-01-10, 20:30
Waar plaas die meeste mense hier doen hul vlae vir die gaste? Is die posisie regtig saak?

Ons het tans ons hier in die bladsyonderskrif:

Tiener Forums>> Tiener Hulp | Tiener Advice & Support Forum | Tiener Chat <<(http://www.teenforumz.com/)

maar dink van die beweging van die kop-of onder ons gaste welkom boodskap.

vBET
23-01-10, 14:59
In my opinie posisie nie saak nie. Dit is dieselfde soos met die advertensie - wanneer dit iewers op die bodem verborge is, sal die meeste mense nooit sien nie ...

Robots van die kursus sal sien dit alles. Ek weet nie nie robots enige prioriteite volgens skakel posisie.

Michael
23-01-10, 15:01
Dis wat ek dink, sou ek graag die vlae hoog vir die gaste te plaas sodat hulle weet dat die forum sal vertaal, maar ek dont wil die soekenjins prioritisering van die vlae as ons hoof-inhoud of iets soos dit: D

vBET
23-01-10, 15:03
Dis wat ek dink, sou ek graag die vlae hoog vir die gaste te plaas sodat hulle weet dat die forum sal vertaal, maar ek dont wil die soekenjins prioritisering van die vlae as ons hoof-inhoud of iets soos dit: D

Jy kan dit doen deur om al die vertaalde URL's in jou sitemap met 'n laer prioriteit:)

Michael
23-01-10, 15:05
Hoe voeg ek vertaal URL's aan die vbseo sitemap en laat hulle op 'n lae prioriteit?

vBET
23-01-10, 15:37
Ons het nie ondersoek dit nog. En dit blyk dat in die nabye toekoms ons het ander prioriteite.
Jy kan vBSEO personeel vra - Sitemap Generator is dit hul produk en die werklike integrasie oplossing word gegee deur hulle.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1